10 jūnijs, 2019

Beverly Hills Formula Perfect White Black baltinoša zobu pasta

Kopš pēdējo reizi biju pie higiēnista, man ir azarts uzturēt zobus baltus un tīrus. Tāpēc izmēģinu daudz jaunu zobu pastu ar baltinošām īpašībām, meklējot savu īsto un vienīgo. Kādas pāris nedēļas izmēģinu Beverly Hills Formula Perfect White Black baltinošo zobu pastu, bet vai esmu tikusi pie Holivudas smaida?


Beverly Hills Formula Perfect White Black baltinoša zobu pasta ir ar aktivēto ogli, kaass palīdz likvidēt sliktu mutes aromātu izraisošās baktērijas, kā arī atsvaidzina elpu. Papildus tam aktivētā ogle ir labi zināma ar savu mīlestību pret tanīnu – tā ir viela kura atrodama kafijā, tējā, vīnā, ogās un garšvielās, kas viss rada traipus uz zobiem. Aktivētā ogle palīdz šos traipus likvidēt, nebojājot zobu emalju. Hydrated Silica apvienojumā ar aktivēto ogli nodrošina augstas kvalitātes zobu baltināšanu, kas ir droša ikdienas lietošanai.

Kopumā man ļoti patīk melnās zobu pasta, jo aktivētā ogle lieliski palīdz tikt galā ar aplikumu un ēdiena traipiem uz zobiem. Tāpēc arī Perfect White Black baltinošā zobu pasta ir lieliska tieši zobu stāvokļa uzturēšanai. Tā zobu nebalina, par to varam aizmirst. Balinām zobārsta krēslā - ar baltinošajām zobu pastām strādājam mājās, lai efekt būtu maksimāli ilgs. Vienīgais, kas man traucēja - zobu pasta ir diezgan stipra - tai ir spēcīga piparmētru garša un baigā svaiguma sajūta. Es pēdējā laikā esmu pieradusi pie maigām pastām, tāpēc man prasās maigu garšu. Bet kam patīk - uz priekšu, zobu pasta ir patiešām laba :)

Meklē baltizobi.lv

Cena ļoti draudzīga - 5,50 EUR |100ml

Lai skaisti!


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru