08 septembris, 2015

Atsauksme: Lisap Ultimate Oil Plus

Sveikas, dāmas!

Šodien blogā par man līdz šim nezināma zīmola produktu, kurš, sākumā ar mazliet neuzticību, bet nu jau pārliecinoši sevi pierādot, ienācis manā matu kopšanas rituālā - Lisap Ultimate Oil Plus. Tā ir mitrinoša izsmidzināma matu eļļa, kas padara matus mīkstus un smaržīgus, un mazliet atgādina man bērnību.


Atbilstoši ražotāja solītajam: Lisap Ultimate Oil Plus apvieno keratīna, makadamijas un argāneļļas izcilās īpašības, kas nodrošina kompleksu matu kopšanu: atjaunošanu, barošanu, mitrināšanu un aizsardzību. Mati kļūst mīksti, gludi, viegli ķemmējami un veidojami. Lielisks nobeiguma līdzeklis, pasargās matus arī no mitruma iedarbības. Ultimate Oil Plus ir ideāla izvēle, ja matus taisno.

Ultimate Oil Plus palīdzēs:

- Atjaunot matu struktūru;
- Veidos UV aizsargfiltru;
- Piešķirs matiem spīdumu un elastību;
- Padarīs matus zīdaini mīkstus;
- Uzturēs mitrumu matos, bet netaukos.


Lai gan iekļāvu to tikai septembra jaunumu pulciņā (apvienojot augusta/septembra sākuma jaunumus), tā pie manis nonāca krietnu laiciņu pirms septembra, līdz ar to viedoklis ir pārdomāts un pārbaudīts.
Un es varu teikt, ka šī eļļa tiešām ir spējusi padarīt manus matus gludus, mīkstus un neizsakāmi smaržīgus. Vienīgais, ar ko tā īsti netiek galā - tie ir matu kamoliņi, bet ar tiem netiek galā gandrīz neviena no manām vismaz 5 matu eļļām. Laikam mani mati ir īpaši piņķerīgi.
Atgriežoties pie eļļas smaržas - tā ir tik intensīva, salda, mazliet pat reibinoša, bet manam degunam kaut kur tik pazīstama un dziļi sirdī mīļa. Nedaudz atgādina bērnību - mazliet mammas saldās smaržas, mazliet košļenes, mazliet tādu vieglu, gaisīgu ziedu aromātu. Kādam jūtīgākam degunam gan tā varētu būt pa šerpu, bet man ļoti patīk. Smarža matos būs jūtama arī pēc dienas un divām, ja mati tiks pie mitruma - varēs baudīt vieglu saldenu aromātu.
Vēl pie labajām īpašībām varu piebilst, ka matu eļļa ir ļoti ērti lietojama - tā ir ļoti šķidra ar ērtu izsmidzinātāju, un to ir viegli iepūst mitros vai sausos matos (atbilstoši kādi nu katram ir tie paradumi). Tāpat to praktiski nav iespējams pārdozēt (protams, lietojot saprātīgos daudzumos) - tā labi iesūcas, nepadarot matus smagnējus vai taukainus.
Tāpat Ultimate Oil Plus sprejs satur vērtīgās makadamijas un argāna eļļas, bet nesatur parabēnus.

Pie mīnusiem varu minēt, ka sastāvā ir atrodams alkohols, kas jūtīgākiem matiem varētu arī nepatikt. Lai gan mani mati nekādu protestu neizrāda.

Īsumā - foršs līdzeklis par labu cenu.

Iegādāties var šeit, arī cena draudzīga: 9,20 EUR par 120 ml.

Priekā!

2 komentāri:

  1. Man vispār Lisap produkti patīk. Sevišķi divfāzu izsmidzināmais kondicionieris. Lielākais mīnuss ir tas, ka produkti nav pārāk viegli iegādājami. Lielākoties laikam salonos. Es parasti pērku Baltic Beauty laikā.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Mans wishlist laikam kļūs bezgalīgi garš. Ieintriģēji mani ar divfāzu izsmidzināmo kondicionieri.

      Dzēst

Ievadiet komentāru