15 janvāris, 2018

Dove Oxygen & moisture matu kopšanas līdzekļi

Dove ir viens no tiem zīmoliem, kas ir bieži sastopams manā vannas istabā. Man vienmēr ir ļoti patikušas Dove dušas želejas, tādēļ tās manos plauktos ir teju nepārtraukti. Retāk esmu lietojusi Dove matu kopšanas līdzekļus, tāpēc Dove Oxygen & moisture sērija mani uzrunāja un tiešām nav likusi vilties.


Dove Oxygen & moisture sērija ir paredzēta smalku un plānu matu kopšanai. Produktu pamatā ir ar skābekli bagātas sastāvdaļas, kas iesūcas dziļi matos, neatstājot nekā lieka, un saudzīgi nogludina matu virsmu. Arī mani mati, kā jau lielākā daļa gaišo matu, ir smalki un plāni. Tāda peļaste vien ir. Tāpēc matu produktus mēdzu izvēlēties tādus, kas piešķir apjomu vai kuplumu, un Dove Oxygen & moisture sērija man to var piedāvāt.


Sērija nav nekāds jaunums, tā tirgū ir gadus trīs noteikti, varbūt vairāk, bet man šie produkti ir jaunums. Esmu izvēlējusies sērijas divus produktus - mitrinošu suflē masku un izsmidzināmo līdzekli matu pacelšanai pie saknēm.

Sākšu pa vienam - ar matu masku.


Tā kā šampūni man ir iekrājušies kāda čupiņa, bet matu balzami, kondicionieri un maskas beidzas ātrāk - jauna maska noder vienmēr. Tādēļ esmu izvēlējusies Dove Oxygen & moisture sērijas suflē tipa masku, kas ne vien lieliski mitrina matus, bet arī tiem piešķir foršu apjomu. Maskas konsistence ir ļoti viegla un gaisīga, kā tikko putotam suflē, bet iedarbība ir lieliska. Patīk, ka masku nav ilgi jātur matos - pietiek ar ierastām 3-5 minūtēm. Un arī maskas smarža ir brīnišķīga.

Otrs sērijas produkts ir līdzeklis matu sakņu pacelšanai - angliski viss ir ļoti vienkārši root lift spray.


Šis noteikti ir viens no interesantākajiem produktiem. Tas ir paredzēts matu pacelšanai pie saknēm un pamatīga apjoma iegūšanai. Man nepatīk matu veidošanas līdzekļi - matu putas un matu lakas, tāpēc vienmēr priecājos, ja kopjošie līdzekļi piedāvā arī tādu ekstru, kā apjomu. Lietošana līdzeklim ir gana vienkārša - to var izsmidzināt gan slapjos, gan sausos matos un matus ieveidot kā parasti. Efektīvākam apjomam, ražotājs iesaka izmantot apaļo ķemmi. Es to lietoju gaužām vienkārši - pēc matu mazgāšanas tos nosusinu dvielī un, atbilstoši ražotāja norādījumiem, 10-12 reizes saknēs iepūšu līdzekli. Pēc tam matus izķemmēju ar savu Tangle Teezer un ļauju tiem dabiski izžūt. Un efekts ir foršs - mati ir kupli, izskatās vismaz divreiz biezāki :D Tiesa gan efekts turas pirmo dienu, bet ja matus mazgā katru dienu - tad šis līdzeklis ir pa pirmo. Patīkami, ka tas papildus nesatauko matu saknes, ja mati netiek izmazgāti nākamajā vai pat aiznākamajā dienā. Vienkārši vairs nav foršā kupluma efekta, tas arī viss.

Domāju, ka tagad manos plauktiņos pa laikam parādīsies ne vien foršās Dove dušas želejas, bet arī Dove matu kopšanas produkti :)

Nopirkt Dove var gan Drogas veikalos, gan Rimi, gan citos lielākajos veikalos.
Cenas:
Maska 7,99 EUR
Sprejs 5,99 EUR

Lai skaista ziemīgā diena!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru