29 maijs, 2015

Mans mēneša atklājums: BioSilk matu zīds

Sveiciens pēdējā darba dienā.
Tiem, kam aktuāli - sveicu ar skolas finišu un oficiālu vasaras sākumu!

Pie maija jaunumiem minēju, ka beidzot esmu iegādājusies BioSilk Silk Therapy Original matu zīdu. Sen biju iekļāvusi savā vēlmju sarakstiņā, taču riņķī un apkārt, bet nekādīgi mani ceļi neveda pie šī brīnuma.

Beidzot, nolēmusi ka nu jau ilgāk vilkt garumā nevajadzētu - visizdevīgāko piedāvājumu atradu Beautyfor veikalā - attiecīgi negaidīju un ņēmu ciet. Lai gan pasūtīju Lite variantu - tiku pie Original (cenu gan tas nemainīja) - bet kā saka "Viss, kas notiek - notiek uz labu" un manās rokās jau mēnesi ir šis brīnumlīdzeklis.
Tiktāl par mēnešiem ilgiem apkārtceļiem, kamēr mūsu ceļi krustojās :)

Un tālāk - par pašu līdzekli:
Aprakstā var lasīt, ka BioSilk  matu zīds ir viegli uzklājams līdzeklis uz dabīgā zīda bāzes, kas paredzēts matu aizsardzībai un to veselības atjaunošanai. Zīds satur vitamīnus, tai skaitā E vitamīnu, un 17 no 19 aminoskābēm, kas atjauno bojātus matus, izlīdzina kutikulu, padara matus spēcīgākus. BioSilk matu zīds matiem piešķir veselīgu izskatu, elastību, mīkstumu, vieglu mirdzumu un padara tos viegli ķemmējamus.

Un es par to varu teikt tikai to labāko.
Zīds matus padara mīkstus un maigus, tos savalda un nogludina, un viennozīmīgi atvieglo matu ķemmēšanu. Lai gan līdzekļa konsistence ir eļļaina tas ieklāts matos nepadara tos smagnējus, taukainus vai pieplakušus. Tāpat tas neietekmē matu mazgāšanas biežumu. Vēl varu piebilst, ka tam ir neuzkrītoša un ļoti patīkama smarža.
Tā kā man ir lielas problēmas ar matu izķemmēšanu pēc to mazgāšanas (jā arī ar matu balzāmu man ir par maz) un kad tie izžūst, matu gali paliek ekstra sausi un spuraini - šis ir mans absolūtais glābiņš.
Principā -  BioSilk matu zīds izdara visu, ko tā ražotājs ir solījis: nogludina matus, padara tos spīdīgus, pabaro manu matu galiņus, visbeidzot tie ir izķemmējami bez lielas plēšanas un matu pinku šķetināšanas. Ja ir šaubas vai Tev to vajag - es teiktu, ka vajag (bet jārēķinās, ka gadās arī tā - kas der vienam - neder citam). Bet man šis noteikti būs atkārtots pirkums (tiesa gan pēc tam, kad tiks piebeigts šis lielais tilpums).

Pirkts: beautyfor.lv
Cena: 16,70 EUR, par 167 ml (un ir katra iztērētā centa vērts).

Lai forši!

2 komentāri:

  1. Sveika! https://e-meistars.lv/ai esi vēl kaut ko mēģinājusi no BioSilk produkcijas? Skatos, ka https://e-meistars.lv/ ir gana plaša izvēle. https://e-meistars.lv/arbūt vari padalīties, kur Tu izdevīgi pērc šos produktus?

    AtbildētDzēst
  2. Sveika! Vai esi vēl kaut ko mēģinājusi no BioSilk produkcijas? Skatos, ka https://e-meistars.lv/ ir gana plaša izvēle. Varbūt vari padalīties, kur Tu izdevīgi pērc šos produktus? Atvainojos par iepriekšējo komentāru, sajaucu taustiņus.

    AtbildētDzēst

Ievadiet komentāru