17 maijs, 2015

Lēts un labs: Garnier Ultra Doux

Jau laiciņu atpakaļ kādā rakstā ieminējos, ka esmu tikusi pie jaunajiem Garnier Ultra Doux produktiņiem.


Manās rokās nonākušie produktiņi:
  1. Barojoša maska ļoti sausiem matiem. Ražotājs sola, ka matu maska baros matus, bet nepadarīs tos smagus. Lietojot masku mati atgūs dzīvīgumu un mirdzumu, kļūs vieglāk ķemmējami, paklausīgāki un elastīgāki.
  2. Matu eļļa. Par šo produktu, līdzīgi kā par matu masku, ražotājs sola, ka mati tiks dziļi baroti, tie atgūs dzīvīgumu, spīdumu, kļūs vieglāk ķemmējami, paklausīgi un elastīgi.
Abi produkti satur argāna un kamēlijas eļļas. Argāna eļļa ir zināma ar augstām barošanas un aizsardzības spējām, savukārt kamēlijas eļļa sniedz matiem spīdumu un mīkstumu.

Es par šiem produktiem tiešām varu teikt - lēti un neticami labi. Lai gan mani mati nav ļoti sausi (vairāk jāsaka - tie ir normāli ar tendenci būt sausiem pašos matu galiņos), kādiem pamatā šī sērija ir paredzēta, produkti savu darbiņu padara lieliski. Mani mati pēc to lietošanas paliek mīksti, spīdīgi, vieglāk ķemmējami - tie nepinkājas un nepūkojas. Ideāli! Tāpat tie netaukojas ātrāk un nepaliek pieglausti vai smagnēji. Lietošana ir viegla un ērta. Vismaz mani mani novērtē šos produktiņus atzinīgi.

Ir jau mēģināta šī sērija?

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru