30 janvāris, 2018

MISSHA auduma maskas

Tie, kas regulāri ieskatās bloga rakstos - jau būs pamanījuši, ka esmu milzīgs masku fans. Man mājās ir ļoti daudz dažādu masku un to nekad nav gana. Tāpēc man ļoti patīk tās maskas, kas iepakotas vienai reizei. Tās ir ērti lietojamas, neuzkrājas tūbiņu kalni un auduma maskas parasti ir patiešām iedarbīgas. Šoreiz esmu izlietojusi piecas auguma maskas no MISSHA zīmola un esmu gatava par tām pastāstīt vairāk.


MISSHA ir Korejas kosmētikas zīmols, es pat teiktu - tāda diezgan tradicionāla Korejas kosmētika, ar gliemežu ekstraktiem, melnajām maskām, zirgu eļļām un citiem Āzijas brīnumiem. Un tieši tādēļ šī kosmētika ir tik efektīva un ļoti iecienīta.

Bet es pastāstīšu mazliet vairāk par piecām dažādām maskām un sākšu ar 3S+, jeb trīs soļu attīrošo masku.


Jau ieminējos, ka 3S+ ir trīs soļu attīrošā maska, kas sastāv no pīlinga gēla, kas noloba atmirušās ādas sūniņas un ļauj efektīvāk iedarboties pārējām maskas sastāvdaļām. Tālāk seko otrais solis ar esenci, ko klāj pirms maskas. Šis solis man likās tāds mazliet neierasts, jo prasītos to esenci pēc maskas. Bet no otras puses - kāda atšķirība un tā doma esencei ir pastiprināt maskas iedarbību. Trešais solis - auduma maska, bet ne parasta - melnā auduma maska, jo maska ir ar attīrošu efektu. Kopumā procedūra labi attīra sejas ādu, sašaurina poras un perfekti mitrina.

 Kā otrā ir Pure Source sērijas Alvejas maska.


Alvejas maska ir vairāk vai mazāk klasiska auduma maska ar perfekti mitrinošu rezultātu. Maska labi piekļaujas sejas formai un dod foršu svaiguma sajūtu.

Vēl viena interesantā maska ir Real Solutions sērijas AHA, BHA maska.


AHA, BHa maska ir augļskābju pīlinga maska poru samazināšanai. Tā ne vien efektīvi attīra ādu no atmirušajām sūnām, bet arī padara to gludu un maigu. Kā jau augļskābes - maska teicami attīra ādu, bet to nesausina, jo tā papildināta ar mitrinošām aktīvajām vielām (glicerīnu un augu ekstraktiem). No vienas reizes gan grūti pateikt cik dzīli tā attīra ādu, taču maska ir forša un palīdz ādai izskatīties svaigākai arī pēc pirmās reizes.

Vēl viena maska Pure Source sērijas - Lotosa maska.


Arī ši būs tāda klasiskā auduma maska ar mitrinošo efektu - un papildus tam, maska piešķir ādai dzīvīgu mirdzumu.

Visbeidzot no maskām - vēl viens ļoti interesanta - ogļu maska ar zirgu eļļu.


Nosaukums jau viens ir ko vērts :D  Bet kā jau no iepakojuma un nosaukuma var noprast - šī ir melnā auduma maska. Tā paredzēt intensīvai ādas mitrināšanai, attīrīšanai, atjaunošanai un izlīdzināšanai, jo bagātināta ar bambusa ogles ekstraktu, gliemežu ekstraktu un zirgu eļļu. Man tiešām nav ne jausmas, kas ir zirgu eļļas ekstrakts, bet es ceru, ka neviens lopiņš nav cietis maskas pagatavošanas procesā, jo maska ir forša un dīvainais ir tās melnā krāsa :)

Un te divi paraudziņi - vairāk atrādīšanai, jo man patīk kā korejieši noformē paraudziņus :)


Maskas var nopirkt veikalos Drogas, mimiko.lv vai missha.lv.
Cenas:
Parastās auduma maskas - 2,90 EUR
3 soļu maska - 3,90 EUR.

Lai forša diena!


1 komentārs:

Ievadiet komentāru