03 oktobris, 2016

Nagu stiprināšana ar Kinetics

Līdz ar pārvākšanos, remontiem un visām pārējām sadzīviskajām neērtībām, mani ilgu laiku nomocīja arī šausmīgais nagu stāvoklis. Kā augusta beigās tie sāka šķelties un lūzt - tā cīnījos ar tiem līdz pat septembra sākumam, kad intensīvi pieķēros Kinetics Seal nagu stiprinātājam.



Putekļi, regulāra visu iespējamo un neiespējamo objektu mazgāšana, darbs ar papīriem - tas viss manus nagus bija padarījis ārkārtīgi sausus un trauslus. Tos nācās nogriezt ik reiz, kad bija paaugušies pāris milimetrus, jo tie nekavējoties sāka lūzt un plēkšņaini dalīties, neļaujot man normāli dzīvot. Kā man gribējās skaistus un garus nagus. Vien sapņoju, kad tos varēšu atkal nolakot kādā košā, vasarīgā tonī... Un nekādi vitamīni tam šoreiz nelīdzēja. Droši vien, ka stress un vide darīja savu, bet nagus tad gribas. Bet ko lai dara?
Iepriekš man tīri labi līdzēja Orly nagu stiprinātājs, tad tas sabiezēja un nu bija jāatvadās. Bet vieta nepaliek tukša un vietā stājās Kinetics Nano Seal. Nepārbaudīts, nezināms, bet tam iespēja tika dota.

Kinetics kopumā piedāvā trīs nagu stiprinātājus:
  1. Nano Rhino - mīkstiem, novājinātiem nagiem. Darbojas kā papildus kārtiņa nagiem, tādējādi padarot tos izturīgākus. Maigākais no stiprinātājiem.
  2. Nano Seal - sausiem un trausliem nagiem. Tā sastāvā esošie vitamīni nodrošina nagiem nepieciešamo mitrināšanu. Šis tad arī bija tas, ko galu beigās izvēlējos.
  3. Nano Shark - pats stiprākais, paredzēts ļoti bojātiem nagiem. Uzlabo nagu stāvokli un stiprina tos.
Sākotnēji likās, ka pareizākā izvēle būs Nano Shark, jo gribās taču, lai efekts ir un vēlams tūlīt. Bet tad parunājot ar Kinetics pārstāvi, tomēr piekritu, ka Nano Sealbūs mans īstais.


Kā jau minēju Seal nagu stiprinātājs ir paredzēts sausiem un trausliem nagiem. Tā sastāvā ir A, E, B5 un C vitamīni, kas atjauno nagu aizsargkārtiņu un mitrina tos, uzlabojot kopējo nagu stāvokli.

Nagu stiprinātāju var lietot vai nu kā nagu lakas bāzi - klājot to vienā kārtā zem iemīļotās nagu lakas. Vai arī vienu pašu - uzklājot divās kārtās, katrai no tām ļaujot kārtīgi nožūt. Lai iegūtu maksimālo rezultātu - nagu stiprinātājs ir jāatjauno reizi 2-3 dienās.

Es to lietoju iesākumā vienu pašu, lai atgūtu kaut cik normālu nagu skatu, liekot to divās kārtās. Pēc 3 dienām ņemu nost ar maigu nagu lakas noņēmēju un atkal lieku divas kārtas. Pēc apmēram pusotras nedēļas nagi jau izskatās daudz maz ciešami. Nagus tajā laikā kopju kā parasti: reizi nedēļā vai divas, pēc dušas atbīdu kutikulu. Ja nepieciešams vai tās saplaisājušas, noņemu ar kutikulas knaiblītēm. Tad pat arī nagus apgriežu un ar stikla vīlīti novīlēju, vīlējot tikai vienā virzienā, lai nebojātu naga galu. Pēc pusotras nedēļas tos turpinu kopt kā ierasts, tikai pārstāju tos griezt, jo nu jau tie ir ciešami - vairs tikai nedaudz šķeļas rādītājpirksti, kas visvairāk cieš ikdienas darbos, bet tos glābj regulāra nagu stiprinātāja lietošana. Nano Seal ne tikai stiprina nagus pašus, bet arī uzklāts tiem rada papildus aizsargkārtiņu un saturu - padarot tos krietni cietus, bet ne trauslus. Tik cietus, ka vienā jaukā dienā pamanījos sev saskrāpēt pieri. Tā sen nebija noticis un jau aizmirsis, kā apieties ar gariem nagiem un, cik grūti telefonā uzrakstīt ziņu bez kļūdām :D

Tā nu pēc trim nedēļām (vai mazliet vairāk) mani nagi izskatās šādi:


Diemžēl nav man bildes pirms, jo man pašai nepatīk kā tie izskatījās, un līdz ar to man negribas tos izlikt publiskai apskatei.

Bet, ar visu šo varu teikt, ka man ir vismaz divas mācības:

Mācība Nr.1 - veicot mega mājas uzkopšanas darbus, mēneša garumā, jālieto cimdi, jo, lai atjaunotu normālu nagu stāvokli, man vajadzēja vairāk kā divus mēnešus.
Mācība Nr.2 - ar labu nagu stiprinātāju var panākt brīnumus :D

Kas man bija pats lielākais pārsteigums - Kinetics Nano Seal ir ražots te pat pie mums - Latvijā. Nez arī Kinetics skaistās nagu lakas ražo Latvijā? Esmu stāvā sajūsmā par šo atklājumu.


Iegādāties var Douglas veikalos (arī internetā), kā arī specializētos salonos.
Douglas pilnā cena 6,97 EUR, šobrīd 20% atlaide un cena ir 5,58 EUR. Tā kā atliek tik ņemt ciet.

Saulainu nedēļu!

4 komentāri:

  1. Šķiet, ka tiešām labs produkts ! Man tagad nagi drausmīgi no biežās lakošanas, bet ar "plikiem" staigāt negribās, jo izskatās drausmīgi - tāds apburtais loks :D Būs jāpamēģina kāds no Kinetics stiprinātājiem :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tā arī ir zināma problēma. Es atkal citos to laiku, kamēr savedu nagus kārtībā. Tagad jau var lakot. Ir smuki :D

      Dzēst
  2. Nu jā, manējiem šis laikam būtu pa švaku, tāpēc laikam ļoti labi jāzina, kas konkrēti tiem kaiš. Jebkurā gadījumā, liekas, ka visi 3 stiprinātāji ir lieliski palīgi, ja uztrāpa uz pareizo versiju radušai problēmai :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tā ir. Man arī sākumā likās, ka vajag pašu stiprāko. Nu tā - lai tūlīt un uzreiz. Bet izrādās, ka pietika tos ar vidēji stipro Seal palutināt :)

      Dzēst

Ievadiet komentāru