30 augusts, 2016

Oriflame Lip Sensation Vinyl Gel

Oriflame, vasaras sākumā, papildināja savu iecienītāko dekoratīvās kosmētikas sēriju The ONE ar šķidrajām lūpu krāsām Lip Sensation Vinyl Gel.
Jāsaka - Vinyl Gel toņi ir ko vērti.


Lip Sensation Vinyl Gel ir lūpu krāsas, kas klājas kā gēls, bet nodrošina skaistu pigmentāciju un piesātinātu krāsu gluži kā lūpu krāsa.
Kāpēc šķidrā lūpu krāsa, ja tā tik pat labi varētu būt lūpu spīdums? Jā, mirdzošas lūpas, tonis viegli puscaurspīdīgs, taču tas krāsas piesātinājums, kas ir Vinyl Gel nestāv klāt nevienam lūpu spīdumam.


Lip Sensation Vinyl Gel piedāvā astoņus košus, izteiksmīgus un pilnīgi glancētus toņus - no kuriem četrus esmu izmēģinājusi: (no kreisās - Grape Splash; Magnetic Magenta; Malibu Blush, Tangerine Tango)

Swatch

Toņi ir ļoti koši, taču jāsaka, ka neviens no šiem nav īsti piemērots manam ādas tonim. Skaisti toņi, skaistas krāsas, labi klājas, teicama noturība, nesausina lūpas. Taču man neizskatās. Bet neko - visas krāsas un visi toņi jau man nevar piestāvēt.


Nopirkt var Oriflame.
Cena par vienu 9,90 EUR

Veiksmes, mīļie!

4 komentāri:

  1. Burvīgi toņi, īpaši violetais un rozā. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tā ir - toņi ir bezgala skaisti. Nevaru vien nopriecāties. Bet man nepiestāv. Gribas pilnīgi raudāt :D

      Dzēst
  2. Toņi ļoti skaisti, man patīk violetais, kaut gan tas ir pats plānākais savā sedzamībā no visiem, vakar centos uzmanīgi uzslāņot un sanāca kārtīgas "vampīra lūpas" :D Rozīgie ļoti forši un viegli nēsājās.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ak.. un man joprojām nepiestāv.. :D Bet man ir doma paeksperimentēt ar toņu sajaukšanu un varbūt iegūt kaut ko sev piemērotu.

      Dzēst

Ievadiet komentāru