27 septembris, 2016

The Body Shop vasaras garša - Piñita Colada

Vasara nāk un iet - smarža paliek: The Body Shop šīs vasaras garšīgi smaržīgākā sērija - Piñita Colada. Bet šodien saule, tropu smarža un sulīgie augļi ... vismaz vannas istabā :)


Visu limitēto sēriju caurstrāvo saldi skāņais ananasu un kokosriekstu kokteilis, kas maņas nemanot aizved atpakaļ vasaras tveicē. Jūra, palmas, saule un Piñita Colada, līdz rudenīgais dzestrums, miglainie rīti un sārtās kļavas lapas atgādina par krāšņāko gadalaiku aiz loga.
Bet ko daudz čīkstēt - katram gadalaikam savs skaistums un savs šarms. Man tieši rudens šķiet romantikas un mīlestības laiks. Bet ja ja jau runājam par mīlestību, vai zināji, ka Karību reģiona indiāņi ananasu lapotnes novietoja savu mājokļu ārpusē, kur tās kalpoja kā mīlestības simbols? Nu re. Tādēļ arī The Body Shop, iedvesmojoties no Karību saules, radīja šo mīlestības kokteili Karību stilā, ar ananasu un kokosriekstu skūpstu noslēgumā.


Tiktāl filozofija par un ap gadalaikiem, mīlestību un Karību salām. Bet kas slēpjas aiz sulīgā tropisko augļu kokteiļa? Sērija, kas sastāv no dušas želejas, ķermeņa skrubja, sviestkrēma un ķermeņa sorberta. Un šodien par pirmajiem trim - sākšu ar dušas želeju.


Jāsaka, ka dušas želeja ir The Body Shop klasika - vienīgā atšķirība ir sulīgi dzirkstošā smarža. Pārējais - ne ko pielikt, ne atņemt.

Turpinot dušošanās priekus - nāk talkā krēmīgais ķermeņa skrubis.



Skrubis tiešām ir krēmveida, ļoti maigs un viegls. Man gan patīk mazliet asāki ķermeņa skrubji, bet šis ir īpatnējs ar to,ka tā sastāvā kā abrazīvās daļiņas kalpo īsti, smalcināti kokosrieksti. Kosmētikas industrija nebeidz pārsteigt un The Body Shop arī.

Visbeidzot ķermeņa kopšanas procedūras var pabeigt ar sviestkrēmu.


Jau esmu minējusi, cik ļoti man patīk The Body Shop sviestkrēmi. Lai gan tie ir biezi un trekni, manai ķermeņa ādai tie ir tik atbilstoši, jo sevišķi tagad, kad pārmaiņu ietekmēta, mana āda ir palikusi traki sausa. Tiesa gan vasarai sviestkrēms pat man šķita par treknu, bet karstajās dienās noteikti šo varētu aizvietot ar sorbertu, kura tekstūra ir krietni vieglāka.

The Body Shop nu jau man ir kļuvis krietni iemīļots zīmols. Un jo vairāk to iepazīstu, jo vairāk man tas iepatīkas. šobrīd savā visvairāk lietotās kopjošās kosmētikas plauktiņā varu atrast vismaz sešus The Body Shop produktus, un vismaz vēl divus dekoratīvās kosmētikas maciņā. Šķiet vienīgais, kas nav mēģināts ir The Body Shop matu kosmētika. Tā kā mana vēlmju groziņš strauji pildās :D

Cenas:
dušas želeja 7,90 EUR
ķermeņa skrubis 20,50 EUR
sviestkrēms 18,90 EUR

Neesmu gan droša ka visa sērija vairs ir pieejama, taču internetā skrubis un sorberts vēl ir.


Priecāšos par ieteikumiem, kas no matu kosmētikas ir tiešām must-have!

Bučas, mīļie!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru