05 oktobris, 2017

Bioderama | Atoderm dušas krēms

Blogā esmu rakstījusi, cik ļoti man patīk Bioderma dušas eļļa, tomēr gribās kaut ko pamainīt, tāpēc ilgi metu acis uz Atoderm dušas krēmu, baidoties, ka tas nespēs turēt līdzi jau minētajai dušas eļļai. Latiņa ir uzlikta augstu, un lasi tālāk, lai uzzinātu vai dušas krēms sevi ir pierādījis.


Atoderm Crème de douche ir ļoti barojošs dušas krēms, kas paredzēts gan sausai, gan normālai un pat jūtīgai ādai. Kreisajā apakšējā stūrī uzzīmētie mazie cilvēciņi norāda, ka to droši var lietot visa ģimene - sākot ar pašu mazāko, nerunājot nemaz par vecmāmiņu. Un mega lielais 500ml iepakojums, to droši arī atļauj darīt. Pietiks visiem.
Lietojot pašiem mazākajiem - par sastāvu nav jābaidās, tas pirmkārt ir dermatoloģiski testēts un atzīts par hipoalerģisku, tāpat tam sastāvā nav ziepes un parabēni - tas nozīmē, nav lieku kairinātāju.


Man patīk, ka dušas krēmam ir bieza un krēmīga konsistence un tas fantastiski puto - maigām un biezām putām. Tam ir viegla un patīkama smarža, kas ir labi, jo nekodīs degunā bērniem un jūtīgiem deguniem. Un dušas krēms ādu ne vien labi attīra, bet arī padara maigu un gludu, to nesavelk un nesausina. Ražotājs saka, ka dušas eļļa baro ādu un atjauno dabisko ādas lipīdu slāni - tik precīzi es nevarēšu pateikt, taču pēc dušas es mierīgi varu iztikt bez ķermeņa krēma vai losjona, āda jūtās gana komfortabli. Vēl interesanti, ka šo var lietot gan ķermeņa, gan sejas ādas attīrīšanai. Uz sejas gan neesmu likusi, taču, jūs noteikti spējat iedomāties, cik tas ir maigs.

Teikšu tā, dušas krēms sevi ir lieliski pierādījis un esmu priecīga par mūsu (tā teikt) satikšanos :)

Iegādāties var lielākajās aptiekās, cena svārstās no 13 - 15 EUR.
Laba cena ir internetaptieka.lv - 13,07 EUR + piegāde uz pasta staciju bez maksas.
Bet es gaidu Biodermas milžu dienas, kad aptiekās varēs dabūt lielos (1 litra) iepakojumus par fantastiskām cenām (parasti tās cenas ir kā 500 vai pat 250 ml iepakojumiem). Runā, ka milžu dienas varētu būt jau novembrī, bet kad būs sākušās, es noteikti padalīšos :)

Man radās jautājums: Vai arī Tu izmanto interneta aptiekas pakalpojumus?

Skaistu dienu!


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru