01 augusts, 2017

Mani vasaras "must have"

Pēdējos gados arvien vairāk uzmanības pievēršu ādas kopšanai vasarā - tāpēc manā kosmētikas arsenālā ir pamatīgs pulciņš dažādu saules aizsargkrēmu, pēc-sauļošanās losjonu un dažādi interesanti nieciņi vasarīgajām dienām. Un šodien padalīšos ar dažiem produktiem, kuri, šajā vasarā, visai bieži ir atrodami manā somiņā - gan ikdienā, gan arī kādā tālākā braucienā.


Pēdējā laikā bieži sanāk iegriezties manā iecienītākajā Euroaptiekā - te vajag kaut ko pret alerģiju, te pret iesnām, tad aptrūcies D vitamīns, un tā tālāk. Es gan zinu, ka nevaru iet iekšā veikalos (arī aptiekā), kur kosmētika stāv deguna galā. Bet, ja jau esmu iekšā - tad ko tur vairs. Tad varu laiski pārvietoties pa aptieku, kamēr manas rokas gluži nemanāmi piepildās ar dažādiem sīkumiem. Ak, jā - atceros, kā man patika Institut Esthederm celulārais ūdens, izdomāju, ka jāpaņem jauns iepakojums. Blakus stāv UV inCellium, kaut kad gribēju to izmēģināt, un nu arī tas stāv manās rokās. Tad saprotu, ka man vairs nav neviena forša saules aizsargkrēma ķermenim - Eucerin, tieši nav mēģināts un cena draudzīga. Laiks man nav atvēlēts daudz, tāpēc ilgi nedomāju - ņemu ciet. Nu gan uz kasi - savādāk vīrs un bankas konts brīnīsies par manu gājienu uz aptieku.


Lūk, tā šie draugi nokļuva pie manis. Bet tā kā Institut Esthederm man tiešām patīk, es nenožēloju ne centa, ka šie divi ir pie manis.


Par klasisko celulāro ūdeni esmu jau stāstījusi pirms kāda gada - un man tiešām tas patika un patīk joprojām. Šoreiz gan paņēmu mazo iepakojumu, jo tādu ērtāk paņemt līdzi. Un salīdzinot ar lielo - man šķiet arī izsmidzinātājs smalkāks. Bet pārējais nav mainījies - tas lieliski atsvaidzina ādu, to nomierina un karstajās dienās atvēsina. To pamatā lietoju pēc ādas attīrīšanas, lai tā atgūtu zaudēto mitrumu. Iepakojums ir ļoti ekonomisks - lielais pietika vairākiem mēnešiem. Redzēs, kā būs ar šo.

Nu, lūk. Institut Esthederm piedāvā arī īpaši vasarai izstrādātu celulāro ūdeni - UV inCellium, kas pastiprina šūnu dabisko aizsardzību pret saules starojumu.


Man gan sākumā šķita, ka šim ir arī saules aizsargfiltrs, taču rūpīgi iepazīstoties ar iepakojumu (pareizāk sakot - meklējot, cik liels ir SPF), atradu ar lieliem burtiem rakstītu, ka šis neaizsargā pret saules apdegumiem un nesatur nekāda veida saules aizsargfiltrus.
Kam tad šis ir paredzēts? Varētu rasties jautājums - tas ir celulārais ūdens, kas radīts, lai pastiprinātu šūnu dabisko pašaizsardzību pret vides agresīvajiem faktoriem, jo īpaši UV stariem un kavētu ādas fotonovecošanos. Arī tas ir izsmidzināms - tik uz ādas šķiet tāds mazliet eļļaināks (bet ne ļoti izteikti) - un tas uzsūcoties uz ādas ir jūtams gluži kā dienas krēms - viegls un patīkams. To lielākoties lietoju vienu pašu, un tas lieliski gan mitrina, gan mazliet arī pabaro ādu, nemaz neprasās kaut ko papildus.
Interesanti, ka Institut Esthederm mājas lapā rakstīts, ka tas pārvērš ikvienu krēmu par UV aizsargproduktu bez ķīmiskajiem filtriem. Tomēr nedz uz iepakojuma, nedz līdzi nākošajā pamācībā neatradu apstiprinājumu šim apgalvojumam. Tieši otrādi - vairākās vietās tiek norādīts, ka šis produkts neaizstāj ikdienas saules aizsardzību, bet pastiprina dabisko ādas aizsardzību.

Nesen Institut Esthederm facebook lapā redzēju, ka ir parādījies trešais - City protect inCellium. Jāpameklē kur tāds pieejams un vajadzētu pamēģināt arī šo :)

Visbeidzot - par vienu lielisku saules aizsargkrēmu - Eucerin extra light sun lotion.


Man nepatīk, ka lielākoties saules aizsargkrēmi ir biezi un taukaini, tāpēc ar lielu azartu meklēju vieglos losjonus. Pagaidām sejai lielākais atklājums ir The Body Shop Skin Defence esence sejas ādas aizsardzībai SPF 50 PA++++, par kuru gan vēl neesmu stāstījusi. Ķermenim esmu paša, paša labākā aizsargkrēma meklējumos. Un šis, pagaidām, ierindojies pirmajā vietā. Tiešām ir viegls un patīkams, bet meklēju kaut ko tik par labu kā TBS sejai. Bet vai tāds vispār ir?

Bet par Eucerin - tas ir viegls (vismaz vieglāks, kā 90% saules aizsargkrēmu), gandrīz vispār nav taukains un pilnīgi noteikti nav lipīgs, taču ātri un lieliski uzsūcas un labi pasargā ādu. Vismaz es neesmu apdegusi, lai gan ārkārtīgi daudz saulē gan necepinos. Aizsargkrēms ir ūdens noturīgs, kas ir labi, ja ieplānotas ne tikai saules peldes, bet arī ūdens prieki. SPF ir 30, bet ir gan UVA, gan arī UVB aizsardzība. Bija šaubas par to, ka varētu atstāt pleķus uz apģērba - tad varu nomierināt, ka man, pagaidām, šajā jautājumā viss ir kārtībā - apģērbs nav cietis.

Jautāsiet - kas tad ir tas, kas vēl tiek meklēts? Varētu būt augstāks SPF (50, piemēram). Un losjons atstāj pavisam vieglu krēmīgu sajūtu uz ādas (bet tiešām tik tikko manāmu). Varētu tās arī nebūt. Lai gan, varbūt, es mazliet daudz piekasos. Bet es teikšu, ka šis ir ļoti tuvu ideālam.

Kur iegādāties? Aptiekās un internetaptiekās visā Latvijā. Es pirku Euroaptiekā. Tagad būs jāiet skatīties cenas, jo nav palikušas man nekādas piezīmes.

Un, šim atkal par godu šodien ir saule :)

Bučas, mīļie!


1 komentārs:

  1. hi dear,
    i'm a new follower of your cute blog, can you follow mine on my blog?
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/

    AtbildētDzēst

Ievadiet komentāru