19 decembris, 2017

Annemarie Börlind sejas maskas

Pirmais jautājums - vai visiem jau dāvanas sagādātas? Es šogad dāvanu pirkšanas pasākumu esmu novilkusi līdz pēdējam. Dažas pēdējās dāvanas vēl ir tipogrāfijā, dažas vēl veikalos :D
Cerams, ka jūs esat apzinīgāki kā es. Bet ja kādam vēl kas trūkst - varu ieteikt pārīti labu masku no Annemarie Börlind klāsta.
Tāpēc arī šodien par šīm divām. Aktuāli gan dāvanu paciņām, gan arī starojošai ādai lielajā svētku ballē un arī pēc tās :)


No Annemarie Börlind masku klāsta - manā rīcībā ir divas: 2 in 1 Black Mask un Vitamin Duo Mask. Kur pirmā ir dziļi attīroša un otrā - šūnu aktivizējoša maska. Īstenībā sākumā es, domājot par vienu masku, svārstījos starp šīm abām divām. Kuru nu ņemt un kuru neņemt. Tad nu man ir abas :D

Pirmkārt es gribu teikt, ka esmu pilnīgā sajūsmā par masku formātu - tās abas ir tik skaisti noformētas un arī lietošana ir gana amizanta, ja vien patīk krāsainas maskas.

Nevilkšu garumā un sākšu ar 2 in 1 Black Mask.


Melnā maska ir intensīvi kopjoša maska, kas paredzēta kombinēta tipa ādai ar paplašinātām porām (šim aprakstam pilnībā atbilst mana T-zona). Maska paredzēta gan ādas attīrīšanai, gan atsvaidzināšanai un balansēšanai. Maska ir 2 in 1 tādēļ, ka tā satur rīsu pulveri, kas kalpo kā abrazīvās daļiņas, un, līdz ar to, šī ir maska-skrubis divi-vienā :)
Maskas galvenās aktīvās sastāvdaļas ir lilijas ekstrakts, kas mazina dažādus pigmentācijas plankumus, un attīra ādu no liekā sebuma un taukainā spīduma, un otrs ir fitoplanktons, kas attīra un sašaurina poras.
Man ļoti patīk, ka maska ir melna - to ir ērti uzklāt un forši lietot (ja vien pēkšņi pie tevis neierodas apsardze mainīt kaut kādas figņas, kā man tas gadījās pirmajā reizē :D Es nezinu, ko viņi padomāja, bet tas mani arī īpaši neinteresē :D ). Bet par ērto uzklāšanu saku tāpēc, ka krāsa pasaka, vai maska ir uzklāta vienmērīgi un uz visiem sejas apgabaliem. Patīk, ka maska ir diezgan bieza, arī tas atvieglo uzklāšanu, ko vislabāk var paveikt ar mitru tonālā krēma otiņu. Maskas lietošana ir gana vienkārša - to uzklāj uz attīrītas sejas ādas, izvairoties no acu zonas, tai ļauj iedarboties 10-15 min., un tad saudzīgi iemasē ādā samitrinot ar siltu ūdeni un apļveida kustībām veic pīlingu, pēc tam noskalo ar siltu ūdeni. Maska paredzēta lietošanai 1 vai 2 reizes nedēļā.
Pēc lietošanas āda ir pamatīgi attīrīta, taču ne savilkta, matēta un ļoti svaiga. Lietojot mēneša garumā, esmu novērojusi, ka sebuma daudzums T-zonā ir krietni samazinājies, taču paplašinātās poras, pagaidām, nav īpaši mainījušas savus izmērus. Bet maska man ļoti, ļoti patīk, tā ir kārtīgs detox ādai, tā kā to turpināšu lietot regulāri, un, ja būs vēl kādi novērojumi - taisīšu atsauksmes update :)
Šī maska būs perfekta pirms ballītes - tā teikt savest kārtībā ādu.

Otra maska ir Vitamin Duo Mask.


Šī man uzreiz iekrita acīs tieši maskas interesantā noformējuma dēļ, jo maska sastāv no divām komponentēm. Nemācēšu pateikt, vai komponentes ir atdalītas, lai izskatītos foršāk, vai tādēļ, lai kāda no sastāvdaļām neizreaģētu, bet šī maska iepakojumā izskatās tik perfekti, ka man gandrīz to žēl lietot :D. Labi, ka tikai gandrīz, jo maska ir perfekta.
Tā ir intensīvas iedarbības sejas maska nogurušai, blāvai sejas ādai, kas aktivizē, stimulē un dod kārtīgu vitamīna bumbu. Sastāvā esošie godži, acai un smiltsērkšķa ogu ekstrakti stimulē ādas šūnu atjaunošanos un revitalizē nogurušu sejas ādu. Savukārt vitamīns E (iegūts no sojas) aizsargā pret oksidējošu stresu un palīdz novērst priekšlaicīgu ādas novecošanos. Kad ieraudzīju, ka sastāvā ir smiltsērkšķis - zināju, ka maska būs super efektīva, jo esmu iepriekš lietojusi smiltsērkšķi un zinu ko tas spēj. Esmu likusi smiltsērkšķu sulu uz ādas un arī tīru smiltsērkšķu sēkliņu eļļu (ko īsti nekur nevar nopirkt, bet mani vecāki, audzējot smiltsērkšķus, eksperimentālā kārtā, izspieda aukstā spieduma eļļu pašu lietošanai. Šis pasākums sanāk nenormāli dārgs, tāpēc tīra smiltsērkšķu eļļa arī īsti nav pieejama). Līdz ar to šī maska man atgādina tos laikus, kad eksperimentēju ar smiltsērkšķiem uz savas ādas
Bet atgriežoties pie maskas, gribu vēl pateikt, ka to lietojot ilgstošā periodā, var teicami izlīdzināt ādas toni, kā arī piešķirt mirdzumu blāvai un nogurušai ādai. Un arī šo masku lietojot būs interesanti, jo tā uzklāta uz ādas tā arī paliek tik pat koši oranža. Kāds acīgāks kaimiņš gan var sabīties par kādu smagāku aknu kaiti, bet kuru gan tas uztrauc :D
Šī maska noteikti būs super efektīvs līdzeklis nākamajam rītam pēc ballītes, jo īpaši tad, ja vēl kur jādodas.
Un šī maska noteikti skaisti izskatīsies dāvanu paciņā kādam īstenam kosmētikas mīļotājam.

Tādas te ir tās foršās maskas.



Kā jau visu Annemarie Börlind kosmētiku, arī šīs maskas var iegādāties tikai Lavandas Eko veikalā Elizabetes ielā 25, vai internetā www.lavandas.lv.

Cenas:
2 in 1 Black Mask - 23,50 € | 75ml
Vitamin Duo Mask - 28,40 € | 40ml


Vairāk par Annemarie Börlind kosmētiku lasi šeit.

Brīnišķīgu šo svētku laiku :)


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru