04 decembris, 2015

Lēts un labs: Bell Hypoallergenic sērija

Laiciņu atpakaļ iepazinos ar budžeta klases zīmola Bell dekoratīvo kosmētiku. Esmu to šo to no zīmola produkcijas iepazinusi un gatava padalīties ar savu pieredzi.
 

Godīgi sakot līdz šim neko no šī zīmola nebiju mēģinājusi, lai gan kosmētika bija manīta. Vienkārši nekas nebija "iekritis acīs", līdz mani uzrunāja nesen radītā hipoalerģiskā sērija, kas ir bez pievienotām smaržvielām un piemērota pat īpaši jūtīgai ādai. Nolēmu kāpēc gan nepamēģināt un mani pozitīvi pārsteidza gan kvalitāte, gan arī noturība.

Ķēros klāt pa nopietno un izvēlējos septiņus dažādus produktus - pirmkārt visu, kas nepieciešams pilnam make-up un vēl šo to, kas tiešām ieinteresēja.


Matējošs fluīds tonī Light Beige Nr.01 (Cena 5,95 EUR).
Šis ir viens no produktiem, kas man tīri labi ir iepaticies un izpelnījies vietu ikdienas lietojamo produktu galdiņā.
Es paņēmu gaišāko toni, kas ir gana gaišs ziemai. Tam ir neitrāls apakštonis (nav ne dzeltens ne rozā). Sedzamība ir laba, bet nav kūkas vai maskas efekta. Un arī noturība ir smērā laba. Tik pietrūkst matēšanas. Vienlaicīgi tas nav izraisījis nekādas alerģiskas reakcijas, poru nosprostošanu vai citus nesmukumus. Ne pa velti kļuvis par vienu no maniem favorītiem.

Skropstu tuša (4,00 EUR)
 
Jau kādu laiciņu domāju pamēģināt nevis melnu, kā ierasts, bet brūnu tušu. Tā izvēlējos brūno krāsu un varu teikt, ka šī ir mana pirmā brūnā tuša. Teikšu kā ir - nav ogļu melna skata, bet daža laba melnā nav tumšāka par šo brūno. No mana viedokļa - krāsa ir ok. Tādā ziņā pat īsti neko negaidīju. 
Par tušas īpašībām - lai gan tā sola skropstas padarīt biezākas, garākas un atliektas - es teiktu, ka wow efekta nebūs. Ikdienas lietošanai nav ne vainas, bet man patīk ļoti pamanāms skatiens :D Lielākais pluss - nekairina acis. No dažām tušām man mēdz grauzt / sūrstēt acis dienas beigās. Šeit viss - kā solīts - nekādu kairinājumu.

Pūderis un vaigu sārtums tonis Nr.2 (8,00 EUR)
No vienas puses šāds produkts ir ļoti pateicīgs - viss vienā: pūderis, vaigu sārtums un vaigu ēnas. Tomēr tās iedaļiņas ir tik maziņas, ka ar lielo otu trāpīt konkrēti izvēlētajā daļā ir praktiski neiespējami. Šis ir produkts, kas vienmēr ar mani ceļo tad, ja paredzēts pasākums vakarā vai neplānoju nakšņot mājās - atkrīt trīs dažādu iepakojumu līdzņemšana. Bet tādā gadījumā tiek ņemta vēl viena - mazā otiņa. 
Pūderis ir trīs dažādos toņos - bet visi salīdzinoši gaiši, kas labi piemērots ziemai. Tad vienā stūrītī vaigu sārtums, kas ir ļoti maz pigmentēts, bet dabiskam, veselīgam izskatam ir ok. Un vaigu ēnas, kas ir matētas un vidēji pigmentētas, bet ēnošana ar tām ir viegla. Šis ir otrs produkts, kas, varbūt neskatoties uz savu ne pārāk funkcionālo iepakojumu, ir kļuvis par manu favorītu.

Acu ēnas (3,25 EUR katra)
Nr.1 un Nr.6
Bez šīm divām acu ēnas ir vēl 7 skaistos toņos. Tās ir ļoti pigmentētas un viegli klājās. Noturība nav pilnīgi izcila (bet pietiekama), bet es vēl neesmu atradusi ēnas, kuras mani plakstiņi atzītu par gana noturīgām. Iepakojums un aplikators varbūt varēja būt ērtāki. Bet tā kā lietoju otiņas, kopumā - man nav kur piesieties.

Mitrinoša lūpu krāsa tonī Nr.4 (6,50 EUR).
Krāsa ir ļoti piesātināta, tā klājās mīksti (kā lūpu sviests) un noteikti nesausina lūpas, taču līdz ar to arī diezgan smērējas, līdz pazūd krēmīgā daļa un paliek lūpās mazliet ieēdusies krāsa. Šajā brīdī ir vai nu jāatjauno lūpu krāsa vai jāuzliek, kāds spīdums, lai atsvaidzinātu skatu. Tonis likās, ka būs foršs, bet tomēr man ir pa košu priekš ikdienas lietošanas. Principā visu lūpu krāsu toņi ir ļoti koši, piesātināti un sulīgi, bet man prasītos lielāka toņu izvēle. Ja pareizi atceros - bija pieejami 6 dažādi toņi.



Gēls ūdensnoturīgas kosmētikas noņemšanai (5,00 EUR)
 
Iepatikās ideja par gēlveida kosmētikas noņēmēju, tāpēc izvēlējos paņemt arī šo, bet tas nepiepildīja manas cerības. Kosmētiku noņemt tiešām viegli - pat ūdensnoturīgo skropstu tušu, nerunājot par matētu lūpu laku vai kaut ko tik pat jiftīgu. Bet biju sacerējusies, ka tas būs kāds mitrinošāks gēls, bet tā ir gēlveida eļļa, kas atstāj uz sejas tādu eļļainu kārtiņu, ar kuru pēc tam grūti tikt galā pat ar sejas ziepēm. Bet toties kosmētikas noņemšana ir tik maiga - ne jāberž acis, ne lūpas.

Skropstu kondicionieris
(3,25 EUR)
 
Kādreiz mūsu pašu Dzintaram bija līdzīgs produkts, kas man liekas - bija tīri iemīļots. Lietoju šo vairāk kā mēnesi, būšu godīga - nav tā, ka man tagad būtu lelles skropstas. Man pašai liekas, ka tās ir par milimetru garākas un pa kripsīti biezākas. Bet noteikti nevajag gaidīt kaut kādus brīnumus. Jāsaka, gan arī, ka es pa laikam noslinkoju ar tās lietošanu - tā kā varbūt man nav 100% pārbaudīti rezultāti :D



Izskatās produkti apmēram šādi:
Var redzēt, ka vaigu sārtums ir tik tikko pamanāms. Arī gaišās ēnas izskatās pavisam nemanāmas, bet uz acīm tonis ir manāms. Varbūt nevarēju noķert īsto gaismu.

Dzīvajā un sliktā apgaismojumā :D

Kopumā varētu teikt tā - ne visi produkti būtu tūlīt jāiegādājas, bet ja ir interese pamēģināt es noteikti iesaku acu ēnas, lūpu krāsu un tonālo krēmu - no tā ko pati esmu mēģinājusi un mani noteikti interesē vēl šis tas no piedāvātā klāsta :)

Nopirkt var Prisma lielveikalos un www.bella.lv.

Vai ir kaut kas mēģināts no Bell?

Lai forši!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru