14 novembris, 2014

Pirmais ... pirmais ...

Sveiciens, mīļie!

Saka, ka pirmo reizi mēs atceramies vēl un vēl ...
Un šī ir mana pirmā reize .. mans pirmais blogs .. mans pirmais ieraksts. Mana bloga dzimšanas diena (Hip, hip! Urā!).
Satraukums un neliels mulsums.

Sākšu ar sevi - esmu Zane un brīvo laiku pavadu Ogrē. Es mīlu aktīvu atpūtu, savus draugus un dabu. Man patīk eksperimentēt un es neapstājos pie sasniegtā.
Turpinot par blogu - šo blogu esmu iecerējusi veidot vairāk pieturoties pie sev tuvajām tēmām - pie sievišķīgā, praktiskā un patīkamā. Trīs pamata tēmas, kas valdīs būs: kosmētika, rokdarbi (DIY) un ceļošana. Trīs manas mīļākās dzīves sadaļas (tūlīt aiz draugiem un ģimenes :) ). Kā tas izvērtīsies laika gaitā redzēsim.

Vienlaicīgi gribu sūtīt visiem sveicienus, veiksmes vēlējumus un brīnišķīgu atpūtu svētkos.


Sirsnībā,
Z!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru