01 decembris, 2016

Rudens tukšā tara

Nu, ko! Esi sveiks, decembri!
Šodien rubrika, kas kādu laiciņu blogā nav bijusi - tukšā tara. Kādu brīdi nekādas tukšās tūbas nekrāju, bet nu esmu pie šīs nodarbes atgriezusies. Tādēļ šodien studijā, rudens tukšo tūbu apskats.


Dalīšu visu trīs daļās: kopjošā kosmētika (seja, ķermenis, mati), mutes higiēna un testerīši.

Tad nu sākšu ar piebeigtajām kopjošās kosmētikas tūbiņām.


Šajā kategorijā ir:
  1. The Body Shop C Vitamīna krēms. Īstenībā nu jau pat sāk pietrūkt :)
  2. Schwarzkopf BC Fibre Force šampūns un maska. Ir arī pilnie iepakojumi, tā kā atsauksme sekos.
  3. Alvejas gēls ķermenim. Patika. Principā patīk visi alvejas gēli, tagad vietā ir divi citi. Šoreiz ne no iHerb.
  4. Nivea Free Time dušas želeja. Normāla. Noteikti var pirkt atkārtoti no šīs sērijas.
  5. Dove barojošā dušas želeja. Šī tiešām bija laba.
  6. DSD De Luxe šampūns. Kā vienmēr man visātrāk beidzas tieši šampūni. Bet šis bija labs. Noteikti šo atstāšu sarakstiņā pie tiem produktiem, kas ir iegādes vērti.
  7. The Body Shop Britu rozes ķermeņa skrubis. Bija foršs, bet neteiksim, ka būtu mans favorīts. Ir TBS arī labāki - piemēram viens no nesenajiem jaunumiem - Spa of the World™ Brazīlijas kupuasu eļļas skrubis.
  8. Dr. Hauschka citronu-citronzāles ķermeņa pieniņš. Ļoti, ļoti patika. Vajadzētu lielo tilpumu iegādāties :)
  9. GMT Beauty sejas attīrīšanas putas. Ļoti patika. 
  10. Paštaisīts ķermeņa skrubītis, ko gatavojām ar blogu meitenēm vienā meistarklasē zaļajā studijā "Pienene". Sākumā likās, ka būs baigi taukainas, bet īstenībā nebija ne vainas. Biju sameistarojusi fantastisku rožu-jasmīna aromātu. Man pašai jau patika :D
Turpināšu ar mutes higiēnas tukšo taru.


Šajā kategorijā mazliet mazāk:
  1. Signal White now zobu pasta. Ir ok. Var pirkt :)
  2. Elmex zobu pasta. Viena no manām visu laiku mīļākajām. Ja kāds prasītu - es noteikti ieteiktu šo. Pērku atkārtoti pa parasti čupu no cocooncenter, kad tiek veikts kāds pasūtījums.
  3. Unifarma herbals Dental Cream. Zobu pasta uz augu bāzes. Ņemot vērā augu sastāvu pat ļoti garšīga zobu pasta :D
  4. Divi Oral-B zobu diegi. Abi favorīti: tomēr pro-expert man ir mīļāks, bet tas arī no cocooncenter, tāpēc tik bieži pie manis neatnāk.

Visbeidzot - paraudziņi:


Paraudziņi:
  1. Bioderma Hydrabio serums. Man ir bijis arī pilnais iepakojums un varu teikt, ka ļoti laba manta. 
  2. Claudalie detox maska. Man ļoti patika, bet baigo rezumē no viena paraudziņa pateikt nevar.
  3. Mossa Youth Defence mitrinošais melleņu krēms. 2 gab. Patika, tiešām mitrinošs un ļoti viegls. Nebūtu man plaukti pilni ar krēmiem - noteikti būtu jau nopirkusi :)
  4. Mommy care pretstriju krēma paraudziņš. Atnāca kopā ar maniem vitamīniem, bet manām trim strijām uz gurna noderēja. Vispār foršs krēms, netaukains, barojošs un smuki smaržojošs. Par 100ml cena ir 10,90 EUR. Pat varētu nopirkt.
  5. Blistex LipRelief lūpu krēms. Mans mīļākais no Blistex. Tukšoju paraudziņu krājumus :)

Beidzot tukšās taras nasta būs nost no pleciem un varu izmest sakrāto maisiņu :D

Brīnišķīgu nedēļas otro pusi!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru