10 marts, 2015

Vairs jau ne jaunums: Maybelline Baby lips

Sveikas!
Pēdējās divas nedēļas esmu galīgi pazudusi. Bet tam ir attaisnojums. Tuvojas deju kolektīvu skates un arī manam kolektīvas ir šis darbiņš jāpadara. Līdz ar to mēs esam intensīvajā nodarbību terapijā treniņi 3/4 reizes nedēļā un 4 h nodarbība līdz vienpadsmitiem vakarā - tas ir nieks. Cerams, ka šis darbs nesīs augļus :)

Bet kamēr brīvs vakars, mēģinu individuāli to, kas jādara, un kamēr neviens neredz - ielienu internetā :D

Manos krājumos ir daudz kas sakāms ... bet sākšu ar to, ko gribēju teikt jau sen.
Manā rīcībā kādu laiciņu atpakaļ no nāca viens Maybelline Baby lips lūpu balzāms - Cherry Me un nu pat tiku pie vēl viena - Mint Fresh.

Par šiem diviem draudziņiem pavisam īsi sakot - nesaprotu, kāpēc dāmas jūk prātā šī balzama dēļ. Kad tas tik tikko parādījās Latvijā (ja atmiņa neviļ - tas bija pašā gadu mijā) - blogi bija pārņemti ar šo jaunumu (nu jau vairs ne tik jaunu) - veikalu plaukti izķerti. Un es ar, masu trakuma vadīta, nolēmu pamēģināt - tā es tiku pie Cherry me. Februāra beigās Maybelline konkursā tiku pie Mint Fresh.
Ja sāku ar plusiem - Cherry Me lielākais pluss ir smukā, dabīgi sārtā krāsa. Mint Fresh - atsvaidzinošā smarža un SPF 20. Un īstenībā - tas arī viss.
Laikam manas lūpas ir īpaši cimperlīgas - bet ne man kāda mitrināšana, ne dižā kopšana. Eļļaini - vazelīnaina sajūta, kas apēdās +/- stundas laikā. Dienas beigās lūpas jau lobās (tas gan arī notiek citu nepiemērotu lūpu balzāmu pavadījumā).
Godīgi - esmu nedaudz vīlusies :(
Atstāšu šos draudziņus vasarai, kad manām lūpām neko īpašu nevajag. Ja nu arī tad nesadraudzēsimies - tie dosies vai nu citos plauktos vai miskastē.

Nopirkt var nu jau teju visos lielākajos veikalos. Cena ap 2 EUR.

Izbaudāt pavasarīgo laiku un sauli.

3 komentāri:

  1. varu tikai piekrist, mani arī šie balzami kaut kā nepaķēra..

    AtbildētDzēst
  2. Man ar viņiem nav tik traki kā Tev , bet arī, nedomāju, ka tie būtu sajūsmas vērti.. domāju Tev jāskatās uz kādiem dabīgajiem lūpu balzāmiem, vai vienkārši šea sviestu lūpu balzāma vietā :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. No dabīgiem man ļoti patika iHerbā sūtīts Sierra Bees. Bet neesmu saņēmusies iHerbam. Šī sviests man ir no Stenders - produkts labs, bet man nepatīk ar pirkstiem ķeksējamie lūpu balzami. Atkal esmu atgriezusies pie Blistex lip relief cream - tas man pagaidām ir devis vislabākos rezultātus. Ehh kāda es izvēlīga :D

      Dzēst

Ievadiet komentāru