01 decembris, 2017

Annemarie Börlind Long Lasting Volume tuša

Manā blogā, un līdz ar to arī manos kosmētikas plauktiņos (vai arī otrādāk - kā nu tur būtu pareizāk), arvien biežāk ienāk dabiskā kosmētika. Tā kā man ļoti patīk atklāt jaunus apvāršņus, pavisam nesen, esmu sākusi iepazīt sev jaunu eko kosmētikas zīmolu - Annemarie Börlind. Un kas to varēja iedomāties, ka dažu dienu laikā šis zīmols mani savaldzinās. Tāpēc šodien es pastāstīšu, kāpēc es tušu lietoju arī tad, ja dienas gaitā mans tālākais galamērķis ir pastkastīte :)


Runājot par zīmolu, jāatzīmē, ka Annemarie Börlind ir viens no vadošajiem vācu dabīgās kosmētikas ražotājiem ar 50 gadu pieredzi. Uzņēmums kosmētikas ražošanā, cik tas iespējams, izmanto augu valsts un organiski iegūtas sastāvdaļas, pastāvīgi meklē un izmanto visefektīvākos dabas līdzekļus, izmantojot jaunākos zinātnes sasniegumus un ražošanas tehnoloģijas. Tāpat Annemarie Börlind produkti nesatur dzīvnieku valsts un naftas pārstrādes produktus, kā arī silikonu. Kosmētika netiek netiek testēta uz dzīvniekiem un atbilst visiem augstākajiem kvalitātes standartiem. Augstos standartus apliecina arī "ECO Control" sertifikācija, kas apliecina ne tikai produktu sastāvdaļu organisko izcelsmi, bet arī uzņēmuma nopietno attieksmi ilgtermiņā pret vides saglabāšanu un resursu taupīšanu, godīgu tirdzniecību un sociālo atbildību.
Nu, lūk, tik daudz par pašu zīmolu. Bet šodienas stāsts un mans katras dienas prieks ir Annemarie Börlind Long Lasting Volume tuša, jeb ilgnoturīgā tuša ar apjoma efektu.
Tuša ir paredzēta ikdienas nēsāšanai, tā neizplūsts un nesmērējās. Tušai ir patīkama krēmīga konsistence un tā klājas perfekti, skaisti noklājot katru skropstu, tās nesalipinot un neveidojot kunkuļus. Tušas sastāvā ir bišu vasks, rīcineļļa, akācijas koka sveķi un hohobas eļļa, interesanti, ka arī ūdens sastāvā nav vienkārši krāna ūdens, tas ir tīrs avota ūdens no Vācijas Ziemeļu Švarcvaldes (tulkojumā - melnajiem) mežiem. Tuša ir oftamoloģiski testēta un piemērota kontaktlēcu nēsātājiem.



Izlasīju aprakstu par tušas kopjošajām īpašībām un tai uzreiz padevos, un tagad pati par to ārkārtīgi priecājos, jo tušas ir superīga. Pirmkārt tai ir ļoti patīkama konsistence, tā ir krēmīga - ne par slapju, ne par sausu, tieši tāda, kādas man patīk. Otrkārt, tai ir klasiskas formas birstīte, tiesa gan, šis arī ir galvenais iemesls, kāpēc izvēlējos tieši šo tušu no trim pieejamajām.


Tuša klājas ļoti viegli, nesalipina skropstas, neveido kunkuļus, nožuvusi nebirst un nesmērējas. Noturība ir teicama, taču tā nav ūdensnoturīga, tāpēc no stipra lietus (vai nu jau sniega) gan būs jāizvairās, ja vien negribās sabojāt make-up. Līdz ar to - arī noņemšana ir pavisam viegla. Ja ir galīgi liels slinkums, tā tīri labi nomazgājas arī dušā, bez īpašiem kosmētikas noņēmējiem. Tuša piešķir dabisku apjomu, tas nebūs mākslīgo skropstu efekts, taču skaisti atliektas un dabiski kuplas gan. Es nebaidīšos teikt, ka tā ir labākā tuša, ko esmu lietojusi.
Jautāsiet, kas tur ar to rīcineļļu? Atbildēšu pēc pāris mēnešiem, jo, lai redzētu rīcineļļas pirmos rezultātus, ir jāpaiet laikam. Tie, kas atceras, ko teicu ievadā - tušu tiešām lietoju katru dienu. Arī tad, ja vienkārši slaistos pa māju. Kāpēc?

Tāpēc, ka tā ir forša:
  • tai ir patīkama konsistence,
  • tai ir dabīgs sastāvs, 
  • tai ir jau minētā rīcineļļa sastāvā, kas kopj un atjauno skropstas, 
  • tā uz skropstām izskatās skaisti un dabiski,
  • tā nekairina acis,
  • un tā fantastiski smaržo.
 Tieši tā - tā ir ideālā tuša.

Kur to nopirkt? Lavandas eko veikalos. Vienīgā neraža, izskatās, ka uz šo brīdi tuša ir izpirkta. Un es par to nebrīnos.
Tušas cena - 13,90 EUR, kas, manuprāt, ir ļoti adekvāta.

P.S. Domāju, ka tušu izķēra, jo novembra otrajā pusē bija 25% atlaide visai Annemarie Börlind kosmētikai. Šo atlaidi vienkārši nevarēja laist garām. Cerams, ka tā drīzumā atgriezīsies, jo domāju, ka tā lieliski iederēsies kādā no Ziemassvētku dāvanu paciņām. Jā, arī šogad manas pašas mīļākās dāmas tiks pie foršas un kvalitatīvas kosmētikas.

Lai skaisti un sniegoti! 

Kā man patīk šis laiks 💗 Man jau galvā skan "When Christmas Comes To Town".



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru