06 jūlijs, 2016

Stenders jaunumi ādas tvirtumam

Ir vasara un visiem pludmalē gribas izskatīties perfekti - zīdaini gluda āda, ideālas auguma aprises, nevainojams iedegums. Līdz ar to, sākoties vasarai, veikalu plauktos plaši pieejama kosmētika, kas paredzēta ādas tvirtuma nostiprināšanai. Arī Stenders - sveicinot vasaru iepazīstināja pircējus ar ādas tvirtumu nostiprinošu līniju.


Līnijā ietilpst DETOX ķermeņa skrubis, serums ķermeņa kontūru nostiprināšanai un pretcelulīta masāžas eļļa. Manā vannas istabā ērti iekārtojušies un blogā atradīsi atsauksmi par pirmajiem diviem: DETOX ķermeņa skrubi un serumu ķermeņa kontūru nostiprināšana.

Ādas tekstūru uzlabojošs ķermeņa skrubis, ar dabiskām skrubējošām daļiņām un 5 ēteriskajām eļļām ādas tvirtuma nostiprināšanai, glicerīnu un nīma koka ekstraktu - papildu mitrināšanai un ādas atjaunošanai.


Esmu izlepusi skrubīšu izvēlē, bet šis ir tieši tāds, kā man patīk - labi attīrošs, svaigi un uzmundrinoši smaržojošs un pats galvenais - nav problēmu ar tā noskalošanu.
Smarža skrubītim ir fantastiska - kārtīgs citrona skābuma un piparmētras svaiguma apvienojums, kas ideāli piestāv vasarai. Skrubītis labi attīra ādu no atmirušajām šūniņām un novērš matiņu ieaugšanu pēc epilācijas. Šis man ir nenormāli svarīgs faktos - respektīvi skrubis nevar būt pārāk maigs, jo tad tas neattīrīs gana, un tas nevar būt arī ārkārtīgi ass, jo tad tas traumēs ādu. Šis skrubītis ir ļoti labā balansā starp maigs un ass :)
Skrubi iesaku lietot pēc dušas želejas, jo tad uz ādas paliks viegls citrusu aromāts un arī sastāvā esošās eļļiņas to mitrinās un pabaros.
Bet ir tikai viens mīnuss, kas ir pilnīgi visiem skrubjiem - tie beidzas šausmīgi ātri, jo tos lietoju regulāri 1-2 reizes nedēļā visam ķermenim. Bet no otras puses - ir brīva vietiņa kaut kam jaunam.

Pēc dušas vienmēr ādu palutinu ar kādu ķermeņa krēmu, losjonu vai sviestiņu. Ar serumiem līdz šim nebiju saskārusies. Kāds man var pačukstēt - vai ķermeņa serums ir kaut kas jauns, vai kaut kas vienkārši man paslīdējis garām?



Arī serums ir spēcināts ar šīm pašām 5 vērtīgām ēteriskajām eļļām – dārza piparmētru, citronu, bergamotes, saldā un rūgtā apelsīna, kā arī sastāvs papildināts ar kofeīnu un nīma koka lapu ekstraktu ādas tonizēšanai un elastības uzlabošanai.
Varētu tiekt, ka vasarai šis ir viens no labākajiem mitrinošajiem līdzekļiem, kas atrodami manā vannas istabas plauktiņā. Lai gan esmu uzsvērusi, ka man ļoti patīk dažādi sviestkrēmi un ķermeņa sviesti - tas tomēr piestāv gada aukstajai pusei. Vasarā pat man prasās kaut ko vieglu, kaut ko atsvaidzinoši smaržojošu un kaut ko ļoti mitrinošu - un Stenders kā reiz piedāvā šo.
Līdz ar to, jau nojaušat, ka serums ir ļoti vieglas konsistences (kā jau serumam pieklājas), ādā iesūcas acumirklī un piešķir tai vieglu, tik tikko nojaušanu sulīgu citrusaugļu aromātu. Pie tam seruma sastāvā esošais kofeīns stimulē šūnu vielmaiņu un padara ādu patīkami gludu un maigu. 200 ml ietilpīgais iepakojums noteikti pietiks kādam laiciņam, vienīgi varbūt prasītos atvāžams ne skrūvējams korķītis - bet tās jau ir detaļas.

Es varu teikt, ka jaunie produkti ir ļoti vasarīgi, smaržīgi un patīkami. Ja jautāsiet vai šī līnija būs īstā cīņai ar celulītu un līdzīgām problēmām - es teiktu, ka galvenais cīnītājs šīs nebūs, bet noteikti labs kompanjons ādas attīrīšanai un mitrināšanai gan.

Šobrīd kā reiz turpinās Stenders atlaides. Es nevar iet iekšā veikalā - tās cenas ir pilnīgs ārprāts, jāņem gandrīz viss. Arī šiem ir šobrīd 30% atlaide, tā kā vēl var pagūt papildināt kosmētikas krājumus ar foršiem, vasarīgiem produktiem.

Cenas:
Skrubis €13,40 (ar atlaidi €9,38)
Serums €18,90 (ar atlaidi €13,23

Kā jūs domājat - vasara vēl atgriezīsies?

2 komentāri:

  1. Šie ir arī mani šī mēneša jaunumi, es iegādājos arī eļļiņu, bet to vēl neesmu mēģinājusi.
    Vispār mana atsauksme ir praktiski identiska tavējai. Arī biju iedomājusies,ka losjonam tas skrūvējamais korķītis ir tā - so so.
    Bet kopumā pēc lietošanas ir tādas patīkamas un svaigas sajūtas - draugam arī patīk un tā jau ir uzvara :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nu re - tiešām, ja jau vīrietis nesmādē. Tad tiešām ir labs :)

      Dzēst

Ievadiet komentāru