07 aprīlis, 2015

Tukšs #3 & dažs labs lido miskastē

Pēdējā laikā plaukti tīrās braši.
Esmu pat ieviesusi īpašo tukšās taras kastīti, lai to pēc iespējas noslēptu tukšās burkas savā vannas istabā.

Tukšinieki:
Matiem:
  1. Linsēklu eļļa. Kopumā man patīk matu eļļu procedūras. Pēc tām mani mati paliek mīkstāki, gludāki, spožāki. Maniem matiem pluss - tie nekādā gadījumā ātrāk netaukojas. Gribas izmēģināt vēl citas eļļiņas, bet tīra linsēklu eļļa ir laba lieta. noteikti atgriezīšos.
  2. Schwarzkopf Gliss kur Hair repair eļļa matu galiņiem. Ok, bet nekas ļoti īpašs.
  3. ELFA dadžu serums matu augšanai. Mati ir atkopušies. Bet lietoju tik daudz visādus matus atjaunojošus līdzekļus, ka pat īsti nezinu kas darbojas un kas ne. Katrā ziņā sliktāk noteikti nav. Ir iegādāts jauns iepakojums un tiks turpināts lietot vēl kādu laiciņu.
Sejai:
  1. Bioderma Sebium Hydra paraudziņš. Ir ok. Bet lielo iepakojumu gribu paņemti Bioderma AKN - pēc dermatoloģes ieteikuma.
  2. Bioderma Sebium Global paraudziņš. Varu teikt gluži to pašu, ko par iepriekšējo.
  3. L`Oreal Infallible tonālā krēma paraudziņš tonī 140 Golden beige. Kā produkts labs - sedzamība pietiekama, poras ciet neaizsit. Bet nav mans. Man pa dzeltenu.
  4. L`Oreal ideal fresh toniks. Atsauksme.
  5. Hialuronskābes serums ar Urea. Atsauksme. Ir vietā līdzīgs produkts no

  1. Macadamia Natural Oil Nourishing Leave In Cream (4 iepakojumi - nostājušies ne tajā rindā - bet, lai iet!). Laba manta.
Un jau atkal bez lielas žēlastības tukšoju plauktus - metu laukā to ko nelietoju vai kam beidzies termiņš:
  1. Pērnās sezonas Dzintars sauļošanās krēms ar SPF 12. Termiņš līdz nākamajai sezonai neizvilks. Laicīgi atbrīvoju plauktus.
  2. Himalaya lūpu balzāms. Šis konkrētais eksemplārs ar mani atbrauca no pašas Indijas. Tur šiem cena bija tik smieklīga, ka toreiz vajadzēja paņemt kasti :D Šis man patika un ilgu laiku bija liels mīlulis, bet līdz galam nepiebeidzu un nu jau termiņš beidzies. Nopirku LV Himalaya`s lūpu balzāmu - nu kaut kas tam nebija labi - aizgāja citos plauktiņos.
  3. Himalaya Almond & Cucumber Peel off maska. Sākumā likās ok. Bet tā plēvīte tā pieķērās pie sejas ādas, ka varēja veikt maskas noņemšanu un sejas epilāciju ar vienu rokas vēzienu. Tāpēc laikam arī nepiebeidzu. Nu jau termiņš tuvojas finišam. Metu laukā - tāpat nelietošu.
  4. Organic therapy Aqua revolution maska. Nekas vairāk par baltu zieķi tas nav. Nu pilnīgi nekāda efekta. Pilnīgi. Stāvēja nelietots jau labu laiku - tik putekļus krāj. Jāatbrīvo vieta pavasarim un jaunumiem.

Tā man ar tūbiņu tukšošanu. Nav pārāk daudz, bet soli pa solim virzos uz nosprausto mērķi - piebeigt iesāktos labumus, lai varu ar jaunu sparu ķerties klāt jaunumiem, kas nepacietīgi gaida savu kārtu. Un tādu ir daudz :)

Priecīgi!

2 komentāri:

  1. es arī pamazām izmetu visu, kas bija iepircies no Organic therapy. pilnīgi bezjēdzīgi produkti, tik vien, cik smuki solījumi.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Pilnīgi piekrītu. Bija man vēl sejas krēms un sejas skrubis - tie jau sen kā devušies miskastē. Šo vēl nezināmu iemeslu dēļ pieglabāju.

      Dzēst

Ievadiet komentāru