19 oktobris, 2017

Ražots Latvijā | EKOhouse

Vasarā veikalu tīklā Drogas parādījās jaunumi no Latvijā ražota kosmētika no zīmola EKOhouse - sejas kopšanas kosmētikas līnija. Ilgu laiku jaunumi stāvēja manos plauktos un gaidīja savu kārtu - un nu ir kārtīgi iemēģināti, tāpēc varu ar tiem padalīties.
Un šodien būs par šiem diviem - hidrofīlo eļļu un micelāro ūdeni.


Interesanti, ka EKOhouse zīmols man ir paslīdējis garām nepamanīts, lai gan savu produkciju tirgū piedāvā jau vairāk kā četrus gadus.
Kā jau minēju, kosmētika ir ražotā Latvijā, precīzāk - Iecavā. Ražotājs piedāvā dabisku kosmētiku sejai, ķermenim un matiem, diezgan plašā klāstā. Kosmētika nesatur SLS, SELS, silikonus, glicerīnu, PEG, parabēnus, sintētiskās krāsvielas. Toties ir roku darbs. Tas ir tas, ko varu atrast par zīmolu. Bet būtu interesanti palasīt ko vairāk - vīziju, misiju, vēsturi, nākotnes plānus. Taču ražotājam nav mājas lapa, tikai konti sociālajos tīklos.
Lūk, tik tālu iepazinos ar ražotāju, manai bloga sadaļai "Ražots Latvijā!" ir kā radīts :) Un kā izrādās, tur kādu laiciņu nekas nav bijis. Tad nu ir īstais laiks.

Kā jau minēju - esmu iepazinusies ar dieviem no kosmētikas klāsta - hidrofīlo eļļu un micerlāro ūdeni. Lūk, arī mazliet vairāk par katru no tiem.

Hidrofīlā eļļa.


Hidrofīlā eļļa ir eļļa kosmētikas noņemšanai un dziļai ādas attīrīšanai. Tā ir dabīgo augu eļļu maisījums, kas saskarē ar ūdeni pārtop par pieniņu (jeb emulsiju) un tādā veidā ir ērti nomazgājama. Pateicoties īpašajam sastāvam eļļa teicami tiek galā ar noturīgajiem kosmētikas līdzekļiem (ūdensnoturīgās tušas, matētās un ilgnoturīgās lūpu krāsas tai ir nieks) un viegli nomazgājas ar tīru ūdeni, lai gan man pēc tam prasās ādu attīrīt ar putojošo līdzekli. Bet tik tiešām - eļļa brīnišķīgi tiek galā ar saviem pienākumiem - perfekti nomazgā jebkura veida kosmētiku. Tā kā manā kolekcijā ir pulciņš lūpu produkti, kurus nevar noņemt ne ar micelāro ūdeni, ne putojošajiem līdzekļiem, tad nu bez eļļām neiztikt un šāda hidrofīlā eļļa man patīk vislabāk, jo to ir ne vien ērti lietot, bet arī noskalot. Vienīgais mīnuss eļļām - jā tā iekļūst acīs - ir jārēķinās ar nedaudz nepatīkamu sajūtu un aizmiglotām acīm. Bet savādāk - nekāda vaina.
Šiem ir pieejami ir divi veidi - kokosrieksta sausai ādai un rozā greipfrūts taukainai, esmu izvēlējusies otro un smarža ir ļoti forša, ja vien patīk citrusi.

Micelārais ūdens.


Jāsaka, ka sākumā biju nedaudz skeptiska, jo šķita, ka tāds mazs Latvijas ražotājs jau nevar samiksēt foršu micelāro ūdeni, kas tiek galā ar ikdienas kosmētiku. Bet, redz, ka var gan! Par to man bija liels pārsteigums un vienlaicīgi arī prieks, jo tiešām, micelārais ūdens teicami paveic savu darbiņu. Bez problēmām noņem ikdienas kosmētiku gan no acīm, gan sejas, gan arī lūpām, bet netiek galā ar noturīgo kosmētiku. Ražotājs piedāvā piecus veidus, esmu izvēlējusies rozā greipfrūtu (jūs jau nojaušat, ka esmu citrusu cienītājs).

Kopumā varu teikt, ka esmu patīkami pārsteigta, jo izmēģinātie kosmētikas noņēmēji ir gana kvalitatīvi, tiešām darbojas un lietošana ir patīkama. Ko es iesaku ražotājam - pārdomāt iepakojumus, jo īpaši etiķetes. Papētīju kopējo piedāvājuma klāstu un tas ir tik raibs, ka man grūti sazīmēt, ka tas viss nāk no viena ražotāja. Personīgi man, prasītos etiķetes mazliet piezemētākas un vienveidīgākas, kur ar nelieliem akcentiem var norādīt uz produktu atšķirībām. Jo mūsdienās, šajā milzu izvēlē ir tik svarīgs tāds sīkums kā iepakojums, lai patērētājs vispār ieraudzītu produktu. Šoreiz var nospēlēt ikona "Ražots Latvijā", taču ne visiem.
Tas ir mans ieteikums, ja nu ražotājs izlasa :)

Bet lielākais pluss - cenas. Un tās tiešām draudzīgas:
Hidrofīlā eļļa - 6,19 EUR | 125 ml
Micelārais ūdens - 4,49 EUR | 200 ml (vai nav patīkami?)

EKOhouse produkcija ir pieejama veikalos Drogas, RIMI hipermārketos un internetā naturalbeauty.lv


Varbūt Tu jau zināji par EKOhouse? Vai arī Tev tas ir jaunums?

Sūtu jums skaistu rudeni!


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru