25 novembris, 2015

Dove Nutritive Solutions matu kopšanas līdzekļu sērija

Iestājoties apkures sezonai un vēsākām gaisa temperatūrām, mani mati prasās pēc īpašas uzmanības - apkures sausais gaiss, aukstums, biezie adītie apģērbi rada tiem lieku stresu un negatīvi ietekmē matu veselību un struktūru. Līdz ar to man prasās pēc pamatīgākas kopšanas un lai atjaunotu un palutinātu matus šajā stresa periodā - arvien vairāk lietoju matu eļļiņas un nu arī Dove Nutritive Solutions matu kopšanas līdzekļus.


Nutritive Solutions produktu sērija ir piemērota matu dziļai mitrināšanai, stiprinot un piešķirot tiem veselīgu izskatu.

No jaunās sērijas esmu pamēģinājusi un kādu laiciņu palietojusi šampūnu, intensīvas iedarbības masku-kondicionieri, un masku. Bez minētajiem, šajā sērijā ietilpst vēl arī kondicionieris "parastais".

Nutritive Solutions šampūns
Sākšu ar šampūnu un globāli es teikšu, ka tas ir pilnīgi normāls šampūns, kas pietiekami labi saputojas un attīra matus. Maniem matiem un galvas ādai neizraisa nekādas alerģiskas reakcijas (niezēšanu, blaugznas vai tml.), tāpat tas nepadara matus smagnējus un nepaātrina taukošanos. Domāju, ka šampūns labi derēs arī sausiem matiem, jo pēc mazgāšanas tie nav savēlušies un nepaliek sausi (vismaz spriežu pēc saviem sausajiem/bojātajiem matu galiem). No šampūns nekādus brīnumus nesagaidīsi, bet nav arī kur piesieties. Ikdienas lietošanai - uzskatu, ka pilnīgi piemērots un labs šampūns.

Nutritive Solutions tūlītējas iedarbības maska-kondicionieris
Pēc šampūna pārmaiņus lietoju tūlītējas iedarbības masku-kondicionieri (pēc nosaukuma es gan to tulkotu kā kondicionieri ikdienas lietošanai) vai masku.
Maska-kondicionieris ir tipiskas kondicioniera konsistences - krēmīgs, bet ne ļoti biezs. Tā lietošana ir ērta - to pietiek matos paturēt vienu minūti (man gan parasti tas ir ilgāk) un lieta darīta. Maska-kondicionieris sola matus intensīvi barot un padarīt tos zīdaini gludus, stiprus un skaistus. Par to stiprumu un skaistumu - es teikšu , ka tas ir katra subjektīvs redzējums, bet mati pēc maskas noteikti jūtas pabaroti, matu struktūra ir izlīdzināta un tie kļūst mīksti, gludi un viegli ķemmējami, tomēr nepūkojas un neelektrizējas, tāpat arī nepaliek smagnēji un pieplakuši. Šis noteikti ir mans must-have produkts.

Nutritive Solutions maska

Visbeidzot, minēju, ka pārmaiņus ar kondicionieri lietoju arī masku. Maska sola vēl dziļāk barot un intensīvi atjaunot matus, tomēr man šķiet, ka tas nedod neko vairāk kā iepriekš minētais maska-kondicionieris vien lietošana ķēpīgāka (ne pārāk ērts iepakojums un matos jānotur 3-5 minūtes). It kā jau viss ir - mati gludi, spīdīgi, viegli ķemmējami un pakļāvīgi - slikts nav, bet no maskas gaidītu vēl ievērojamāku efektu kā kondicioniera.


Ja jūs man prasītu, kurus izvēlēties - es teikšu ideālais komplekts, no šiem trim ir: šampūns + kondicionieris-maska. Lielisks komplekts ikdienas lietošanai.

Bez Intensive Repair līnijas, kas ir paredzēta bojātiem matiem, sērijā ir vēl četras produktu līnijas: Daily Moisture – īpašam matu zīdainumam, Nourishing Oil – bojātiem, nedzīviem matiem, Colour Care – krāsotiem matiem un Hair Fall – pret matu izkrišanu.

Nopirkt, kā jau praktiski visus DOVE produktus - var lielākajos veikalos, cenas: šampūns – 3,49 EUR; maska-kondicionieris – 4,99 EUR; maska – 5,79 EUR.

2 komentāri:

  1. Mani šī serija ļoti iepriecināja, jo nebiju mēģinājusi neko no Dove līdzekļiem ;) Godīgi sakot negaidiju tik labu efektu :))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man atkal sākumā likās, ka maniem "normālajiem" matiem būs pa smagu - bet nē ir ok :)

      Dzēst

Ievadiet komentāru