04 decembris, 2017

Līga Nature SPA pašmāju kosmētika

Šodiena ir brīnišķīga. Mums pagalmā sakritušas kārtīgas sniega kupenas, priedes gurst zem sniega segas, viss balsts. Mani pārņēmusi tāāāāda svētku sajūta. Tad nu domāju, ka decembrī varētu vairāk padalīties rakstos tieši ar to kosmētiku, kuru es droši liktu dāvanās kādam no sev mīļotajiem cilvēkiem (būsim godīgi - mīļajām dāmām: mammai, labākajai draudzenei, foršākajām radiniecēm).

Un šodien es pastāstīšu par kosmētikas ražotāju, par kuru es jau esmu stāstījusi. Tiesa gan, krietni sen. Bet viens no šīs kosmētikas ražotāja produktiem ir ticis vairākās manu dāmu paciņās un arī manos plauktiņos atgriezies vairākkārtīgi.

Lasi tālāk, lai uzzinātu, kas ir tas, pat ko es te stāstu :)


Stāsts ir par Līga Nature SPA kosmētiku, kuru ražo manā dzimtajā pilsētā Valmierā. Nezinu kā lai nosauc Valmieru, jo īstenībā dzimusi esmu citur, bet gadus 20 esmu pavadījusi tieši šajā pilsētā, kuru ļoti, ļoti mīlu joprojām. Valmierā es vienmēr priecājos iegriezties brīnišķīgajā SPA salonā "Līga" un tur ir foršākā kosmetoloģe, pie kuras iet mana mamma un pie kuras vienmēr ir patīkami aiziet arī man (ja kādai ir aktuāli - komentāros varēšu padalīties kura kosmetoloģe man tur ir pati foršākā, jau no maniem padsmit gadiem :) ).
Nu lūk, aizrāvos, bet ir tiešām vērts - ja ir padomā dotie uz Valmieru, vai Valmieras (un apkārtnes) dāmas lasa manu blogu un SPA salonā vēl nav bijušas, tad marš uz turieni. Nenožēlosiet ne nieka :) Jauka atmosfēra, patīkama apčubināšana un pieklājīgas cenas garantētas :)

Viss. Es atgriežos pie kosmētikas :)


Šoreiz manā paciņā ir pārbaudītas vērtības - hiāluronskābes serums ar Q10, dzintara un pačūlijas putotais ķermeņa sviests un barojošs lūpu balzāms "Kafija".

Hiāluronskābes serums.


Hiāluronskābes serums manos plauktiņos ir vismaz trešo reizi un šis ir arī tas produkts, kuru esmu dāvinājusi un, joprojām uzskatu, ka tas noteikti iederēsies Ziemassvētku dāvanu paciņās.
Hiāluronskābes serums ir gēlveida serums ar hiāluronskābi, koenzīmu Q10, rožu ziedūdeni un rožu ēterisko eļļu sastāvā. Interesanti, ka tam sastāvā nav tīrs ūdens, bet šo pozīciju ieņem rožu ziedūdens, kas, kopā ar rožu ziedu eļļu, serumam piešķir brīnišķīgu aromātu. Tā kā seruma sastāvā ir hiāluronskābe un Q10, tas ir ādas atjaunošanās procesus stimulējošs un ļoti, ļoti mitrinošs serums. Tās arī ir seruma pamata īpašības.
Patīkamākais ir tas, ka serums pietiek ļoti ilgam laika, jo nepieciešami vien pāris pilieni seruma, lai pilnībā noklātu sejas, kakla un dekoltē ādu. Es negarantēju, ka tas izlīdzinās krunciņas, uzlabos sejas kontūru vai palēninās novecošanās procesus, taču pilnīgi noteikti varu apsolīt, ka tas perfekti mitrinās ādu. Un jūs jau noteikti zināt, ka viens no galvenajiem nosacījumiem ādas tvirtuma saglabāšanai ir - mitrināšana. Te arī ir atbilde :)
Ja kādreiz tas bija iepakots plastikāta tūbiņā, tas šobrīd tas pieejams elegantā stikla pudelītē. Skaisti :)
Un vēl man ir jāpapildina, ka Līga Nature SPA kosmētika ir pilnībā dabīga, un šis serums ir ražots no organiskām sastāvdaļām. Priecē arī tas, ka sastāvs ir patiešām vienkāršs, nekā lieka.

Otrs produkts ir putotais ķermeņa sviests "Dzintars un Pačūlija".


Nezinu pat, no kura gala lai sāk :)
Šis man bija kaut kas jauns. Tā nosaukums jau pasaka priekšā ķermeņa sviesta konsistenci - tieši tāds tas arī ir - kā saputots sviests. Gaisīgs, porains, bet stingrs un kūst, tiklīdz saskaras ar ķermeņa siltumu. Ķermeņa sviesta pamatā ir šī sviests un mandeļu eļļa, līdz ar to tas diezgan barojošs un manā uztverē vairāk ziemas produkts. Arī uz ādas uzvedas kā treknie produkti - līdz ar to ir īss brītiņš jāpagaida, līdz tas uzsūcas. Vislabāk to ir klāt  uz labi attīrītas ādas - perfektā kombinācija, dušas želeja, netaukains skrubis un tad, pēc dušas, šis ķermeņa sviests. Āda būs pateicīga - tā būs kārtīgi pabarota, perfekti mīksta un zīdaini maiga.
Runājot par smaržu - to es pat īsti nevaru noraksturot. Uz iepakojuma ir norādīts aromāts "dzintars un pačūlija". Tas varētu būt kaut kāds ziedu/augu aromāts, ja zinātu kā smaržo pačūlija es pateiktu, vai tas ir tas :D Bet aromāts ir patīkams, nav par traku, ir diezgan spēcīgs, taču uz ādas pēc laiciņa pazūd. Šis ir tāds vidus ceļš tiem, kam patīk smaržīgie ķermeņa produkti, bet negribās, būt smaržu mākonītim uz pāris dienām.

Visbeidzot - ziemas viens no must-have produktiem: barojošs lūpu balzāms.


Ir forši, ja ziemā var iztikt bez lūpu balzāma, taču ne es. Manas lūpas, sākoties apkures sezonai, kļūst ļoti sausas, tad tās, neapzināti, sāku laizīt, kam seko lūpu ādas plaisāšana un lobīšanās. Un rezultāts ir bēdīgs. Tad, lai atkal tiktu "uz pekām", kādu laiciņu lūpas ļoti lutinu, katru dienu lietoju lūpu skrubi un regulāri tās pabaroju ar lūpu balzāmu. Tāpēc lūpu balzāmu man ir daudz. Kurš ir pats labākais, jautāsiet? Diemžēl atbildes nav. Ja vienā ziemā man patīk viens un lūpas ir pilnīgā komfortā, tad citā jau situācija ir krasi mainījusies un iepriekšējais favorīts neder nekam. Tā nu eksperimentēju meklējot piemērotāko.
Šis lūpu balzāms ir tāds klasiskais, pilnīgi dabīgu un ļoti vienkāršu sastāvu. Tas sastāv no saldo bišu vaska, mandeļu eļļas, šī sviesta, rīcineļļa un kakao sviesta un papildināts ar izteiksmīgu kafijas aromātu. Neesmu kafijas mīļotājs, bet man patīk kafijas aromāts un saldumi ar kafijas smaržu vai garšu. Laikam tā es uzņemu savu kafijas tiesu. Tāpat arī kosmētikā es nesmādēju kafijas aromātu :)
Šis lūpu balzāms ir ļoti barojošs, ādu mīkstinošs un kopjošs. To nav jābaidās lietot arī lielā salā, jo sastāvā ir tikai eļļas, es teikšu, ka tas pat ir ļoti ieteicams aukstumā lai aizsargātu maigo lūpu ādu. Normāls lūpu produkts.

Manuprāt šāda būtu forša dāvana kosmētikas mīļotājai. ja šķiet, ka pa mazu, var pievienot salona "Līga" dāvanu karti. Es zinātu, ko ar to iesākt ;)

Kur šo var nopirkt? Šobrīd izskatās, ka SPA salonā "Līga" (Valmierā, Rīgas ielā 7), un viņu mājas lapā salonsliga.lv.

Cenas:
Serums: 15,00 EUR | 50 ml
Ķermeņa sviests: 8,50 EUR | 90g (bet pietiks ļoti ilgam laikam)
Lūpu balzāms: 2,60 EUR | 6g

Lai skaisti!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru