12 aprīlis, 2016

Schwarzkopf Professional OSIS+ matu veidošanai

Marta sākumā man bija lieliska iespēja piedalīties Schwarzkopf Professional Made to Create kolekcijas prezentācijā - nedaudz ieskatīties frizieru apmācībās un piedalīties diskusijā ar Schwarzkopf Professional meistariem par aktuālajām matu tendencēm.
Jautāsiet, kas ir aktuāls šogad? Es teikšu - individualitāte: tās var būt kliedzošas krāsas, drosmīgi griezumi, un tajā pašā laikā perfekts gludums vai seksīgas lokas. Īstenībā tas var būt jebkas - galvenais, lai Tava frizūra raksturo Tavu personību.


Prezentācijā varējām iepazīties arī ar OSIS+ jaunajiem produktiem, no kuriem daži tika iedoti arī patestēt un sapratusi, ka man vēl šis tas interesē - papildināju savu OSIS+ plauktiņu ar vēl pārīti (sauso šampūnu un matu praimeri, kas pagaidām gan tik paraudziņu formātā).

Tā nu kāds laiciņš ir riņķī - visas pudelītes pamēģinātas un varu padalīties, kas no tā visa man likās noderīgs un - kas ne maniem matiem. Centīšos īsi par katru no tiem.

Sākšu ar vienu no lielākajiem favorītiem - OSIS+ Refresh Dust sauso šampūnu. Jāsaka godīgi - neesmu izmēģinājusi slaveno Batiste sauso šampūnu, bet šis ir ko vērts.
Lai gan sausie šampūni nebūtu tas ikdienas lietošanas produkts - tomēr slikto matu dienās šis ir īsts glābējs. Pirmkārt tas ļoti labi iestrādājams matos (es nezinu zem kāda spiediena šampūns atrodas iepakojumā - bet to matos var iepūst ekselenti - tā ka jūt, ka iziet cauri visiem matiem līdz pat saknēm). Iepūšot matos tam ļauj pastāvēt 2 minūtes un matus kārtīgi izķemmē. Rezultātā ir fantastisks kuplums. Tāpat sausais šampūns noņems matu spīdumu - būs tāds viegli matēts finišs (bet noteikti ne miltains).
Es pieļauju (šis gan nav pārbaudīts fakts), ka problēmas varētu būt tumšmatēm - jo mana dabīgo saru ķemme pēc lietošanas palika ar zināmu devu balta pulverīša. Tā kā man ir gaiši mati - manos matos viss izskatās brīnišķīgi.
Šis ir mans absolūtais must-have produkts.

Turpināšu ar foršajiem produktiem. Kā otrs manu atzinīgu novērtējumu saņēmis OSIS+ Big Blast - apjomu veidojošā želeja.
Jāsaka kā ir - sākumā no šīs nobijos, jo man nepatīk želejas klasiskā izpratnē, un to noliku plauktiņa tālākajā stūrī, līdz vienā jaukā dienā nolēmu izmēģināt. Un šeku reku - tā nemaz īsti nav želeja. Tas ir salīdzinoši šķidrs, želejveida līdzeklis, ko iestrādā mitros matos, tad tos izžāvē (vislabāk ar fēnu), iegūstot efektīvu kuplumu. Tas ir ļoti vieglas konsistences un pēc matu izžūšanas nav ne miņas ne ziņas par veidošanas līdzekļa klātbūtni - vien dabiski mati un acīmredzams kuplums.
Redz kā - sākotnēji nenovērtēts tas iekļuva manu favorītu TOP 3 :D

Ilgi domāju, kurš varētu noslēgt TOP 3. Nolēmu, ka iespēja jādod vienam no interesantākajiem produktiem un pilnīgam jaunumam - OSIS+ Undercoat jebšu matu praimerim.
Undercoat ir paredzēts lietot matu sagatavošanai pirms matu veidošanas līdzekļiem, vai vienkārši perfektu matu iegūšanai. Tā pamata būtība ir izlīdzināt porainus matus un sniegt matiem nevainojamu virskārtu, piešķirot tiem zīdainu mirdzumu un dabisku kritumu. Praimera struktūra ir ļoti īpatnēja - tas ir maigs un tāds kā viegli matēts krēms, kas ļoti labi nogludina mata virskārtu, piešķir tiem mirdzumu un perfektu kritumu. Atgriežoties pie praimera struktūras - ja kāds ir lietojis The Body Shop C Vitamīna sērijas atjaunojošo serumu - es teikšu, ka tas pēc sajūtām ir kaut kas stipri līdzīgs.
Man gan ir tikai paraudziņi - bet domāju, ka būtu vērts pamēģināt pilno iepakojumu. Martā Frizieru Servisā OSIS+ bija smukas atlaides un pie kases varēja palūgt praimera paraudziņu - varbūt ka viņiem vēl ir - iesaku pajautāt pajautāt un varbūt būs iespēja iepazīties ar šo jaunumu.

Vēl viens produkts, kas ir atradis pielietojumu maniem matiem - OSIS+ Tame Wild matus nogludinošais krēms.
Šis gan vairāk ir paredzēts lietot matus taisnojot. Tas izlīdzina matu kutikulu, padara tos gludos un spīdīgus, ļaujot matiem izskatīties lieliski līdz nākamajai mazgāšanas reizei. Es gan to lietoju bez taisnotāja - vienkārši matus ķemmējot mēģinu vairāk nostiept, lai tie nogludinās un iegūst foršu taisnu kritumu, jo maniem matiem ir slikts niķis - nekavējoties pieņemt jebkuru matos esošu objektu formu un te nu nekādi invisibobble nepalīdz. Tiesa gan arī šis man īsti nepalīdz - taisnais kritums tieši līdz pirmajai matu gumijai vai matu aizlikšanai aiz auss. Ar to visi prieki arī beidzās. Pieļauju, ka ar taisnotāju šis varētu iet kopā labāk - bet manā rīcībā šāds aparāts vēl nav nonācis, lai gan ar vien vairāk tādu gribētos.

Turpināšu ar diviem produktiem, kas neteiksim, ka man nepatika - bet, gluži vienkārši, es vienkārši tiem īsti neatradu pielietojumu.

Viens no tiem ir OSIS+ Curl Honey. 
Kāpēc Curl Honey? Pavisam vienkārši, jo tas ir ar medus smaržu. Tas ir pielietojams, lai kontrolētu biezas lokas, novērstu sprogu veidošanos un atjaunotu matus. Rezultāts – skaisti veidotas lokas un viļņi. Godīgi sakot - es īsti neesmu iebraukusi tā pielietojumā - bet cik saprotu, tas vairāk paredzēts dabiski cirtainiem matiem - es to lietoju vienkārši kā matu atjaunošanas līdzekli, bet kaut kā līdz galam šis mani nav uzrunājis.

Vēl viens produkts, kurs īsti pie manis neatrada savu pielietojumu - OSIS+ Mighty Matte stipras fiksācijas krēms.
Kā jau minēju - tas ir stipras fiksācijas veidošanas krēms, kurš matiem piešķir matētu izskatu un īpaši stipru fiksāciju. Tas ir piemērots vidēji gariem vai īsiem matiem. Vienu reizi izmēģināju uz savu vīrieti - tiešām ar īsiem matiem tas strādā labi. Ar matiem var spēlēties un tos veidot sakārtojumu kādu sirds kāro (pat frizierim nav jābūt - mati klausa uz katru kustību un nofiksējās tieši tur, kur tie nolikti). Tomēr otrreiz to matos ieķepslēt man neļāva, jo mati ar to izskatoties netīri (pieļauju - matētā efekta un stiprās krēma fiksācijas dēļ). Savukārt manos garajos matos tam nu galīgi nebūs ko darīt. Tā nu stāv īsti nelietots.


Vai ir kaut kas mēģināts no OSIS+? Varbūt kaut kas ir ko vēlies pamēģināt? Padalies ar savu pieredzi.

Lai skaisti!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru