18 janvāris, 2018

Organic Ocean acu krēms

Šodien tāda skaista ziemas diena, varu stundām vērot kā sniega pārslas virpuļo gar logu. Šādas dienās labprāt laiku pavadu ārā. Arī šis rīts nebija izņēmums. Sniegs bezjēdzīgi notīrīts, toties patīkams nogurums :)
Un nu laiks mazliet padarboties blogā. Man no pagājušā gada nogales daudz labumu iekrājušies. Bet šodien par vienu no tiem - par Organic Ocean acu krēmu.


Par šo krēmu man ir vesels stāsts. Man likās, ka Organic Ocean zīmols man ir ļoti labi zināms un jau šis tas iepazīts, taču sāku to pētīt sīkāk un izrādās, ka to biju sajaukusi ar Organix Cosmetix zīmolu. Respektīvi domāju, ka šis acu krēms ir no Organix zīmola. Bet izrādās, ka tas ir no pavisam cita - Organic Ocean. Tie pat nav īsti līdzīgi. Vienkārši tas nosaukums man likās tik pazīstams :D
Bet veiksme, jo acu krēms man ļoti patīk, un 30 ml lielais iepakojums mani nebeidz iepriecināt :) Bet nu - mazliet vairāk par to.


Runājot par pašu zīmolu, Organic Ocean ir inovatīvu, bioloģiski sertificētu kosmētikas produktu līnija, kuras sastāvā izmantotas no okeāna iegūtas izejvielas. Organic Ocean ir arī godalgota kosmētika, jo sastāvā esošais, multifunkcionālais emulgators Emulium® Mellifera, 2014. gadā ieguva “In Cosmetics” kosmētikas izejvielu zelta godalgu. Emulium® Mellifera ir īpašā sastāvdaļa, kas kosmētikai ļauj automātiski pielāgoties klimatam, vides apstākļiem un ādas tipiem, tā piemērojoties katra lietotāja vajadzībām. Katram kosmētikas produktam pievienoti arī inovatīvi ūdensaugu ekstrakti, kas veidoti ar Bio-Marine tehnoloģiju, un ir ar pretnoveco­šanās iedarbību, kā arī hialuronskābe.
Organic Ocean kosmētikas līnijā ir pieci produkti - dienas un nakts krēmi, acu krēms, sejas un acu serumi. Bet šodien par vienu  no tiem - anti-ageing acu krēmu.

Neslēpšu, ka man jau ir 30 un uzskatu, ka šis ir tas slieksnis, kad uzmanīgi var sākt lietot anti-age produktus nobriedušai ādai. Arī līdz šim anti-age man nav bijis svešs termins, taču vienmēr centos izvēlēties 25+ vai arī first wrinkles, tā teikt anti-age vieglo galu, lai nepieradinātu ādu pie palīglīdzekļiem, bet tā pati spētu atjaunoties. Bet, pārkāpjot 30 gadu slieksni āda ir jākopj krietni cītīgāk, lai saglabātu starojošu izskatu, cik nu ilgi to var. Ja Jūs interesējaties par Japānas kultūru - redzēsiet, ak tur sievietes izskatās jaunas ļoti ilgi. Tas viss tieši jūras velšu dēļ. Tādēļ jo īpaši interesanta man šķiet tā kosmētika, kur sastāvā ir izmantotas dažādas aļģes un jūras vai okeāna komponentes. Aizpļāpājos par un ap, bet nu mēģināšu īsumā pastāstīt par pašu acu krēmu.

Organic Ocean acu krēms ir paredzēts jebkura tipa ādas kopšanai. Jūtīgā acu āda prasa īpaši maigu kopšanu un šis acu krēms ir tas, kas to var piedāvāt. Tā sastāvā ir mikroaļģu šūnu ekstrakts EphemerTM, kas aizsargā ādu un samazina brīvo radikāļu ietekmi uz to. Tāpat sastāvā esošās aktīvās vielas izlīdzina ādu un aizpilda sīkās krunciņas.

Šis ir klasisks anti-age acu krēms, kas nesola universālu iedarbību, bet tieši iedarbojas uz ādas elastību un krunciņu mazināšanos. Arī krēma lietošanai ir rekomendējamais vecums - 30+.
Ražotājs ir daudz un dikti sarakstījis par visām sastāvdaļām un to iedarbību, bet es, no savas pieredzes, varu teikt, ka krēms ir ļoti maigs, gana barojošs un ļoti mitrinošs, tas teicami veldzē jūtīgo acu ādu un izlīdzina to, kā arī novērš sausuma un mīmikas radītās krunciņas. Tam ir arī ļoti ērts dozators un milzīgs 30ml iepakojums. Šis acu krēms man ir ļoti iepaticies, jo ne vien mitrina ādu, bet arī to kārtīgi pabaro, kas man apkures sezonā ir ļoti aktuāli.

Tāds foršs krēms šodienai un tāds garš raksts par to :)

Sveicieni tiem, kas tika līdz galam.

Nopirkt šo var Biotēkā (izskatās, ka šobrīd ir izpirkti), 1A interneta veikalā un vēl šur tur.

Cena ap 13 EUR pa 30ml.

Sveicieni!



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru