22 marts, 2015

Atsauksme: DSD de Luxe Dixidox Keratīna maska matiem

Sveiciens pavasarīgajā svētdienas rītā.
Kādu laiciņu atpakaļ manās rokās nonāca interesants matu kopšanas līdzeklis - DSD de Luxe Dixidox Keratīna maska matiem.



Ražotājs saka, ka tā ir dubultas iedarbības maska, kas stimulē galvas ādas mikrocirkulāciju un palīdz uzlabot mata struktūru. Tās sastāvā ir tādi matu augšanu stimulējoši komponenti, kā kofeīns, vasodilatātors Capsaicīns, rauga ekstrakts un adenozīns, kas iekapsulēts nanoizmēra liposomās. Augstā koncentrācijā esošie hidrolizētais keratīns un vitamīni nodrošina strauju bojātu matu struktūras atjaunošanos. Pēc kopšanas ar masku mati kļūst spīdīgi, spēcīgi un apjomīgi.

Šis līdzeklis, kā saukts, nonāca pie manis brīdī, kamēr es joprojām cīnos ar matu izkrišanas sekām. Tas ir lielisks produkts, tomēr pirmais, ko es varu minēt - tā lietošana priekš manis nav pārāk ērta - ražotājs iesaka masku ieklāt mitros matos un galvas ādā, viegli iemasēt, dažas reizes izķemmēt matus visā garumā un atstāt masku matos uz 5-15 minūtēm (masku pieļaujams atstāt matos arī visu nakti), pēc tam rūpīgi izskalot.
Pats līdzeklis ir pabiezs krēmveida jūras zilā krāsā.

Principā pieturos pie ražotāja norādījumiem - matus pēc mazgāšanas mazliet nosusinu ar dvieli (tā lai nepil - pavisam nedaudz), iemasēju masku, izķemmēju ar koka ķemmi (tā ir ar retiem zariem un netraumē matus, bet tie ķemmējas labi) un vismaz 5 minūtes es cenšos to noturēt - varbūt kādu brītiņu ilgāk. Ja gribētu turēt masku matos ilgāk - tad man mati būtu jāmazgā atsevišķā piegājienā. Dāmām, kam mājās ir vanna - noteikti turēšana 15 min nesagādātu neērtības. Labi - tās ir nianses. Bet galvenais ir rezultāts - un tas ir labs, pat ļoti. Principā ir tas, ko ražotājs ir solījis - jebšu "mati kļūst spīdīgi, spēcīgi un apjomīgi". Domāju lielākā daļa dāmas ir pazīstamas ar to fantastisko spīdumu, kas ir pēc friziera apmeklējuma (īpaši pēc krāsošanas salonā). Nu lūk - rezultāts, es teiktu, ir tieši tāds. Mati ir dzīvīgi, spīdīgi, mīksti, gludi un viegli ķemmējami. Principā - viss, ko es vēlos no laba matu kopšanas līdzekļa.

Maskas cena - 35 EUR.

Es varu teikt tikai - iesaku, iesaku, iesaku!!!

Labās ziņas - mani mati lēnām ataug - un tas ir brīnišķīgi, bet brīžiem izskatos pēc eža (???)

Šo masku var iegādāties internetaptieka.lv. Varbūt arī kādā veikalā - bet par to man informācijas nav.

Brīnišķīgu dienu!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru