24 novembris, 2014

SebaMed roku krēms

Šodienas stāstiņš ir par roku krēmu (vai balzamu, kā sludina pats ražotājs), kas ir kopā ar mani visādos dzīves brīžos, jeb krēmu, kas atrodas manā ikdienas kosmētikas maciņā.

Ar SebaMed pirmo reizi man bija tā laime satikties kādā kosmētikas testa konkursā. Ir pagājis krietns laiciņš un šī ražotāja produkti ir iekļuvuši manā wish list.

Pagaidām Jūs iepazīstināšu ar piemīlīgo roku krēmu, kurš mani glābj ikdienā, kad sanāk intensīvāks darbs saskarē ar paīru vai drēgnajās rudens/ziemas dienās, kad piemirsušiem mājās cimdiņi un rokas cieš no vides ietekmes.

Vaininieks:
Pirmkārt mazliet par pašu krēmu. Ražotājs sola, ka tas ir paredzēts roku ādas kopšanai, mitrināšanai un aizsargāšanai no nelabvēlīgās vides ietekmes, kā arī nagu stiprināšanai. Tas satur ļoti daudz vērtīgu sastāvdaļu, kā piemēram keratīnu, pantenolu, bisabololu, alantoīnu un citus. Tā pH atbilst normālas, veselas ādas dabiskajam pH 5.5.
Tiktāl paša ražotāja cildinājumi.

Mans rezumē par šo produktu:
Pirmais, ar ko es vēlētos sākt - noteikti produkts (vai ražotājs) jāuzteic par ļoti ērtā iepakojuma izvēli. Krēms ir tūbiņā ar ļoti viegli atveramu korķīti, kam ir iestrādāts ļoti smalks dozators, līdz ar to krēmu var uzklāt tieši tik daudz, cik nepieciešams.
Principā pats krēms ir ļoti vieglas konsistences, līdz ar to klājas ļoti labi, un ir nepieciešams neliels daudzums, lai rokas jau justos komfortabli. Manupārt lielākais pluss ir tāds, ka tas tiešām iesūcas zibenīgi un jau pēc uzklāšanas un pāris roku saberzēšanas reizēm var ķerties pie ikdienas lietām, nebaidoties kaut ko nosmērēt vai sataukot. Iepriekš man tiešām ir bijusi liela negatīva pieredze ar dažādiem roku krēmiem, kas nevar vien uzsūkties un atstāj speķaino pirkstiņu nospiedumus uz itin visa, kam tiek piedurtas rokas. Bet ne šis krēms. Šis ir izcilnieks šajā jautājumā. Kopumā, pēc ilgstošas lietošanas, varu teikt, ka krēms nodrošina pamatfunkciju izpildi lieliski - āda ir gluda, mīksta un maiga.
Par nagu stiprināšanu, ko sola ražotājs, es laikam nevarēšu piekrist, jo ik pa laikam mani nagi tāpat pamanās sašķelties - bet tur jau problēmas jāmeklē citos faktoros - ne roku krēma sastāvā.


Kopumā varu teikt, ka produkts ir tās naudas vērts.


Nopirkt var Latvijas aptiekās.
Cena ~ 6,30 EUR (atlaižu laikā cena ir vēl pievilcīgāka).


Brīnišķīgu nedēļu,
Z!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru