19 maijs, 2020

Institut Esthederm spirulīnas līnijas produkti - IDEĀLA izvēle nogurušai ādai

Pirms kāda laika sapratu, ka ir iestājies kārtējais pavasaris uz manas ādas - tā palikusi pavisam blāva, sagurusi, nespodra. Man bija padomā salona apmeklējums, taču ar visu šo jezgu, protams, viss atcelts un sēžu mierīga mājās.
Un tad man radās iespēja tikt pie attālinātas konsultācijas pie Institut Esthederm kosmētiķes Jekaterīna Suhoparovas. Es tiešām NEKAD neko tādu nebiju izmantojusi, bet, kad tad vēl, ja ne tagad.

Nu, lūk, tā es tiku pie vienreizējas, plašas un izsmeļošas konsultācijas un, savai ādai - Institut Esthederm spirulīnas līnijas produktiem - seruma un krēma. Kā man gāja, kas patīk, un kas ne, lasi tālāk!


Šoreiz, es atļaušos izmantot to vērtīgo informāciju, ko man sniedza Jekaterīna un iztikšu bez gariem un plašiem aprakstiem, jo man šķiet, ka tik precīzi un izsmeļoši neviena etiķete nepastāstīs. Paldies, konsultācija bija burvīga un ļoooti noderīga!

Pirmkārt jau par pašu spirulīnas līniju - Jekaterīna atzīmē, ka līnijas produkti ir domāti sagurušām, stresā nonākušām, dzīvīgumu un mirdzumu zaudējušām ādām. Tas ir intensīvs atbalsts - kas palīdz vecināt ādas detoksifikāciju, reģēnerāciju un apgāda ādu ar visiem nepieciešamiem minerālvielām, vitamīniem un barības vielām.

Lūk, produkti tieši šim periodam, vasara tik tuvu, bet viss vēl tikai plaukst, vitamīnu un minerālvielu rezerves organismā (tai skaitā arī ādā) patukšotas, līdz ar ko tā, iespējams, izskatās blāva, pelēka, sagurusi. Vismaz manējā.
Tieši tāpēc man gribējās kaut ko, kas tiešām strādās un es zinu, kas vēl, ja ne Institut Esthederm! Kā mana mamma teica - produkti, kuri ir tās naudas vērti :)

Institut Esthederm Intense Spiruline serums


Ja kāds palaidis garām, mūsdienu teju brīnums - spirulīna ir zilganzaļā mikro aļģe un tā satur vairāk nekā 220 dzīvībai svarīgas uzturvielas un tai piemīt vitalizējošas, barojošas un atjaunojošas īpašības, kas nodrošina intensīvu kopšanu nogurušai un dzīvīgumu zaudējušai ādai.

Serums pēc konsistences ir ūdeņains koncentrāts, kas sniedz momentālu ādas nostiprināšanas sajūtu, sašaurina poras un piešķir ādai dzīvīgumu. Tam ir burvīga, netaukaina tekstūra, kas uzsūcas zibenīgi. Serums noteikti patiks visiem ādas tipiem. Jekaterīna vēl piebilda, ka patiks arī vīriešiem.

Es tam pilnīgi piekrītu - lietojot serumu teju mēnesi, joprojām esmu pilnīgā sajūsmā. Tam ir vienreizēja tekstūra, tas ļoti labi klājas, pietiks ar pāris pilēm visai sejai un dekoltē. Tas teicami atsvaidzina ādu un, regulāri lietots, padara to starojošāku, ādas toni vienmērīgāku. Vienīgais - serumam ir drusku īpatnējs aromāts, kas jūtams vēl mazu brīdi pēc uzklāšanas, es tiešām tur saožu aļģes :D Bet tas noteikti nav nekas nepatīkams, gluži pretēji - ticamība par sastāvu ir uz visiem 100!

Institut Esthederm Intense Spiruline krēms


Savukārt krēmam ir ļoti patīkama, bagātīga tekstūra - tas baro un mitrina ādu, taču to nepadara taukainu. Jekaterīna atzīmē, ka ļoti patiks novājinātām un sausām ādām. Taču es gribu piebilst, ka būs perfekts arī kombinētai ādai, jo krēma tekstūra ir kūstoša un tas uzsūcas nevainojami, ādu padarot mīkstu un maigu. Tas nepastiprina ādas taukošanos, man sajūta ir gluži pretēja - šķiet, tas forši to nomierina un balansē.
Un man ļoti patīk krēma maigais, viegli saldais ziedu/augļu aromāts.

Serums un krēms papildina cits citu, bet tos droši var lietot arī atsevišķi, tādējādi pielāgojot tos savai ikdienas ādas kopšanas rutīnai.

Mazliet mēģināšu jums arī padalīties ar Jekaterīnas sniegto informāciju par produktiem.
Produkti pastiprina un stimulē šūnu bioloģiskas funkcijas. Tas ir dzīvīguma kokteilis, kas palīdz ādai atjaunot savas funkcijas, kad tas ir nepieciešams - ilgstošs stress, pēcdzemdību periods, barošana ar krūti, pēcoperāciju rehabilitācija, vienveidīgs uzturs vai nesabalansēta ēdienkarte, nekvalitatīvs miegs, pārāk intensīva sporta slodze, sezonālās pārmaiņas, pārāk mainīgi laikapstākļi, utt. Vienu vārdu sakot - situācijās, kad šķiet, ka āda netiek galā pati, jo produktu sastāvā ir visi nepieciešami "ķieģelīši" - proteīni, A, E, D, B grupas, K un PP vitamīni, mikroelementi, antioksidanti, pretiekaisuma vielas, omega 3 un 6 nepiesātinātas taukskābes. Līdz ar to produktiem nav strikti novilktas lietošanai ieteicamās vecuma kategorijas vai grupas - izvēloties vairāk jāvadās pēc ādas stāvokļa un simptomātikas. Taču produktus noteikti nevajadzētu lietot tiem, kam ādas funkcionālais stāvoklis ir ļoti labs: āda izskatās un jūtas lieliski. Gluži vienkārši - ādu nevajag pārsātināt: jo kas par daudz, tas par skādi. Tāpat uzmanīgiem būtu jābūt ļoti jūtīgas un reaktīvas ādas īpašniekiem, jo aktīvu vielu koncentrācija ir liela, līdz ar to būtu jāsāk lietot pakāpeniski un ļoti uzmanīgi.
Produktus ieteicams lietot kursa veidā - 1 iepakojums pietiks vienam kursam, kas ir 6-8 nedēļas. Kursu var atkārtot dažas reizes gadā. 

Kā jau minēju - mana tipiskā pavasara problēma - āda ir blāva, nespodra, tas gluži vienkārši ir katru pavasari, cik vien es sevi atceros. Šogad plusā nākusi visa CoVid jezga, līdz ar to arī stress par visu notiekošo, pārmaiņas, utt. Tāpēc šajā posmā es izvēlos produktus, kas ir paredzēti ādas mirdzuma atjaunošanai, noguruma pazīmju mazināšanai - tā teikt kārtīgai uzfrišināšanai. Un es varu teikt tikai vienu - Institut Esthederm spirulīnas produkti ir fantastiski. Pirmos rezultātus jau var sajust pēc kādas nedēļas - āda ir maigāka, rožaināka, neizskatās tik sausa un blāva. Serums to burvīgi normalizē, taču krēms - mitrina. Šis noteikti ir komplekts, kas STRĀDĀ un ko ir vērts izmēģināt! Iesaku!

Institut Esthederm produktus meklē Institut Esthederm skaistumkopšanas institūtā Berga Bazarā, labākajās Latvijas aptiekās un internetā, teju visās interneta aptiekās.

Cenas:
Spirulīnas serums - aptiekās vidēji 75 EUR | 30ml
Spirulīnas krēms - aptiekās vidēji 75 EUR | 50ml

Ja meklējat kur ir visizdevīgāk - tad iesaku vai nu internetaptiekā  (bez akcijas ir pat 10 EUR lētāk, kā vidēji aptiekās) vai šobrīd mēness aptiekā ir -20% Institut Esthederm produkcijai (kur šobrīd ir visizdevīgāk), tāpat vērts paturēt prātā ir Apotheka, kur ceturtdienās kosmētikai ir -30% (ja pareizi atceros).


Vairāk informāciju meklē www.esthederm.lv

Lai skaisti!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru