21 janvāris, 2015

iHerb - alvejas želeja

Jau kādu laiciņu esmu iepazinusi arī iHerb piedāvājuma klāstu. Esmu jau sastādījusi jaunu pirkumu sarakstiņu - tik jāsaņemās pasūtīt. Ilgi kalkulēju, lai nepārsniegtu maģiskos 22 EUR :) Bet tas tomēr cits stāsts.

Bet pagaidām par kādu lielisku iepriekšējā sūtījuma produktiņu.

Kā var redzēt - esmu tikusi jau pāri pusei (jādomā par jauna tilpuma iegādi pirms beidzas šis :) ...)

To lietoju pamatā divos nolūkos;
1) pēc sauļošanās (vasarā), lai nomierinātu ādu. Iepriekš par alvejas gēliem neko diži nezināju, bet ar to mani iepazīstināja vietējie Austrālijā - pēc pamatīgas apdegšanas - un tiešām palīdz :)
2) pēc epilācijas - arī lai nomierinātu ādu.

Alvejai piemīt dziedējošas īpašības (no tā arī izriet pielietojums) un biostimulatora īpašības - tā veicina šūnu un audu atjaunošanos, jeb reģenerāciju, uzlabo kolagēna, jeb ādas saistaudu, sintēzi, kā arī nomierina ādu, mazina tās kairinājumu un mitrina, atsvaidzina, mazina apsārtumus un iekaisumus. Nav man īsti ne ko piebilst, ne atņemt tā arī ir. Šis noteikti nav pirmais un arī ne pēdējais iepakojums.

Ja kādu tas interesē - saturs:

Pirkts jau iepriekšminētajā iHerb, cena $4,90.
Ja ir vēlme izmēģināt iHerb - piedāvāju izmantot savu atlaižu kodu pirmajam pirkumam (tas piedāvā $10 atlaidi pirkumam virs $40 un $5 atlaidi mazākiem pirkumam). Kāds man no tā labums - atleks uzkrājumā kāds % no Tava pirkuma :) ..  ak ... jā .. kods: QEV256

Veiksmi!
Z!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru