25 oktobris, 2015

Dzintars SPA matu un ķemeņa kopšanas līnija

Turpinot iepazīties ar Dzintars produkciju, zem manas lupas ir tikuši trīs bezgala garšīgi smaržīgie produkti no krāsainās SPA sērijas.

Dzintars SPA


  1. Mango un melleņu matu maska. Ražotājs ir atzīmējis, ka tās sastāvā esošā aragāna eļļa, kviešu mikroproteīni un pantenols, kā arī jūras aļģu ekstrakts un rožūdens, piešķir tai barojošas, nostiprinošas, un matu struktūru un elastību atjaunojošas īpašības. Uz reiz jāsaka, ka maska man šķiet viegla, matu struktūru nogludinoša un tās lietošana ievērojami atvieglo matu ķemmēšanu. It kā maska skaitās barojoša, tomēr man tā vairāk šķiet mitrinoša, jo tā nepadara matus smagnējus vai taukainus, un piešķir tiem vieglumu un mirdzumu. Maskai, atšķirībā no pārējiem manis izmēģinātajiem produktiem, piemīt viegls, gaisīgs un maigs aromāts. Šis noteikti ir must-have produkts.
  2. Pretcelulīta masāžas eļļa - mana ir ar sulīgā persika aromātu. Ražotājs sola, ka masāžas eļļa izlīdzinās ādas reljefu, samazinās "apelsīna miziņu" un uzlabos ādas elastību. Zaļo kafijas pupiņu, coleus forskohlii, ingvera un rozmarīna ekstrakti stimulē taukaudu šūnu šķelšanos, izlīdzina ādas reljefu. Persiku un mandeļu eļļas un kakao sviests intensīvi baro ādu un padara to gludu. Lai gan celulīts mani nemoka (vismaz pagaidām), jāatzīstas, ka mana lielākā nelaime ir strijas, kuras šobrīd ir pēc skaita divas (nu labi vairāk), bet ļoti vieglas un gaišas, tomēr man bail iedomāties, kas varētu notikt, tajā brīdī, kad būs gaidāms ģimenes pieaugums. Tādēļ masāžas eļļa ir tieši tas, ko cenšos ievest savā iknedēļas mazajā mājas SPA, lai pabarotu ādu un atjaunotu tās elastību. Lai gan eļļa neuzsūcas ļoti ātri, šoreiz man tā ir paredzēta intensīvai masāžai un līdz ar to tas pat ir labi. Jāsaka, ka eļļa gana labi ādu pabaro un ar laiku padara to maigāku. Un tā smaržo tik intensīvi, ka gan vannas istaba, gan pati jūtos kā tāds sulīgs persiks. Toties man ne pārāk patīk eļļas izsmidzinātājs - būtu labāk uzlikts parasts pumpītis - jo ar šo izsmidzinātāju (pulverizatoru) eļļa tāpat tiek izsviest lielā nekontrolētā strūklā. Tā kā ir kur tiekties.
  3. Barojošs ķermeņa jogurts ar saulainā arbūza aromātu. Produkta sastāvā esošais dabiskais jogurts, piešķir ādai svaigu izskatu, kakao sviests, makadamijas, jojobas eļļa un E vitamīns padara to mīkstu un maigu. Mani priecē tas, ka ķermeņa jogurts ir viegls, netaukains un uzsūcas zibenīgi. Pirmajā brīdi to pasmaržojot šķita, ka lietot šo jogurtu būtu tas pats,kas ieziesties ar kādu ievārījuma burciņu, taču par laimi salds un cukurots ir tikai aromāts, ne pats produkts. Funkcijas pilda - viss kārtībā, vienīgi varētu vēlēties iepakojumu, pa kuru nav jāķeksējas ar pirkstiem - bet tās tādas manas kārtējās iegribas :D
Interesanti un patīkami ir tas, ka tās SPA līnijas produktu sastāvā esošās vielas 95-99% (atkarībā no produkta) ir dabiskas izcelsmes.

Arī par šiem produktiem varu teikt, ka ražotājs ir padomājis par kvalitāti. Vienīgi atsevišķiem produktiem smarža ir ļoti intensīva un tas ne visiem varētu patikt. Es ieteiktu kādu produktu ar neitrālu aromātu alerģiskākiem deguniem. Bet kopumā Dzintars - malači - forši produkti.

Bučas!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru