28 jūlijs, 2015

Jūlija jaunumi. Part #2

Hei, mīļās lēdijas!

Negribās man gaidīt augustu, tāpēc jaunumu plauktiņu atrādu vēl jūlijā un tos pārvietoju uz aktīvās lietošanas plauktiņiem.
Šomēnes atkal jaunumi ienāk viens pēc otra, neapturami ... bet tas ir tik forši, vai ne?:D

Jau mēneša sākumā atrādīju jaunumu čupiņu, bet šoreiz šādi labumi:
  1. Schwarzkopf Gliss Kur jaunums Serum deep-repair pilna sērija: Šampūns, balzams, matu maska, leave-in kondicionieris un serums.
  2. Bio2you greipfrūta ziepes ar skrubi.
  3. Dabur (Indija) Rožūdens.
  4. Lillabies miega aromāts (nav man miega problēmas, bet tas tāds nieciņš :) ).
  5. Un e-bay labumi: sejas birste un pH stripi - turpmāk būsim lietas kursā par kosmētikas pH.
Atnāks man vēl 3 e-bay sūtījumi un es beidzot esmu apņēmusies izveidot e-bay kosmētikas lauciņa labumu apskatu.

Priekā, dāmas!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru