15 aprīlis, 2015

Aprīļa jaunumi manos plauktiņos

Hei.. hei!

Manas dienas ir raksturojamas Laura vārdiem ".. es skrienu .. skrienu vēl ..".
Šodien beidzot apsēžos, iedzeru tasi siltas tējas un baudu Ogres mieru.

Tomēr par spīti visam aprīlis ir sācies ar daudz un dažādiem jaunumiem manos plauktiņos:

Šis tas ir pamēģināts, šis tas jau paguvis izstumt pārbaudītās vērtības no mīluļu statusa.. īsāk - man ir ko teikt, un tuvākajā laikā noteikti dalīšos ar saviem atklājumiem sniedzot pilnīgākas atsauksmes.

Bet tikmēr garām skrienot:
Schwarzkopf Essence Ultime Omega Repair šampūns, balzams un matu maska;
Nivea dušas želejas;
Garnier Ultra Doux matu maska un matu eļļa (mazliet intrigai - man patīk un noteitki būs arī atsauksme);
Garnier Sensitive skin Micelārais ūdens (duālas sajūtas);
Bioderma lūpu balzami (3 paka no cocooncenter) - pagaidām iekļuvuši favorītos.

Tādi pagaidām mani plauktiņu jaunumi.

Kas jūsu plauktiņos jauns?

4 komentāri:

  1. Forši jaunumi:) Man visādi sīkumi no trakajam dienām ;)
    Coconcentra sūtijumus - tu ar kādu kopā meties? vienam sanak neizdevigi sutit,.. vienkārši domāju, varbūt zini kur meitenes taisa koppasūtijumu..

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es sūtu kopā ar dāmām. Man šobrīd ir viena meitene (draudzne, kas sūta 8.maijā) un ir viena cita jaunkundze, kas regulāri organizē sūtījumus (reizi vienā/divās nedēļās) pa simbolisku samaksu. Ja ir interese - dod ziņu e-mailā :)

      Dzēst
  2. Garnier micerālais ūdens ļoti patīk, tiešām domāju, ka 1:1 ar Biodermu, tikai daudz lētāk. Noteikti gaidīšu atsauksmi par Garnier Ultra Doux matu masku, jo šo vēl neesmu mēģinājusi, bet citas ir līdz šim patikušas.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Garnier micelārais ūdens labi noņem kosmētiku .. bet man tā kož acīs... ai ai ai...

      Dzēst

Ievadiet komentāru