28 jūnijs, 2016

Eliēr dūņu maska

10 interesantāko aprīļa jaunumu rakstā minēju, ka manā rīcībā ir nonākusi pašmāju ražotāja Eliēr dūņu maska. Tāpat arī neskaitāmas reizes esmu minējusi, ka man ir problemātiska sejas āda un laiku pa laikam mani nomoka drausmīga akne. Tā sola tik daudz, tādēļ liku lielas cerības uz šo masku.

Jautāsi, kā man gāja? Lasi tālāk!





Latvijā ražots produkts un organiskā kosmētika – mana mīļākā kombinācija. Bet sākot no viena gala – pastāstīšu mazliet par pašu masku.
Eliēr organisko dūņu maska ir 100% dabisks produkts, kas ražots no Latvijā iegūtām organiskajām dūņām, līdz ar to maskas sastāvā ir atrodams paprāvs pulciņš aktīvo vielu: dažādi enzīmi, organiskās skābes, vitamīni, minerālvielas, aminoskābes, bioflavonoīdi un citi (detalizētu sastāvu varat atrast ražotāja mājas lapā). Domāju, ka nav jāpaskaidro, ka visas šīs vielas mūsu ķermenim ir ne vien ļoti nepieciešamas, bet tās ir arī atrodamas mūsu organismā. Līdz ar to šūnas viegli atpazīst šos aktīvos savienojumus un tos var efektīvi izmantot svarīgāko funkciju nodrošināšanai.

Tādēļ arī maskas pielietojums ir ļoti plašs: pirmkārt to var lietot gan matiem un ķermenim, gan arī sejas ādai; otrkārt to var lietot jebkura tipa ādas (pat kuperozas un jūtīgas) kopšanai un treškārt to var lietot ar dažādiem paņēmieniem, lai cīnītos ar dažādām problēmām.



Atkarībā no ādas tipa un vēlamā rezultāta masku var lietot uzsildītu vai istabas temperatūrā, plānā vai biezā kārtiņā, turēt 4 vai 20 minūtes. Atkarībā no tā kā maska tiek lietota – tā sniedz vai nu liftinga efektu, mitrina ādu vai dziļi attīra to (pareizāk sakot stimulē ādu pašai attīrīties), papildus tam maska aktivizē arī ādas metabolisma un reģenerācijas procesus.

Tā kā mana āda ir kombinēta un problemātiska – es attiecīgi izvēlējos savu pielietošanas metodi: masku klāju uz sejas istabas temperatūrā, ~2mm biezā slānīti (diezgan bagātīgi), turu to līdz pat 20 minūtēm, neļaujot maskai pilnībā izžūt – to atsvaidzinot ar rožūdeni. Masku lietoju kursa veidā – ik pa 2-3 dienām kopā 10 procedūras (kas ir gandrīz mēnesis). Tādējādi izmantoju maskas attīrošo efektu.

Jāsaka tā, ka pēc 5 maskas uzklāšanas reizēm man likās, ka rezultāts ir pilnīga nulle (vai vēl pat sliktāk). Izlietoju visas 10 reizes un tikai tad sāka parādīties pirmie uzlabojumi. Nu ir pagājušas vēl ~ 2 nedēļas un beidzot ādas stāvoklis ir ievērojami uzlabojies (pašreizējo ādas stāvokli skaties bildēs raksta pašās beigās). Tā kā brīdinu - jānodrošinās ar pacietību. Bet lai iegūtu pilnībā cerēto – būtu jāiziet vēl kādi 2-3 kursi (resp. ~4 mēnešu garumā).

Maska uzklāta izskatās šādi.
Mans vīrietis vienmēr smejas, lai es viņu pabrīdinu, kad es uzlieku šo masku un galvenais, lai neeju ārā un nebiedēju kaimiņus.


Un tie, kam ar nerviem viss kārtībā – šeit būs bildes, kā mana seja izskatījās aprīļa vidū, pirms uzsāku kursu un kā tā izskatās šodien. Bildēs uz sejas nav nekādas kosmētikas (izņemot dienas krēmu) un bildes nav apstrādātas ar nevienu apstrādes programmu (tik daudz, cik izgriezu kubiciņu no savas sejas). Jau iepriekš atvainojos par bildi “pirms”, saprotu, ka nav estētiski – bet kā savādāk es parādīšu rezultātu?


Un šeit es varētu tiek tikai vienu - problēma un risinājums satikās.


Maskas paciņā ir iepakojumi 10 lietošanas reizēm, 5 g katrā paciņā.

Par iegādi – masku var nopirkt Eliēr veikaliņos Upīša pasāžā (Marijas 16) vai Vecrīgā (Audēju 5) vai internetā Eliēr interneta veikalā – cena 25 EUR. Ar klientu karti -30%.


Piedodiet, ka tik gari, bet tiešām no sirds.

Tā, lūk, mīļie!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru