26 aprīlis, 2021

Perfekti tīra āda kopā ar Lanaform Limpia

Nav noslēpums, ka man ir kombinēts ādas tips ar tendenci uz nepilnībām - paplašinātas poras, pastiprināta sebuma izdalīšanās T-zonā un šad tad kāds nejauks izsitums. Tāpēc maiga, bet dziļa ādas attīrīšana un intensīva mitrināšana ir manas ikdienas ādas kopšanas pamats.

Nu, lūk, un es esmu atklājusi vienu lielisku veidu, kā maigi, bet dziļi attīrīt ādu to netraumējot, tomēr iegūstot lielisku rezultātu. Un mans lielākais palīgs ir Lanaform Limpia.

Lanaform Limpia ir uz vakuuma principa bāzēta sejas tīrīšanas ierīce, kas dziļi attīra poras, padarot ādu tīru un starojošu. Ierīce ir piemērota pūtīšu, melno punktu un nepilnību mazināšanai, lai nodrošinātu veselīgu un mirdzošu ādu. Bet tas nav vis, komplektā ir arī uzgalis masāžai un ādas dermabrazācijai.

Jūs jau zināt, ka aiztikt pūtītes un melnos punktus nav visai pareizi, jo potenciāli var tikt traumēta vai pat ievainota āda, radot ne vien ādas bojājumus un vēlāk rētas, bet arī infekcijas perēkli. 

Taču, ja āda netiktu spaidīta un aiztikta rokām? 

Lūk, tieši tādēļ es izvēlējos Lanaform Limpia, jo fiziski aiztiekot savus melnos punktus vai pūtītes es varu iedzīvoties vien lielākās nedienās. Tomēr arī man gribās gludu un starojošu ādu.


Mazliet par tehniskām niansēm:
Ierīce darbojas ar akumulatoru, kas ir atkārtojami lādējams, tam ir 3 jaudas režīmi un pieejami 5 dažādi uzgaļi - 3 tīrīšanai, 1 masāžai un 1 dermabrazācijai.


Attiecīgi - ir 3 dažāda lieluma uzgaļi dažādām sejas zonām. 
Mazākais uzgalis ir paredzēts grūti aizsniedzamām vietām (piem. degunam), vidējais - zodam un pierei, bet lielākais uzgalis taukainas ādas attīrīšanai.

Ovālās formas uzgalis masāžas uzgalis, ar ko var

Un viens uzgalis ar kuru var veikt kārtīgu ādas pīlingu.


Tīrīšana ir pavisam vienkārša: jāizvēlas atbilstošā galviņa un intensitātes līmenis, un jāslidina ierīce pa sejas masāžas līnijām. 

Tiešām no T-zonas tiek savākts visai iespaidīgs apjoms tauku un netīrumu. Efekts ir diezgan foršs, poras tiek pamatīgi izsūknētas un ievērojami sašaurinās, melnie punkti samazinās. Papildus bonuss - āda paliek tvirtāka (līdzīgi kā pēc vakuuma masāžām).


Lietošana tiek rekomendēta 1 reizi nedēļā taukainai un kombinētai ādai un 1 reizi divās nedēļās normālai un sausai ādai.


Šī viennozīmīgi ir laba investīcija. Lietoju to vairāk kā mēnesi un šis noteikti nebūs tas, kas plauktos krās putekļus. Pirmajā reizē pēc tīrīšanas biju šokā par to, kas ir izvilkts no porām. Un pats foršākais, ja es būtu spaidījusi un knaibījusi ar rokām, man pēc tam āda iekaistu un noteikti nebūtu labākais paskats, Bet ar šo ierīci es varu mierīgi izsūknēt poras, iesākumā āda ir minimāli apsārtusi, taču, kad nomierinās ādas stāvoklis ir lielisks - ne apsārtumu, ne ievainojumu, āda ir tīra un skaista.


Lanaform Limpia meklē www.hairfree.lt/lv , tagad arī ērti caur 220.lv.

Cena: 39,00 EUR


Lai skaisti!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru