23 janvāris, 2015

Apskats: Payot My Payot Fluide

Kādu laiku atpakaļ gribēju izmēģināt kaut ko jaunu - pilnīgi nezināmu un pamanīju My Payot fluīdu ar superaugļu ekstraktu - un man tas bija jāpamēģina.



Ražotājs saka, ka tas ir divi vienā - vienlaicīgi matējošs un vienlaicīgi mirdzumu piešķirošs fluīds. Tas sola pieveikt blāvu ādu un piešķirt tai ultra starojušu mirdzumu (ak jē cik sarežģīti :D ). Ražotājs to iesaka lietot no rīta, kā šoka terapiju ādai, lai piešķirtu /jau trīsreiz iepriekš minēto/ mirdzumu.

Ko es par to varu teikt.
Sākšu ar to, ka tas ir ļoti vieglas tekstūras fluīds (es teiktu gēls?). Klājās viegli, smaržo patīkami. Poras neaizdambē. Bet varētu teikt, ka man neko arī nematē un piebildīšu, ka man pietrūkst arī mitrinošo īpašību. Par mirdzumu - es nevarētu sūdzēties par blāvu ādu - līdz ar to nav komentāru. Bet man ir komentārs par tā saturu - tas satur alkoholu, un jā - tas ir arī sajūtams. Man kā taukainas un ne pārāk kaprīzas (lasīt - jūtīgas) ādas īpašniecei tas īpaši netraucē, bet jūtīgākai dāmai - tas nebūs īstais produkts.
Kopumā produkts nav slikts, bet es nevarētu teikt, ka tas būtu kaut kas ultra labs (citējot ražotāju). Laikam man ir kaut kāda maziņa vilšanās produktā. Un atkārtota pirkuma visdrīzāk nebūs.

Un ja kādu tas interesē - saturs:

Es iepirku serenity.lv, cena - ap 12 EUR. Principā šis interneta veikals ir neslikts - tik jāseko derīguma termiņiem - ir sanācis ...

Z!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru