29 jūlijs, 2016

Invisibobble matu gumijas

Retais vairs nezin, kas ir  invisibobble matu gumijas un šķiet katra dāma ir tikusi pie vismaz viena komplekta. Bet kas man - man veseli 8 tādi :D


Ja gadu atpakaļ - kad manās rokās nonāca pirmā invisibobble paciņa - man likās ir ok, bet nu nekas ļoti īpašs. Tad šobrīd es nevienu citu matu gumiju praktiski vairs nelietoju un nu manai invisibobble matu gumiju ģimenītei ir kārtējais pieaugums. Šobrīd manā rīcībā ir veseli 8 dažādu krāsu un izmēru iepakojumi.
Ja esat manījuši - nesen Latvijas tirgū parādījušies divi jauni izmēri - invisibobble nano‬ un invisibobble power, no kuriem pirmais ir peļastēm (kā man) un otrais kārtīgai bizei. Invisibobble power diemžēl nebūs mans, un tas aizceļos dāvanā manai krustmeitiņai, kurai ir ļoti biezi mati. Viņai būs kā reiz :) Bet klasiskais invisibobble man ir ikdienas palīgs matus sasienot astē un copēm, savukārt invisibobble nano ‬lieliski noder bizei.


Tā kā invisibobble ir mans mīļākais matu aksesuārs - es parūpējos, lai tā vienmēr būtu man līdzi - un lai tā nedeformētos un nepazustu - lieliski to var nostiprināt uz mazā Tangle Teezer vāciņa kājiņas (kā bildē) un uzliekot vāciņu invisibobble perfekti ieguļ Tangle Teezer sariņos, nedeformējot ķemmi un nederformējoties pati. Mana mīļākā kombinācija.

Savukārt, lai invisibobble atgūrtu formu pēc lietošanas - to iemetu uz pārdesmit sekundēm verdošā ūdenī, līdz tā ieņem savu sākotnējo izskatu. Tiesa gan krāsa ar šādu metodi mazliet pabalo, bet vismaz gumija atkal kā jauna.

Lūk, tādi krāsaini nieciņi šodienai :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru