10 jūlijs, 2018

DABBA eko kosmētika

DABBA eko kosmētika savulaik kļuva ievērojama ar saviem ziedūdeņiem, bet nu jau krietnu laiciņu kosmētikas klāsts ir papildināts un tur atrodama kosmētika gan sejas, gan ķermeņa kopšanai. Ilgāku laiku pētīju un izvēlējos savus favorītus, tad iepazinos ar kosmētiku, to izmēģinot uz savas ādas, un nu esmu gatava pastāstīt par brīnišķīgo DABBA kosmētiku.


Tiem, kas to vēl nezina, DABBA ir Latvijā radīts eko kosmētikas zīmols. Visa zīmola kosmētika ir ieguvusi EcoCert sertifikātu un ir pilnīgi dabiska, pie tam 85%-100% sastāvdaļu kosmētikā ir ekoloģiski audzētas.
Kā jau minēju - DABBA savu ceļu sāka ar ziedūdeņiem un nu jau krietni paplašinājis kosmētikas klāstu, tajā ietverot pilnu sejas kopšanas kosmētikas amplitūdu un eļļas ķermeņa kopšanai, kā arī kopjošos līdzekļus matiem. Bet es no visa kosmētikas klāsta esmu izvēlējusies savus favorītus un nu esmu gatava par tiem pastāstīt.

Iešu soli pa solim un sākšu ar ādas attīrīšanu - pastāstot par DeepWater micelāro ūdeni.


Maigais tīrīšanas līdzeklis noņem mirušās ādas šūnas, eļļu, netīrumus un kosmētiku, tai pat laikā to arī mitrinot. Bāzēts uz smiltsērkšķu augļu ūdens, hialuronskābi un atjaunojošo ziemeļu augu ekstraktiem.
Šis ir viens jo maniem absolūtajiem favorītiem un noteikti viens no labākajiem micelārajiem ūdeņiem, kāds ir lietots. Tas perfekti un tik viegli noņem dekoratīvo kosmētiku - atliek tikai samitrināt vates plāksnīti un maigi noņemt uzklāto meikapu. Tas viss bez beršanas un liekas ādas kairināšanas. Micelārais ūdens lieliski tiks galā ar pilnu kosmētikas klāstu - arī spīdīgām acu ēnām un tušu. Tas strādā perfekti.

Otrais solis pēc ādas attīrīšanas ir tonizēšana. Tonika funkcijas lieliski pilda ziedūdens.


Izpētot visu ziedūdeņu klāstu, esmu izvēlējusies savvaļas aveņu lapu ziedūdeni, kas lieliski piemērots normālai un kombinētai ādai.
Ziedūdens tonizē, attīra un mitrina ādu, padarot to tvirtu un spēcīgu. Aveņu lapām piemīt viegli savelkošas efekts, tās palīdz mazināt poras un kontrolē ādas tauku dziedzeru darbību. Aveņu lapas darbojas kā antioksidants, veicina reģenerācijas procesus ādā, padarot to gludu un maigu. Pateicoties aveņu lapu pretiekasuma iedarbībai, iesakām ziedūdeni lietot arī pusaudžiem cīņā ar pinnēm.
Arī senāk esmu minējusi, ka man ļoti patīk lietot ziedūdeņus - tie ikdienas ādas košanas rituālā ienes jutekliskumu arī citām maņām ar savu fantastisko aromātu un maigajām kopjošajām īpašībām. Šis savvaļas aveņu ziedūdens lieliski atsvaidzina ādu pēc attīrīšanas un to teicami mitrina saules pielietajās dienās. Ziedūdeni lietojot ilgstošāk esmu pamanījusi, ka āda mazāk taukojas un samazinās iekaisums, pateicoties aveņu lapu dziednieciskajām īpašībām.

Pēc attīrīšanas ādu palutinu ar sejas un acu serumiem.


No visa serumu klāsta sejai esmu izvēlējusies dziļi mitrinošo serumu.
Eļļu nesaturošs DeepWater Hydration serums, kura sastāvā ir koncentrēti ziedūdeņi, ziemeļu augu ekstrakti, hialuronskābe un dabiskas aktīvās vielas, kas novērš transepidermālu ūdens zudumu un piesaista ādai vairāk mitruma. Iedarbojas ādas dziļākajos slāņos, lai uzturētu ādu mitrinātu. Piemērots visiem ādas tipiem.
Mitrinošais serums ir ļoti vieglas konsistences un uzsūcas ļoti, ļoti ātri. Serums ir lieliski piemērots vasarai, jo tas teicami mitrina ādu. Principā tas ir arī vienīgais, ko tas sniedz - perfekta mitrināšana. Ja gribās ādu arī pabarot - tad pēc seruma var klāt kādu no DABBA eļļām. Bet tā kā man ir kombinēta āda ar tendenci pastiprināti taukoties - es izbaudu seruma vieglo tekstūru un superīgo mitrināšanu. Šai vasarai man vairāk arī neko nevajaga.


Tikmēr maigajai un jūtīgajai acu ādai es esmu izvēlējusies acu serumu.
Koncentrēta, atjaunojoša formula dziļi mitrina un nostiprina ādu, samazina tumšos lokus un pietūkumu. serums uzlabo asinsriti un ādas tonusu, samazinot smalkās līnijas un grumbu veidošanos. Palīdz novērst priekšlaicīgu ādas novecošanos. Eļļu nesaturoša aktīvā DeepWater formula ir balstīta uz koncentrētu smiltsērkšķu ziedūdeni, atjaunojošām ziemeļu augu aktīvajām vielām un hialuronskābi. Rezultāts - āda ir dziļi mitrināta, svaiga un stingra. 
šis acu kontūrserums, tāpat kā dziļi mitrinošais sejas serums ādai sniedz pamatīgu veldzējumu karstajās vasaras dienās, jo to intensīvi mitrina un saglabā mitruma līmeni ādā ilgstoši. Acu serums palīdz nostiprināt acu zonas maigo un jūtīgo ādu un, to mitrinot, samazina smalkās mīmikas līnijas, kas īpaši izteiktas ir vasarā, jo biežāk miedzam acis, lai slēptos no saules košās gaismas. Tādēļ iesaku vasarā īpaši parūpēties par acu zonu, to intensīvi mitrinot.

Visbeidzot pastāstīšu par vienu no ķermeņa produktiem, kas mani ir uzrunājis - par atsvaidzinošo un nostiprinošo ķermeņa eļļu.


Atsvaidzinoša un stiprinoša ķermeņa eļļa ar pelašķa un bērza ekstraktiem tonizē un stiprina ādu. Veicina ādas atjaunošanās spējas, palīdz saglabāt elastību un vitalitāti. 100 % bioloģiski sertificētas sastāvdaļas.
Ar ķermeņa eļļām es pārāk neaizraujos, jo parasti tās prasa pacietību un uzmanību, tomēr pa kādai ķermeņa eļļai man vienmēr ir, jo mana ķermeņa āda mēdz palikt ārkārtīgi sausa un tad kārtīga un dabiska ķermeņa eļļa ir vienīgais patiesais glābiņš manai ādai. Tā arī šajā vasarā āda ir palikusi ļoti sausa, jo īpaši uz kājām. Tas nozīmē tikai vienu - pāris nedēļas āda ir īpaši jāpalutina ar eļļiņām un šim nolūkam man lieliski kalpo DABBA atjaunojošā ķermeņa eļļa.
Lai iegūtu vispatīkamāko efektu - ķermeņa eļļa ir jālieto tūliņ pēc vannas vai dušas, kamēr ķermeņa āda ir vēl mitra, jo tad tā ātri uzsūcas un nepadara ādu taukainu. Ķermeņa eļļa ādu padara ļoti maigu un zīdainu. Tiešām patīkamu pieskārieniem.


Vēl gribu vien atzīmēt, ka visa DABBA kosmētika ir ar brīnišķīgu, dabisku zālīšu aromātu - gluži kā vecmāmiņas tējas.

DABBA kosmētiku var iegādāties pašu mājas lapā dabbacosmetics.com, Lavandas Eko Veikalā un citos eko veikaliņos.

Cenas:
Micelārais ūdens - 22,50 EUR
Ziedūdens - 14,90 EUR
Mitrinošs serums - 37,00 EUR
Acu serums - 34,00 EUR
Atjaunojoša ķermeņa eļļa - 18,90 EUR

Lai skaisti!


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru