18 janvāris, 2016

Aussie Repair Miracle matu kopšanas produkti

Ta-ra tangles, hello hotness!
Tas ir pirmais, ko atrodu meklējot ražotāja aprakstu par Aussie Repair Miracle matu kopšanas produktiem. Un tas mani nenoliedzami uzjautrina :D Sauklis ir amizants, bet mani uzrunāja - tas nozīmē, ka strādā :)
Aussie Repair Miracle matu kopšanas produkti

Domāju, ka man nebūs jāpaskaidro, kas ir Aussie zīmols un ko tas piedāvā, lai gan nav pagājis pat gads, kopš Aussie oficiāli ir ienācis Latvijā. Šķiet, pat pirms tas ienāca mūsu tirgū, jau nebija jāstāsta kas ir Aussie matu kopšanas produkti.

Tā nu manā matu kopšanas plauktiņā šobrīd ir šie divi - šampūns un kondicionieris no Aussie Repair Miracle sērijas, kas paredzēti visu tipu nepaklausīgiem matiem.

Gan šampūna gan balzama sastāvā ir Austrālijas makadāmijas riekstu eļļa, džodžobas sēklu eļļa un avokado eļļa, kas sausiem un spurainiem matiem piešķirs mirdzumu un dzīvīgumu.
Aussie Repair Miracle šampūns visu tipu nepaklausīgiem matiem.
Šampūns (300 ml) - krēmīgs, ļoti smaržīgs un ļoti labi mazgājošs (iespējams tāpēc, ka sastāvā tūlīt aiz ūdens seko SLS un SLES). Teikšu kā ir - sastāvs varēja būt iepriecinošāks, bet no otras puses tā īpašības ir tiešām ievērojamas. Ja parasti mēdzu matus mazgāt ar diviem piegājieniem - ar šo šampūnu vienā piegājienā mati jūtas tīri un, visdrīzāk pateicoties eļļām sastāvā, mati pēc šampūna nepaliek sausi.

Aussie Repair Miracle balzams visu tipu nepaklausīgiem matiem.
Balzams (250 ml) - biezs (tā kā sviests), nogludinošs (droši vien pateicoties sastāvā esošajam polimērtipa silikonam) un tik pat smaržīgs kā šampūns. Kā jau minēju iepriekš un to ir atzīmējis arī ražotājs - pēc matu balzama mati paliek gludi un viegli ķemmējami, bez smaguma sajūtas. Tomēr - jau atkal sastāvs varēja iepriecināt vairāk.

Kopumā man ļoti patīk šampūna un balzama sniegums - mati ir mīksti, gludi, viegli savaldāmi, tie nepūkojas, bet arī ātri netaukojas. Tāpat es pārāk neuztraucos ne par SLS, ne silikoniem sastāvā (ja vien produkts netiek pozicionēts kā EKO produkts - tad gan es satrauktos), jo mana galvas āda nav jūtīga. Tomēr pieļauju, ka tiem, kas ļoti rūpīgi seko sastāvam - šiem produktiem varētu būt jāmet līkums :D
Ja man nebūtu sapirkti čupa šampūni/balzami/maskas un vēl miljonu dažādu negribētos izmēģināt - es apsvērtu domu par šo atkārtotu iegādi. Pagaidām ir tik daudz iespējas pamēģināt ko jaunu, bet šos noteikti paturu prātā.


Nopirkt var Drogas veikalos.
Cenas - ap 6 EUR katrs.

2 komentāri:

  1. Nēesu tā arī vel mēģinājusi, jo vesela kaudze ar šampūniem iekrājusies :) Bet interese protams ir.. būs jāieliek listē :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Mani tiešām pārsteidza, ka šampūni ir LABI. Nav tā, ka tas ir kaut kāds uzpūsts burbulis, jo Latvijā tie nebija pieejami un visiem VAJAG! Šos es piebeigšu ar lielāko prieku :)

      Dzēst

Ievadiet komentāru