24 februāris, 2017

Mutes higiēnas aktualitātes

Sveiciens, mīļie!
Februāris un marts blogam varētu būt brīvāks mēnesis - tāpēc nesatraucaties, ja kādu nedēļu pazudīšu, te parādīšos. Joprojām blogā viss notiek :)

Bet šodien gribu pastāstīt par saviem šībrīža mutes higiēnas rituāliem, par 2017.gada jaunumiem, vajadzīgiem un nevajadzīgiem štruntiņiem mutes dobuma kopšanai.


Esmu stāstījusi, ka ļoti pieturos pie pārbaudītām vērtībām, ja runājam par zobu kopšanu. Bet pēdējā gada laikā esmu kļuvusi pielaidīgāka un labprāt izmēģinu ko jaunu - tādējādi arī atrodot jaunus, sev piemērotus produktus.

Tā, piemēram, esmu iepazinusi Jordan zīmolu, kuram varbūt senāk gāju garām, uz to pat nepaskatoties, tāpat esmu nogaršojusi Baldones dūņu zobu pastu un ieviesusi zobstarpu tīrāmos štruntiņus. Izmēģinātas arī SPLAT zobu tīrāmās putas, kurām nevajag zobu birsti. Bet par katru no tiem - lasi tālāk :)

Jordan zīmols ir viens no Drogas plauktos atrodamajiem zīmoliem. Senāk zīmols likās, ka ir no t.s. "parastajiem", jo cena, salīdzinot ar populārajiem brendiem, ir ļoti zema. Taču meklējot atbilstošu zobu birsti, esmu šo to no zīmola izmēģinājusi un esmu pārsteigta, ka šie produkti nav nemaz tik peļami.

Piemēram viens no zīmola Red Dot balvas ieguvējiem - Clean Smile zobu birste ir fantastiska - mīksta (esmu gan arī atbilstošu izvēlējusies), maiga pret zobiem un smaganām, tajā pašā laikā gana stingra, lai labi notīrītu zobus. Un kas man personīgi patīk - plakanu virsmu. Bet kopumā, jau zobu birstes ir tāds gaumes jautājums.


No Jordan iepazinu arī gatavos zobu diegus vienai reizei. 


Šie ir trīs vienā - zobu diegs, zobu bakstāmais un mēles tīrāmais. Mājas apstākļiem, manuprāt, tāda nevajadzīga lieta, bet ceļojumos vai kādos pārbraucienos - ideāli. Patīk, ka zobu diegs nestaipās un ir gana smalks. Bet mājās man tomēr patīk parastie zobu diegi - tāpēc jau atkārtoti ir iegādāts Expand Fresh zobu diegs.


Tas nav standarta zobu diegs, bet tāds, kas izplešas saskaroties ar siekalām un kļūst tāds kā švammīte. Īstenībā, tas izplešas jau tad, kad to izritina no iepakojuma. Kas ir interesanti, zobu diegs ir papildināts ar zobu pastu - un zobstarpas tiek kārtīgi iztīrītas, gan tādēļ, ka strādā švammīte, gan tādēļ, ka zobu diegs saputojas. Šis ir mans pēdējā laika favorīts :)

Vēl no jaunumiem manā zobu higiēnas plauktiņā ir BVF zobu pasta.


Ja senāk likās, ka brūni pelēka zobu pasta garšos pēc māliem un mazliet šķebinās, tad laikam jau mūsdienu kosmētikas pasaule ir tikusi tik tālu, ka arī ne pārāk pievilcīgas krāsas zobu pasta var ne tikai tīrīt teicami zobus, bet arī garšot izcili :D Pie tam šo daudzi zobārsti rekomendē kā teicamu palīgu cīņā ar zobu jūtīgumu un smaganu asiņošanu. Zobu pasta arī ne vien piešķir svaigu elpu, bet arī labi attīra zobus. Runā, ka tā palīdzot arī cīņā ar zobakmeni un pat baltina zobus, bet šādu efektu pagaidām neesmu sajutusi - varbūt jāpalieto ilgāku laiciņu.

Turpinot, Splat ir papildinājis savu mutes kopšanas arsenālu ar jauniem produktiem - putām mutes skalošanai.


Putas ir pieejamas divu veidu - pieaugušajiem un bērniem, bet tādiem, ar kuriem var sarunāt, ka nenorij, bet spļauj laukā. Respektīvi putu lietošana ir super vienkārša - divi/trīs dozatora pūtieni mutē, izskalojam muti ar putām, izspļaujam tās, un tīri zobi un svaiga elpa garantēta. Putas jālieto uz reiz pēc ēšanas - tad tās noņem arī aplikumu, bet tikai, kamēr tas ir svaigs. Kopumā interesants produkts, labs palīgs ceļojumos vai cilvēkiem, kam ir fetišs uz zobu kopšanu. Taču man nepatīk, ka putas tomēr paliek mutē - palasot sastāvu jūtas dalītas. Viss pārējais mani apmierinātu :)

Visbeidzot mans jaunatklājums  - zobstarpu tīrāmās birstītes.


Tās ir gumijotas birstītes, kas strādā gan kā zobu bakstāmie kociņi, gan arī kā mazas silikona zobu birstītes, noņemot aplikumu. Nelietoju tās katru mazgāšanas reizi, bet reizi nedēļā vai divās, kad ir  lielais zobu kopšanas rituāls - noder tādai padziļinātai tīrībai.

Tādas manas aktualitātes - baidos no zobārsta, tāpēc zobu higiēnai pievēršu pastiprinātu uzmanību :D

Saulainu dienu, mīļie :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru