04 augusts, 2016

Tukšā tara #4

2016. gada tukšā nr.4 ir klāt - un tas nozīmē - atkal divi mēneši riņķī. Ak, kā laiks skrien.


Šoreiz ir daudz, daudz visa kā.



Pilnie iepakojumi:
  1. Schwarzkopf professional BC Bonacure Scalp Therapy Deep Cleansing shampoo. Viens no labākajiem šampūniem kāds lietots, taču nevar pirkt litrīgo iepakojumu. Paralēli ar visiem pārējiem tas tērējas veselu mūžību, pie tam ņemot vērā, ka ar pusīti padalījos ar mammu. Atsauksme.
  2. Dermosil Nature Shampoo & Conditioner Birch Sap. Patika gan šampūns, gan kondicionieris. Atsauksme par abiem.
  3. Dove Derma SPA Summer Revived. Šis bija mans glābiņš kādā jaukā pasākumā. Ļoti skaists un dabisks iedeguma efekts, bet tik jāsāk laicīgi posties. Atsauksme.
  4. GUM Sensi Vital mutes skalojamais līdzeklis. Labs mutes skalojamais - bez alkohola. Man patika. Bet tagad esmu metusies eksperimentos un testēju visus pēc kārtas :D
  5. Stenders Bloom Within Apple blossom skrubis. Patika gan smarža, gan darbība. Atsauksme.
  6. Lisap Ultimate Oil Plus matu eļļa. Viena no labākajām sausajām eļļām, kas man ir bijusi. Eh, cik žēl, ka visas labās lietas reiz beidzas :D Atsauksme.
  7. RAU Hyaluron plus koncentrāts sejas ādas kopšanai. Ļoti mitrinošs un atsvaidzinošs. Patika. Atsauksme.
  8. Dr.Hauschka Clarifying Toner. Viens no maniem mīļākajiem tonikiem. Patika gan iepakojums, gan smarža, gan arī tonizējošās īpašības. Iepakojumam devu otro elpu - tagad tur būs mani ziedūdeņi. Atsauksme.
  9. Weleda Sāls zobu pasta. Love/hate attiecības ar šo zobu pastu - no vienas puses ārkārtīgi slavēta un zobārstu ieteikta, tīra labi, bet tā garša un tas, ka tā neputo. Man kaut kas pietrūka :D Atsauksme.
  10. Signal White plus Triple Powder zobu pasta. Trešais vai ceturtais iepakojums - šī man iet uz urrā :D Atsauksme.
  11. YUNG stipras fiksācijas matu putas mini iepakojumā. Īpaši neaizraujos ar matu veidošanas līdzekļiem, bet putām somiņā jābūt uz koncertiem, lai var savākt matus. Tad nu šāds mazais iepakojums ir noderīgs. Bet tā kā šīs pie manis ir krietni sen - termiņš varētu būt finišējis, tāpēc no tām šķiros.
  12. Livonias EKO Cosmetics Attīrošs pļavas ziedu skrubis. Gribētos varbūt mazliet maigāku, taču sāls skrubji man patīk un piebeidzu arī šo. Atsauksme.
  13. Dermosil Walnut šķidrās ziepes. Labas ziepes - ādu nesausina, kalpo ekonomiski - principā paveic to, kas tām jāpaveic pieklājīgi.
  14. GOSH Amazing Length'n Build skropstu tuša. Man patika - piešķir labu apjomu un garumu, taču nu atklātas tik daudz dažādas labas tušas, ka ir no kā izvēlēties. Dodas miskastē, jo diezgan lgu laiku pie manis pavadījusi. Atsauksme.
  15. The Body Shop Drops Of Light. Šis ir absolūts must-have. Domāju par jauna iepakojuma iegādi. Atsauksme.
  16. Orly Bonder nagu lakas bāze. Patika tās gumijotā tekstūra - noteikti viena no labākajām bāzēm. Bet no lietošanas palika bieza. Atsauksme.
  17. Orly Nailtrion nagu stiprinātājs. Godīgi sakot - ja mani nagi lūzt - tiem nekādi stiprinātāji nepalīdzēs, vien tik daudz, ka satur tos kopā, kamēr nagu stiprinātājs ir uzklāts. Man palīdz tikai un vienīgi vitamīni + sabalansēts uzturs. Šis arī sabiezēja. Atsauksme.
  18. Kiss Mineral Smoothie nagus stiprinoša bāzes kārta. Atsauksme.
  19. Dzintars Laura Mars Lightening eye serum. Foršais acu serums, bet runā, ka vairs nav pieejams. būs jāiet pārbaudīt veikalus. Iesaku. Atsauksme.
  20. Institut Esthederm Pure Systems matējošs krēms. Varbūt prasījās vairāk matēšanu, taču patika, kā visa Institut Esthederm kosmētika. Atsauksme.
  21. Bioderma Hydrabio H2O mazais micelārais ūdentiņš. Noderēja izbraucienos pie dabas. Labs kā visi pārējie. Man šķiet, ka šis komentārus neprasa.
  22. CHI Tea Tree Oil matu serums. Patika tā pat kā Biosilk serums. Smaržoja pēc tējas koka.
  23. Oral-B Pro-Expert zobu diegs. Mans mīļākais. Atsauksme.
Un tas vēl nav viss - te kaut kas vienai vai pāris reizēm paredzēts.

Paraudziņi
  1. Eliēr organisko dūņu maska (iet otrais lielais iepakojums). Patīk un mans lielais glābiņš. Atsauksme.
  2. DayTOX ķermeņa skrubis. Šausmīgi mazs tas iepakojums - man pietika vien trim reizēm. Likās mazliet pa eļļainu, bet toties padarīja ādu super mīkstu un maigu.
  3. Institut Esthederm Active Repair acu krēms. Šie divi mazie iepakojumi bija tiešām labi. Viens man pietika kādām 2/3 nedēļām. Tik labs acu krēms. Atsauksme.
  4. Vichy Normaderm Hyaluspot sejas krēms. Šim man bija arī lielais iepakojums. Nu neteikšu, ka kaut kas tāds, dēļ kā ģībs, bet normāls krēms. Baigi pret izsitumiem nepalīdz.
  5. Missha Super Aqua Refreshing Cleansing Foam. Interesanta formāta sejas attīrošās putas. Tādas riktīgi biezas un krēmīgas. Foršas.
  6. Mádara Time Miracle Cellular Repair serums. Mitrinošs, mazliet tāds savelkošs, ļoti vieglas konsistences. Patīk - kā lielākā daļa Mádara kosmētika.
  7. TonyMoly Panda's Dream White roku krēms. Nekas īpašs. Tā iesūcās, ka pat nemitrināja ādu. TonyMoly man vispār ir licis vilties. Arī acu krēms bija nothing special.
  8. Yves Saint Laurent tonālais krēms tonī Sand (SPF 22 PA++). ''Loti labs tonālais krēms - labi klājās, labi sedz un piešķir ļoti dabisku izskatu. Mazliet iesauļotai ādai arī tonis ir piemērots. Patīk.
  9. L'Occitane Light Comforting Cream. Šī sviesta krēms. Baigi treknais - manai taukainai sejai ne pārāk.
  10. Essence gēla nagu lakas noņemšanas spilventiņš. Tā man nomētājās pa vannas istabuun metu ārā īsti neizmantotu.
  11. Kiehl's Midnight Recovery concentrate. Koncentrāts dikti slavēts, bet man eļļainie līdzekļi ne pārāk. Lai gan šis uz nakti bija ok. Seja uz reiz pēc koncentrāta gan taukojās uz vairāk, bet pa dienu tas īpaši neko neietekmēja. Toties iepakojums paraudziņam tik liela, ka pietika kādām divām nedēļām - pa pāris pilītēm dienā.


    Patīkami patukšot plauktus - jo īpaši piebeidzot super lielos tilpumus. Uz reiz atbrīvojas vietiņa kaut kam jaunam.

    4 komentāri:

    1. runā, ka Laura Mars acu serums būs atpakaļ, tikai citā iepakojumā :) nu, tā vismaz veikalā klāstīja. tā ka jātur roka uz pulsa ;)

      AtbildētDzēst
    2. oho :O man šomēnes dēļ atvaļinājuma vispār ir tikai 2 tukšinieki, tādēļ augusta beigās būs vasaras tukšinieki :D

      AtbildētDzēst
      Atbildes
      1. Redz, man kā kuro mēnesi. Citreiz vienā mēnesī daži tukši iepakojumi - un otrā savācās daži desmiti. Tāpēc šos ierakstus veidoju ik pēc 2 mēnešiem.

        Dzēst

    Ievadiet komentāru