23 novembris, 2015

Catrice kolekcijas papildinājumi

Šodien noskrējusies pa darbiem kā suns, līdz ar to vairāk bilžu - mazāk runu. Īsumā - patukšoju Catrice stendu :D


To kā produkti izskatās varēs aplūkot raksta beigu galā :)


Burvīgās matētās acu ēnas. Ļoti pigmentētas, laba noturība, labi paņemas un labi klājas. Šis ir labs guvums :)
930 Hakuna MATTata (zemes brūns) / 940 Popeye's Daily Dose (tumši zaļš) / 920 Game Of Stones (pelēks)
Maigie vaigu sārtumi. Viegla pigmentācija, dabisks izskats, maigas krāsas, labi pludinās. Praktiski nav iespējams pāršaut pār strīpu.
100 Rose Couture (maigi rozīgi-bēšs) / 020 Rose Royce (vecrozā)
Elegantais ūdensnoturīgais kompaktais pūderis. Matējošs, ūdensnoturīgs, klājas viegli, laba noturība. Foršs iepakojums - elegants un ir spogulītis - tas vien ir ko vērts. Nezinu vai vēl kādam no Catrice pūderiem ir spogulītis.
Prime and fine mattifying powder 010 Translucent
Parocīgā skropstu tuša ikdienai. Parasti manas skropstu tušas ir bijušas ar tradicionālo birstīti - šai ir silikona birstīte. No vienas puses ļoti ērti - labi nokrāso katru skropstu, labi tās atdala, bet tajā paša laikā nav nekāds wow efekts. Ne īsti atliec, ne piešķir garumu, ne kuplumu. Ikdienā šo lietoju apakšējo skropstu nokrāsošanai, kas ir ļoti ērti tās smalkās birstītes dēļ. Varbūt dāmām, kuras daba nav apdalījusi ar strupām un taisnām skropstām - šī varētu derēt tīri labi :)
Glamour doll Volume mascara 010 Black
Mazliet nesaprotamie izgaismotāji. Šie man gan tā ne pārāk iet pie sirds. Šausmīgi krēmīgi un pilns ar spīguļiem. Es kaut kā nevaru īsti piešaut roku šo lietošanā. Bez šiem varētu arī iztikt :D
Made to Stay highliter pen 010 Eye like! (ar rozīgu piesitienu) / 030 Eye Need! (ar baltu apakštoni)
Must-have jebšu manas ideālās lūpu krāsas. Šis ir mans lielākais ieguvums. Beidzot es varu normāli uzzīmēt lūpas. Ar parastajām lūpu krāsām manas kaut kā nesokas - ar šīm to izdarīt ir tik ārkārtīgi vienkārši. Krāsas ir mazliet matētas - tāds viegls satīns, to noturība ir pārsteidzoši laba, bet tajā pašā laikā lūpas netiek ļoti sausinātas. Šie abi nekavējoties nonāca manā ikdienas kosmētisko līdzekļu trauciņā un netiek no turienes izlaisti :)
Velvet Lip colour Check & Tweed C02 Mind The Red! (ķieģeļ sarkans) / C03 Brit Chick (brūni sarkans)
Izgaismotāji, acu ēnas, vaigu sārtumi un lūpu krāsas:

Velvet Lip colour Check & Tweed C02 Mind The Red! Es to raksturotu kā ķieģeļ sarkanu ar viegli oranžu piesitienu. Varbūt nav pats veiksmīgākais tonis manam sejas tonim, bet man patīk :)

Velvet Lip colour Check & Tweed C03 Brit Chick. Šo es teiktu, ka krāsa ir brūni sarkana. Man ļoti patīk vairāk gan piemērots vakara make-up.

Izmantots:
  • Eye colour 930 Hakuna MATTata
  • Glamour doll Volume mascara 010 Black
  • Made to Stay highliter pen 030 Eye Need!
  • Prime and fine mattifying powder 010 Translucent
  • Defining BLush 100 Rose Couture 
  • Velvet Lip colour Check & Tweed C03 Brit Chick

Varbūt bildēs nav pats veiksmīgākais apgaismojums un grūti ir noķert īstās krāsas, bet ceru, ka ieskats ir :)

Bučas!

6 komentāri:

  1. Tev labi izskatās tās lūpu krāsas :) kur tieši pirki? Tās vai tad nebija no LE "Cheek&Tweed"? Man ļoti patika, varbūt vēl kaut kur var nopirkt...

    AtbildētDzēst
  2. Vaigu sārtumam Rose Couture skaists tonis...man patīk maigi spīdīgi vaigu sārtumi! )

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Vispār jau maigie vaigu sārtumi ir jauki - ar tiem gandrīz nav iespējams pārspīlēt (ja labi grib, protams, visu var) :)

      Dzēst
  3. Prime and fine mattifying powder 010 Translucent pūderis irļoti labs. Ja nemaldos, esmu jau izlietojusi 3 iepakojumus :) Catrice man šķiet, it patiešām labs zīmols par demokrātiskās cenām :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Catrice vispār ir baigie malači - tādu kvalitāti par tām cenām. Super :)
      Lai gan ražotājs ir viens, bet Essence kosmētikai būt vēl mazdrusciņ kvalitāte jāpieliek :D

      Dzēst

Ievadiet komentāru