22 janvāris, 2018

R.O.C.S. Bionica baltinošā zobu pasta

Pagājušā gada pašā nogalē stāstīju par dabisko un eko kosmētiku, kas nākusi no veikalu Drogas plauktiem. Daļu jau esmu likusi lietā un varu sākt stāstīt arī par pašiem produktiem. Kāpēc tos izvēlēties vai tieši pretēji - atstāt veikala plauktos.
Tādēļ šodien stāstu par R.O.C.S. Bionica baltinošo zobu pastu.


R.O.C.S. Bionica ir dabisko zobu pastu līnija, kur ir klasiskā R.O.C.S. Bionica zobu pasta, baltinošā zobu pasta un zobu pasta jūtīgiem zobiem. Pats ražotājs savā Eiropas interneta vietnē šo ir ievietojuši eko produktu listē, taču gluži pareizi tas nebūs, jo zobu pastas nav saņēmušas eko sertifikātu. Pēc ražotāja norādījumiem, zobu pasta satur 94% dabisku sastāvdaļu - zobu pastas pamatā ir dabīgais dikalcija fosfāts un dabīgais silīcijs, kā arī dažādi ārstniecisko augu ekstrakti. Un papētot dziļāk sastāvu, tur tiešām neatradu nevēlamās sastāvdaļas, kas ļauj ticēt, ka zobu pasta ir gana dabiska.



Bet ko tad tāda dabiskā zobu pasta spēj? Ražotājs saka, ka tā baltina zobu emalju, aptur smaganu asiņošanu un samazina iekaisumu jau pirmajās dienās pēc lietošanas uzsākšanas, netraucē parastajai mutes dobuma mikrofloras darbībai un satur bioloģiski aktīvas minerālvielas kariesa novēršanai.
Sākšu ar to, ka zobu pasta ir nedaudz īpatnēja, jo tā satur lakricas ekstraktu un minerālsāļus, līdz ar to garša ir savāda, bet nav tā sliktākā - man vienīgais, kas traucē - pasta šķiet diezgan asa (tāda kā piparota, lai gan neatradu sastāvā neko tādu, kas varētu tai piešķirt īpatnējo garšu).  Tāpat pastai, sastāvā esošo augu ekstraktu dēļ, ir gaiša olīvu krāsa. Man tas netraucē, taču zinu cilvēkus, kam nepatīk krāsainas (jo īpaši brūnganas) zobu pastas. Piemēram, mans vīrs :D
Bet ja izslēdz garšas un krāsas nianses - zobu pasta ir pavisam laba. Tā teicami notīra zobus, nekairina pat manus jūtīgos zobus, novērš smaganu asiņošanu un kopumā nomierina gan smaganas, gan jūtīgos zobus. Zobu pastu jautājumā esmu diezgan izvēlīga un šī mani nav pievīlusi :) Mana pirmā R.O.C.S. zobu pasta, bet noteikti ne pēdējā.

Zobu pastas nopērkamas veikalos Drogas.
Cena:
6,99 EUR | 60 ml (ar atlaidi bija 4,199 EUR)

Lai skaisti!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru