07 aprīlis, 2016

Lancôme jaunums - Juicy Shaker

Sveikas, dāmas!
Pirmkārt es gribu ar Jums padalīties atsauksmē un lūgt izpalīdzēt. Es piedalos cosmo.lv un Lancôme rīkotajā konkursā un cīnos par iespēju doties uz Parīzi. Konkursa ietvaros Lancôme dāvina savu jaunumu - Juicy Shaker un izpildot konkursa nosacījumus, ir tapis video ar mani un Juicy Shaker galvenajās lomās. Par video, reģistrējoties ar facebook vai draugiem.lv kontu, ir iespējams nobalsot (balsot var katru dienu - t.i. reizi 24stundās, balsošana norit līdz 15.aprīļa plkst 12:00).
Skaties video un balso šeit: http://cosmo.lv/beautysta/?m=video&id=16
Lai viss būtu interesantāk - cosmo.lv no visām balsīm izvēlēsies 10 balsotājas (vai balsotājus), kuri tiks pie sava Lancôme Juicy Shaker (jo vairāk balsu - jo lielāka iespēja). Dāmas? (Kungi? - jūs arī padomājat par savām dāmām)

Bet iepazīstot Lancôme jaunumu - vēlos par to pastāstīt mazliet vairāk arī Jums. Jo esmu ne vienu reizi vien dzirdējusi jautājumu - vai ir vērts maksāt 22 EUR par šo?



Sākšu ar to, ka Juicy Shaker nav klasisks produkts - tā ir lūpu eļļa. Tā divfāžu formula apvieno eļļas spīdumu un komfortu ar pigmentu košajiem toņiem.manā gadījumā tas ir tonī #102 Apri-Cute - košajā aprikožu tonī.
Kāds ir rezultāts uz lūpām, jautāsiet? Tie ir krāsas pigmenti apvienojumā ar spīdumu un maigu efektu, bez lipīgās sajūtas (kāda mēdz būt lūpu spīdumiem). Tomēr iegūtais tonis uz lūpām ir caurspīdīgi košs un gana dabisks.

Bet inovācijas neapstājas un Lancôme ir radījis pirmo spilventiņa veida aplikatoru. Tas ir samtains, maigs un mīksts pieskārienam, padarot katru Juicy Shaker lietošanas reizi par patīkamu rituālu.


Kā jau minēju - Juicy Shaker ir divfāžu lūpu eļļa, kas stāvot neskarta ar laiku noslāņojas un izskatās šādi (var nedaudz redzēt toņu atšķirības):

Taču ar pāris vieglām kustībām to sakratot - tas tiek atkal iegūts košs un viendabīgs.

Kopumā man Juicy Shaker patīk - patīk tā piemīlīgais iepakojums, pūkainais aplikatoriņš un iegūtais efekts uz lūpām. Patīk, ka tas neatstāj lipīgu kārtiņu un nav jāsatraucas, ka mati, pie pirmās iespējas, saķeps lūpās.
Pie mīnusiem es varētu tiekt, ka lūpu eļļas pigmenti ir diezgan spēcīgi un tad, kad mirdzošais eļļas slānītis būs pazudis - lūpas paliks ietonētas un šo pigmentu ir gana grūti dabūt nost no lūpām. Protams, atjaunojot lūpu eļļu - atkal tiks iegūts svaigas un starojošas lūpas. Tāpat manas kaprīzās lupas īsti negrib pieņemt šo produktu un tās slāņojas. Man ir tādas īpatnējas lūpas: tās lielu daļu lūpu produktu (tie var būt gan lūpu spīdumi, gan zīmuļi vai balzami un nerunājot nemaz par lūpu krāsām) vienkārši nepieņem un tā kā sasprēgā (plaisā, slāņojas) - ar laiku lūpas pie dažiem pierod, pie dažiem nē. Tā kā vēl redzēs kā ies ar šo produktu :)

Nopirkt var Douglas un u/v Stockmann, cena - ap 22 EUR.
Jāsaka godīgi - ja manas lūpas to pieņemtu labāk, būtu vērts vismaz to paturēt prātā un iekļaut kādā vēlmju sarakstā. Bet pagaidām - priecājos par šo mazulīti un redzēs kā man ar to vēl ies.

Un jau augstāk pieminētais #lancomebeautysta video, Lancôme un Cosmo.lv rīkotajam konkursam, bonusā :)
Spied šeit, lai nobalsotu: http://cosmo.lv/beautysta/?m=video&id=16

Bučas!

3 komentāri:

  1. man kopumā šis patika, manas lūpas to pieņēma :) vienīgais mīnuss - nemitrina lūpas.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tāpēc es jau saku - man ir īpašās lūpas. man ir diezgan lielas problēmas ar lūpu kopšanas produktu pipemeklēšanu. Ja kādu atrodu - no tā vairs nešķiros. Tā ir ar Blistex Lip Relief un tagad Model Launcher lūpu krāsu - esmu stāvā sajūsmā. Ar Juicy shaker mums vēl jāsaprotas.

      Dzēst
    2. man pēdējā laikā palīz tikai Carmex :(
      man uz lūpām ir divi Bermudu trīsstūri - vietas, uz kurām nekas neturas un dažreiz uz tām pat nevar neko uzklāt.

      Dzēst

Ievadiet komentāru