27 aprīlis, 2017

Mossa jaunums - maska & nakts krēms

Nupat Mossa nākusi klajā ar savu jaunāko produktu - daudzfunkcionālo masku / nakts krēmu no Vitamin Cocktail kosmētikas līnijas. Jāsaka gan, ka maskas angliskais nosaukums ir piemīlīgāks: Muliti-use mask & night cream.
Mossa un jaunums, ECO CERT un citi labumi? 😉 Man vajag un es nevarēju noturēties 😊
Tāpēc šodien par šo jaunumu.


Daudzfunkcionāla, der visiem ādas tipiem un visām dzīves situācijām - bet vai nav tā - kas der visam neder nekam? Par to tad šodien arī parunāsim :)

Sākšu ar to, ko sola ražotājs. Uz paciņas atrodamas mani uzrunājoši vārdi - vitamīnu kokteilis, enerģijas bumba, nogurušai un blāvai ādai, multivitamīni, hiāluronskābe un cepums visam pa virsu - ECO CERT logo. Daudzsološi, vai ne? Ja jau par atslēgas vārdiem, tad vēl viena svarīga frāze "fragnace free" (jebšu - bez smaržvielām) un, visbeidzot, vecuma diapazons, kuram piemērota maska 20 - 60 gadi (principā varētu teikt - jebkurā vecumā pēc pilngadības sasniegšanas).

Teiksim tā - viss, kas atrodams uz paciņas - saka "nopērc mani un uzliec uz sejas". Labi, ir nopirkta, un uzlikta uz sejas. Kas tālāk?


Daudzfunkcionālā sejas maska nogurušai, sausai un blāvai sejas ādai. Lietojama kā maska - to bagātīgi uzklājot uz ādas un notīrot pēc ~20 minūtēm; vai kā nakts krēms - uzklājot plānā kārtiņā uz tīras ādas (es teiktu - tāda "overnight maska".

Sākšu ar variantu Nr.1. Maska.
Pēc ražotāja norādēm klāju to biezā slānī uz sejas, tā, ka visa āda ir balta no maskas. Gaidu lai paiet noteiktās 20 minūtes, sanāk, ka pa šo laiku, tā mazliet apžūst, paliek matēta un nedaudz savelk ādu. Varbūt tas ir liftinga efekts? 
Pēc ražotāja norādēm maska pēc 20 minūtēm ir jānoslauka. Sākumā likās, ko tur varēs noslaucīt, bet izrādās, ka maska nav nožuvusi - tā ir savilkusies un palikusi matēta. Un to tiešām var noslaucīt, taču āda paliek taukaina (piebildīšu, ka mana āda ir normāla/nedaudz taukaina T-zona). Masku prasās nomazgāt un to arī daru. Un tā jau ir labāk - āda ir tīra, ļoti maiga, nav savilkta un jūtas pabarota. Rezultāts ir labāks, kā gaidīju procesā. Nav slikti 😀

Otrs maskas pielietošanas veids. Nakts krēms.
Šis ir super vienkāršais maskas pielietojums - uzklāj uz tīras ādas kā jebkuru normālu nakts krēmu un ļauj tai pa nakti darīt savu darbiņu. Masku klāju ļoti plānā slānīti, jo mana āda to īsti neuzsūc. Tāda sajūta, ka tā strādā vairāk no virspuses. No rīta seju noskaloju, līdz ar to nomazgāju arī masku, kas palikusi uz ādas. Un iegūtais rezultāts līdzīgs, kā pēc 20 minūtēm - maiga, gluda un samtaina āda.

Visbeidzot rezumē no tā visa - vai maska ādu mitrina un padara mirdzošu? Es teikšu, ka tomēr nē, bet vai maska ādu pabaro un padara to maigu un samtainu - es teikšu, ka jā.

Attiecīgi - kas ir tas, ko meklējam:
Ja gribās palutināt ādu un iegūt to maigu un pieskārieniem patīkamu, pie tam to darot ar ekoloģisku kosmētiku - tad aiziet, šis ir tas, kas meklēts.
Ja gribās super dziļu mitrināšanu, es teikšu, ka ir jāmeklē kas cits.

Būšu godīga - maska ir ok ikdienai, taču šis nav Mossa pats, pats labākais produkts. 5 minūšu pīlinga maska joprojām ir mans absolūtais favorīts 💗

Citas atsauksmes par Mossa kosmētiku meklē šeit.

Bučas, mīļie!


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru