25 maijs, 2020

Dabiskā kosmētika Bergland. Iepazīstos un izmēģinu uz savas ādas!

Šī ir viena spontāna, bet varen jauka iepazīšanās, kura atnāca pavisam nejauši - gluži vienkārši man Facebook piedāvāja interneta veikala EcoNaturLines reklāmu (nu jūs jau nojaušat, cik daudz info es ikdienā lasu par eko un dabisko kosmētiku, ka pat reklāmas man pielāgotas :D ), un kā tas mēdz notikt, es atvēru un daudz nedomājot pasūtīju, jo viss izskatījās TIK interesants.
Un tagad es domāju, ak, vajadzēja paķert vēl vienu rožūdeni. Tev arī? Tad lasi tālāk!


Bergland ir Vācijā ražota, sertificēta dabiskā kosmētika gan sejai, gan ķermenim un pat matiem. Bergland klāstā ir arī dažādas eļļas, ēteriskās eļļas un pirts kosmētika. Un teikšu tā - piedāvājums ir visai interesants un gana plašs.
Arī izejvielas ir pārbaudītas un pamatīgas, piemēram, alveja, bišu vasks un tējas koks (un, protams, vēl citas), bet tās, kombinācijā ar efektīvām aktīvajām sastāvdaļām, rada tiešām iedarbīgus produktus teju jebkurām ādas vajadzībām. Un, protams, mans lielākais prieciņš - COSMOS Natural dabiskās kosmētikas sertifikāts, kas apliecina to, ka kosmētika tik tiešām ir droša un maksimāli draudzīga videi un cilvēkam.

Svārstījos starp vairākiem produktiem, ko es vēlētos, protams, saprotu, ka visu nevaru paņemt, tāpēc nolēmu, ka pavasarim un iepazīšanās nolūkiem derēs rožu ūdens, attīrošās putas, sejas serums un acu krēms no alvejas līnijas, kā arī - dažādībai - lūpu balzāms no tējas koka līnijas. Jo gribētos jau visu, bet ...

Alvejas attīrošās putas


Un jau pašā sākumā viens no favorītiem!
Attīrošajām putām sastāvā ir jūras sāls, citrona un gurķa hidrolāti, alveja un un melones ekstrakts. Putas fantastiski atsvaidzina ādu, bet saglabā tās dabisko mitrumu.
Putām ir ļoti interesanta tekstūra - tās ir maigas, maigas, bet tās nav mazgājošās putas, jo uzklātas tās neputo. Es teikšu - tā tekstūra ir tieši tāda kā micelāro ūdeni izpūš caur vates plāksnīti, tikai daudz stingrākas un biezākas.
Vai kāda ir mēģinājusi to darīt? Vai es vienīgā tāda :)


Nu, lūk, līdz ar to putas forši attīra ādu, bet to nesausina un nesavelk. Pie tam putas ir ārkārtīgi viegli noskalot, jo nav putojošo vielu - līdz ar to tās aizskalojas ārkārtīgi veikli. It kā sīkums, bet man daudz labāk patīk šāds variants nekā atkal un atkal skalot seju.

Rezultāts - fantstisks! Seja svaiga un tīra! Tās lieliski piemērots ikdienas attīrīšanai. Make-up noņemšanai nav pats veiksmīgākais formāts. BET šim māju periodam, manuprāt, ir perfektas!

Rožu ūdens



Ar ko rožu ūdens atšķiras no rožu ziedūdens? Ar to, ka rožu ūdens ir gatavots no rožu eļļas un ūdens, taču ziedūdens, vai hidrolāts, ir iegūts destilējot rožu ziedlapiņas.
Nu, lūk, līdz ar to tie ir divi dažādi produkti. Katram savas īpatnības un arī aromāta atšķirības.

BET tīrs rožu ūdens ir burvīgs - tam piemīt ne viens fantastiskais rozes aromāts pilnā buķetē, bet arī apbrīnojamas atjaunojošas, mitrinošas un barojošas īpašības. Pie tam rožūdens ir hipoalerģisks, līdz ar to derēs jebkurai ādai!

Kā to lietot? Kā toniku, kā losjonu, kā bāzi maskām (ūdens vietā), arī ādas attīrīšanai un atsvaidzināšanai ikdienā. Man ārkārtīgi patīk rozes aromāts un man ārkārtīgi patīk šis rožu ūdens. Viennozīmīgi mans favorīts!

Alvejas serums


Alvejas seruma sastāvs bagātināts ar organisko alveju, hialuronskābi, smiltsērkšķu eļļu, gurķu hidrolātu, dažādām augu eļļām un vērtīgiem augu ekstraktiem. Serums burvīgi atsvaidzina ādu, uzlabo tās atjaunošanās spējas un padara to starojošu.

Serumam ir diezgan bagātīga tekstūra, kas burtiski kūst uz ādas, taču uzsūcas teicami un ādu lieki nenoslogo - tā nepaliek taukaina, spīdīga. Pat mana kombinētā āda jūtas komfortabli, tomēr esmu piešāvusies, ka serums manai ādai vislabāk patīk tieši vakarā. Dienā man ierastās vieglās gēlveida vai pat ūdens tekstūras.

Bet serums būs lielisks ikdienai, ādai kas nav ārkārtīgi prasīga vai problemātiska. Tādai vidējai, normālai ādai, neatkarīgi no ādas tipa. Jā, es tiešām domāju, ka vienlīdz labi derēs gan sausai, gan arī kombinētai ādai. Protams, jāsaprot arī ādas stāvoklis un, ja tas ir labs - tad serums būs lielisks sabiedrotais! Serums gan pabaros, gan mitrinās ādu, gan piešķirs jauku mirdzumu - principā tas ir arī tas, ko mēs pamatā vēlamies :)

Alvejas acu krēms


Universāls un ikdienai lieliski piemērots acu krēms bez izteikta aromāta. Tā sastāvā ir organiskā alveja, papardes ekstrakts, gurķu hidrolāts, hialuronskābe, kā arī un vērtīgās augu eļļas - jojoba eļļa, šī sviests, u.c. Sastāvs ir 99,9% dabisks.

Godīgi - lielisks acu krēms ar patiešām maigu, krēmīgu tekstūru. Tas pamatā mitrina (par ko es visvairāk priecājos), taču jūtamas arī viegli barojošās un piepildošās īpašības: sausuma radītās krunciņas izlīdzinās, āda kļūst tvirtāka un starojošāka. Un ko vēl vairāk var gribēt izvēloties acu krēmu.

Tējas koka pomāde lūpām


Lūpu balzams ikdienas kopšanai sausām, raupjām un sasprēgājušām lūpām. Komplekss ar auksti spiestām dabīgajām eļļām, augu vaskiem un bišu vasku, pasargā lūpas no mitruma zuduma un padara tās zīdaini gludas un elastīgas. Savukārt tējas koka eļļa darbojas atjaunojoši un nomierinoši.

Dabīgs lūpu balzāms ar ļoti jauku tekstūru - tur apvienotas gan eļļas, gan augu vaski un ekstrakti, gan bišu vasks un pat E vitamīns. Tāda forša buķete lūpām. Tekstūra ir maiga un kūstoša, uz lūpam dikti patīkama. Laimīgā kārtā manas lūpas uzvedas pieklājīgi. Lūpu balzāms jauki mitrina, pabaro un nogludina lūpas, taču manām ultra-super-ekstra kaprīzajām lūpām (nu goda vārds nezinu otras tik cimperlīgas) nav pats ideālākais variants. Taču noteikti nav pats peļamākais. Tās vismaz neplaisā un nesadalās tūliņ pēc uzklāšanas (kā tas ir lielākoties). Tas nozīmē, ka man vasaras variantā būs tīri neko!

Tāda, lūk, forša iepazīšanās. Man bija vēl tā laime izmēģināt pāris interesantus paraudziņus - no kuriem tiešām patika saules aizsargkrēms, šampūns un likās mēģināšanas vērts kartupeļu balzāms, kas patika sausajām rokām.
Bet rožu ūdens un alvejas attīrošās putas ir FANASTISKAS! Iesaku, iesaku, iesaku!


Kur meklēt? Dabiskās kosmētikas interneta veikalā Econaturlines.lv.

Cenas:
Alvejas attīrošās putas - 14,65 EUR | 100ml
Rožu ūdens - 8,46 EUR | 100ml
Alvejas serums - 16,99 EUR | 30ml
alvejas acu krēms - 11,69 EUR | 13,5ml
Lūpu balzāms - 4,99 EUR | 4,8g


Lai skaisti!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru