27 februāris, 2015

Ebay make up otas

Sveiciens!

Kādu laiciņu atpakaļ saņēmu ebayā sūtītās otiņas.

Sākumā šaubījos par ķīniešu otu kvalitāti, taču raksts Naktsmeitas blogā mani iedrošināja.
Iegādājos otiņu tonālā krēma uzklāšanai un vaigu sārtuma otiņu.
Kopumā varu teikt, ka otiņas ir labas. Noteikti nav izcilas, taču tās pagaidām kalpo labi, sariņi ārā nekrīt. Ir mazgātas vairākkārtīgi - formu nezaudē. Šajā jautājumā viss kārtībā.
Zeltītā otiņa ir stingra un ar to ir viegli uzklāt un iztušēt tonālo krēmu. Es vairāk pielietoju catrice kamuflāžas krēma izstrādāšanai - šim mērķim otiņa ir lieliska.
Savukārt violetā blush otiņa ir liela, mīksta, maiga un tā ļoti viegli iztušē sārtumu un izpludina bronzeri. Ar to strādāt ir ļoti viegli.

Zeltītai otiņai ir diezgan nekvalitatīvs (jau padzisis) Real Techniques uzraksts, kas man ļoti nepatīk. Savukārt violetā ir tīra - un tas ir forši.

Abas otiņas ir labas un tiešām par to cenu nez vai kaut ko labāku maz var dabūt.

Abas pirktas pie šī ebay sellera. Katrai cena ap 2 EUR.
Par šo cenu var eksperimentēt uz vella paraušanu :D

Varbūt kāda var ieteikt vēl kādas labas un lētas ebay otiņas eksperimentiem?

2 komentāri:

  1. iepirku Jessup otu komplektu, jāsaka, priekš ebaya otām man pilnīgi nav neviena mīnusa, pagaidām tikai viss tas labākais :) pūderota izkonkurējusi RT pūderotu, tā ka tas, laikam, ir rādītājs, he , he :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jessup otiņas par gana labām ir atzītas daudzos rakstos. Es jau pārraku visu internetu meklējot ebay otiņu labumus par demokrātisku cenu. Laikam būs jāņem ciet :)

      Dzēst

Ievadiet komentāru