18 aprīlis, 2015

Ķermeņa kopšanas flagmanis

Labrīt!
Lai gan tepat pie mums jau dažu labu dienu ir kārtīgs pavasaris - tomēr ir nedēļa līdz manam atvaļinājumam, kurā mēģināšu noķert Eiropas pavasari mazliet siltākā Eiropas daļā.
Malkoju piparmētru tēju, pārcilāju mantas un domās jau esmu turp.

Tomēr, fiziski esmu tepat un vēl ir septiņas dienas - godam atvaļinājums jānopelna.

Tikmēr vannas istabā goda vietu ieņēmis kāds negaidīts produkts, ko laiku atpakaļ iegādāju slavenajā cocooncenter.co.uk


Tas ir Cattier zīmola modelējošais ķermeņa pieniņš ar alveju un naktssveces eļļu. Pērkot produktu man nebija ne nojausma par zīmolu, nedz arī par pašu produktu. Vairs jau detaļās neatceros, kā izvēlējos konkrēto produktu, bet noteikti esmu trāpījusi desmitniekā.
Šī ir man pirmā saskaršanās ar Cattier zīmolu un jāsaka - sākums ir daudzsološs.
Ražotājs saka, ka šis pieniņš ir bagātīgs ar vērtīgajām taukskābēm un organisko naktssveces eļļu, kas tiek izmantota pateicoties tās nostiprinošajām un pretnovecošanās īpašībām. Naktssveces eļļa nodrošina ādas elastību, kā arī to mīkstina un nostiprina. Savukārt alvejas klātbūtne pieniņa sastāvā sniedz ādai mitrināšanu un izlīdzina tās struktūru, sniedzot tai nomierinošu aromātu
Pieniņa galvenās aktīvās sastāvdaļas ir: organiskā naktssveces eļļa, organiskā saulespuķu eļļa, organiskais šī sviests un organiskā alveja. 

Cattier produkcija ir ieguvusi ECO CERT sertifikātu - tas nozīmē, ka produkcija ir ekoloģiski tīra. Man tas nav mazsvarīgi.


Solīt ražotājs var daudz, bet pats svarīgākais ir tas, ka produkts tiešām pilda savas funkcijas nevainojami. 

Mazliet par pašu produktu:
Pieniņš ir biezs - es pat teiktu tas tomēr vairāk līdzinās krēmam, taču uzsūkšanas spējas ir gana labas un tas pilnīgi noteikti nav taukains vai trekns. Tā smarža ir maiga un ļoti patīkama - mazliet salda, mazliet rūgta, mazliet krēmīga - bet alveju īsti nejūtu. Ideāli to ir lietot pēc dušas/vannas - ieziežot visu ķermeni. Un tad arī ir jūtams pieniņa efekts. Āda paliek tik maiga un gluda un tai ir tik patīkami pieskaties, ka gribas glāstīt savus augšstilbus (tikai nepārprotiet mani :D ), jo tik patīkama āda man nav bijusi nekad :D. Šis viennozīmīgi ir kļuvis par ķermeņa kopšanas līdzekļu flagmani/favorītu vai Nr.1. - saucat kā gribat :)

Ja man būtu jādod cepumiņi - šis dabūtu 10 no 10.

Iegāde: cocooncenter.co.uk, 9,90 EUR, 500 ml.

Vai esat leitojušas kaut ko no Catttier? Kādas atsauksmes?

Ar domām tālumā,
Z!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru