22 aprīlis, 2016

Model Launcher lūpu krāsa. Kvalitāte, kas pārsteigs

Juhū, beidzot piektdiena. Atvaļinājums ir tuvu, tuvu. Saule, jūra - es jau nāku :D

Bet tikmēr - vēl gribu padalīties ar savu jaunatklājumu dekoratīvās kosmētikas lauciņā - profesionālās minerālu kosmētikas zīmolu no ASV - Model Launcher un lūpu krāsu, kuras kvalitāte nebeidz pārsteigt.

Tie, kas manu blogu lasa regulāri - noteikti būs pamanījuši, ka man ir īpaši kaprīzas lūpas un ne visi lūpu produkti tām der. Tās nepieņem lielāko daļu lūpu krāsu un lūpu spīdumu un pat atsevišķus lūpu balzamus, savas kaprīzes izrādot plaisājot un loboties. Bet tas man netraucē izmēģināt arvien jaunus un jaunus produktus un beidzot atklāt ko patiešām man piemērotu.

Kā jau minēju - Model Launcher ir ASV, Maiami, bāzēts zīmols. Model Launcher kosmētika ir patiesi kvalitatīva, noturīga un izcili pigmentēta - līdz ar to piemērota gan profesionāļiem, gan arī ikdienas lietošanai, tiem - kam rūp kvalitāte.
Model Launcher piedāvātā kosmētika ir gan drosmīgi koša un dzīvespriecīga, gan tajā pašā laikā klāstā var atrast arī ko mierīgāku un piezemētāku.

Tā arī es - meklējot savu ideālo lūpu krāsu nevarēju izšķirties starp spilgtajiem pavasarīgajiem  vai sulīgajiem dabiskajiem toņiem, bet šoreiz saprāts ņēma virsroku un izvēlējos Fashion forward lūpu krāsu tonī Britto's heart. Kas ir skaists, ļoti sulīgs brūni sarkans tonis, kas ir izcili piemērots ikdienas make-up.

Tonis uz ādas izskatās šāds:
Tiktāl riņķī un apkārt par zīmolu un lūpu krāsu - bet ķeršos pie paša galvenā.

Īsā versija: lūpu krāsa ir mana lielā mīlestība no pirmā klājuma.

Garā versija: Tā ir ļoti pigmentēta, krēmīga un mīksta lūpu krāsa, kas klājas izcili. Sasilstot - uz lūpām tā kļūst vēl krēmīgāka, bet neizplūst sīkajās lūpu rieviņās un pats galvenais - tā nesausina lūpas. Gluži pretēji tā darbojas gandrīz kā lūpu balzāms - mīkstinot un mitrinot tās. Un lūpu krāsas noturība ir izcila - nepārspīlējot teicami izskatīsies 6-8 stundas ar visu kafijas pauzi.

Ja man nebūtu nepārvarama vēlme izmēģināt arvien jaunas lūpu krāsas, spīdumus vai zīmuļus - domāju, ka izmestu miskastē visus krājumus un atstātu šo vienīgo.
Katrā ziņā es zinu noteikti - šī nav mana pēdējā Model Launcher lūpu krāsa. Par to nu es esmu 100% pārliecināta :)

Mans viegls ikdienas make-up, kur lūpas rotā Model Launcher Fashion forward lūpu krāsa tonī Britto's heart:

Model Launcher kosmētiku nopirkt var internetā modellauncher.com vai klātienē arī apčamdīt un izmēģināt toņus: Starlet Studio Rīgā, E. Melngaļa ielā 5, 4. stāvā.
Lūpu krāsas cena: 15 EUR (un noteikti katra eiro vērta)


Tāda mana pirmā iepazīšanās ar Model Launcher. Dikti pozitīva.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru