03 septembris, 2020

Jauns palīgs skaistumkopšanā - Epilators Silk'n EpiTweez

Godīgi - esmu no tiem cilvēkiem, kam dikti sāp, tomēr nevēlamā apmatojuma likvidēšanai, jau gadiem, esmu izvēlējusies tieši epilatoru. Līdz šim lietoju nu ļoti senu Philips epilatoru, bet nu jau vairākus mēnešus esmu to nomainījusi pret jaunu paaudzi. Ja man senāk likās, ka ir normāli, ka matiņu likvidēšana ar epilatoru ir sāpīga, tad hairfree.lt iegādājoties Silk'n EpiTweez esmu atvērusi jaunas durvis, un manas domas ir mainījušās :)

Lai uzzinātu vairāk par to, ko spēj viens mazs mājas gadžets, lasi tālāk!


Epilators Silk'n EpiTweez ir aprīkots ar 32 pincetēm, kas viegli tiks galā pat ar pašiem īsākajiem matiņiem, līdz ar to Silk'n EpiTweez ir piemērots visam ķermenim. To var lietot gan lielām, gan arī delikātām ķermeņa zonām.


Silk'n EpiTweez ir uzlādējama ierīce, kuru var ērti lietot ar akumulatoru. Akumulatora darbības laiks ir no 30 līdz 40 minūtēm. Komplektā ietilpst 2 epilācijas vāciņi, ar kuru palīdzību var regulēt zonas lielumu, birstīte tīrīšanai, kā arī lādētājs un pamācība.


Epilators Silk'n EpiTweez man bija kā pilnīgi jauna pasaule - tas ir ļoti kompakts, bet ārkārtīgi ērts. Tas labi iegulst plaukstā. Protams, visu procesu atvieglo tas, ka to var lietot jebkurā sev ērtākajā vietā (nu ne gluži dušā vai vannā, jo tas NAV ūdens izturīgs), bet Tu neesi piesiets elektrības vada galā! Tam ir divi uzgaļi, viens standarta - lielākām zonām un viens mazais - jūtīgākām zonām. Tāpat tam ir divi darbības ātrumi, bet es vienmēr izmantoju lielāko.


Tas, ko es varu teikt, līdz ar  Silk'n EpiTweez ienākšanu ikdienā, epilācija BEIDZOT ir kļuvusi nesāpīga (vismaz daudzkārt mazāk sāpīga noteikti), un tā BEIDZOT ir kļuvusi ērta, jo es varu atsēsties sev ērtākā vietā. Epilators strādā ļoti klusi, ļoti ātri, tas matiņus likvidē mazāk sāpīgi, kā to esmu pieredzējusi līdz šim. Toties tas to izdara teju nevainojami!


Nu, lūk, taču ne viss ir perfekti, lai gan tuvu tam. Tad pie mīnusiem es varu minēt epilatora darbības laiku: tās ir 30-40 minūtes. Tas nozīmē, ka tās ir max 2 epilācijas reizes ar vienu uzlādi (epilējot kājas + paduses - man tās ir ~ 15 minūtes). Lai nesanāktu, ka palieku ar nepabeigtu darbiņu, to lādēju pēc katras epilācijas (sanāk +/- reizi nedēļā).

Otra lieta, kas jāņem vērā - to neieteiktu lietot uz mitras ādas (vismaz jūtīgākās zonās noteikti). Vislabāk ir izvēlēties pilnīgi sausu ādu. Pāris reizes izvēlējos epilatoru lietot pēc dušas uz it kā sausas ādas (cik nu sausa tā ir nosusināta ar dvieli), taču sanāca sabrāzt jūtīgākās zonas (piemēram padusēs). Ja to lieto uz pilnīgi sausas ādas - šādi starpgadījumu nekad nav gadījušies.


Ja arī Tu vēlies, lai epilācija kļūtu patīkamāka, ērtāka un nemanāmāka (klusāka), to varētu darīt sev ērtākā vietā, bet negribās izgrūst milzu naudu par nezināmas kvalitātes un rezultāta ierīci, tad es noteikti varu ieteikt šo kompakto, bet ērto epilatoru Silk'n EpiTweez. Pārbaudīts un STRĀDĀ!

Meklē to interneta veikalā hairfree.lt
Cena - 19,95 EUR


Lai skaisti!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru