22 novembris, 2014

Made in LV: EKO ķermeņa skrubis

Sveiciens darbīgajā sestdienā!

Šoreiz stāsts par absolūtu roku darbu, absolūti dabīgu produktu un viennozīmīgi - manu mīluli. Piebildīšu, ka šis manā plauktiņā nav jauns produkts - tā ir pārbaudīta vērtība. Un tātad - šodienas varonis: sāls - smiltsērkšķu skrubītis ķermenim ar svaigo piparmētru smaržu.


Uz reiz jāsaka, ka šis produkts nav no mass-market produkcijas. Tas ir iegādāts (jau n-tais iepakojums) Valmierā no vietējā mājražotāja.
Sastāvs absolūti vienkāršs: Jūras sāls, olīveļļa, smiltsērkšķu pulveris, piparmētru pulveris, litsejas ēteriskā eļļa, greipfrūtu ēteriskā eļļa un piparmētru ēteriskā eļļa, pievienota arī emulsiju veidojoša - pārtikas piedeva, lai novērstu eļļainas kārtiņas veidošanos. Toties gana efektīvs.

Rezumē:
Pirmkārt, kas man ļoti patīk - ir elegantais un ērtais alumīnija iepakojums. Varbūt varētu vēlēties etiķeti mazliet šikāku, bet mani tas pilnīgi netraucē. Skrubītis savas funkcijas pilda lieliski. Un kas ir pats, pats galvenais - pēc tā lietošanas nepaliek tik ļoti nepatīkamā eļļainā sajūta. Smaržo lieliski (mana izvēle ir kritusi par labu atsvaidzinošajam piparmētru aromātam). Jāatzīstas, ka man ķermeņa skrubēšanai vairāk patīk sāls skrubji - jo tie ir mazliet abrazīvāki kā cukura skrubīši un jā - man patīk arī tā kodīgā sajūta, ko dod sāls :D
Kā mīnusu varu minēt tikai vienu - man šis izlietojas diezgan ātri. Bet tā ir arī ar citiem, piemēram, Stenders skrubi, kas šobrīd gaida savu kārtu.

Par iegādes iespējām sīkāka informācija atrodama mājražotāja mājas lapā (parunājos ar pārstāvi un noskaidroju, ka principā viņu produkcija ir gan Valmierā, gan Ogrē, gan Rīgā, gan arī dažos tiešās pirkšanas pulciņos - ja kāds zin, kas tas ir :) );

Cena: 4,50 EUR (tirdziņā), 5,90EUR  eko-veikaliņā (www.sekoeko.lv)

Veiksmi darbos,

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru