12 februāris, 2016

Catrice Luxury Nude matētās nagu lakas

Čau, mīļie!
Sen man nav bijusi liela vilšanās kāda kosmētiskajā produktā ... bet ir pienācis tas brīdis un šodien par to, kā man negāja ar Catrice Luxury Nude Soft matt nagu lakām :D


Esmu jau minējusi, ka esmu pilnīgā sajūsmā par matētajām lakām. Bet jāsaka, ka mani pilnīgi nesajūsmina nude tipa lakas. Taču šīs skaistās, krēmīgās un nūdīgās Catrice Luxury nude Soft matt nagu lakas burtiski uz mani skatījās un lūdza, lai tās paņemu līdzi :D Tā, lūk, manā īpašumā nonāca šīs trīs (no tumšākās uz gaišāko):
  1. tonis Nr. 04 Your Fresh Apri-Coat;
  2. tonis Nr. 08 Little Dose Of Rose;
  3. tonis Nr. 02 Fresh :ove Affair.



Tiku līdz nagu displeju nolakošanai - un, lai gan klāšana nebija pati pateicīgākā, joprojām biju sajūsmā par krēmīgajām, zīdaini matētajām un skaistajā krāsām. Jāsaka, ka tieši tik tālu viss arī bija skaisti. Bet tad pienāca kārta maniem nagiem...

Diemžēl nagu bildes nebūs, jo cik ātri es tos nolakoju, tik ātri laku novācu no nagiem nemaz negaidot kad tā nožūs.
Uz maniem nagiem izskatās vienkārši šausmīgi - klājas briesmīgi: biezi un nevienmērīgi un manas rokas jebkurā no trim toņiem nolakotie nagi padara nevis koptas, bet tieši pretēji. Nagi izskatās biezi un mākslīgi, rokas vizuāli tiek padarītas tumšākas. Es nemāku paskaidrot kā un kāpēc, bet rezultāts mani nepavisam neuzrunāja.
Laka vienā vai divos slāņos spiedīs cauri tumšākus pleķus, bet trīs kārtās tā jau būs nevienmērīga un tik bieza, ka lāgā nožūt nevarēs, un skats būs gandrīz kā pēdējam bubble nails trendam.

Var jau būt, ka man toņi neīstie un nagi ne tādi, bet neko vairāk par miskasti šīs lakas manā mājā neredzēja. Bet dikti žēl, jo likās būs tik skaisti toņi.

Varbūt pretēji manam - kādai ir pozitīva pieredze ar šīm matētajām lakām?

4 komentāri:

  1. Ta ar tām gaišajām nagu lakām gadās..:/ šīs gan neesmu mēģinājusi.. bet gaišās vienmēr rokas padara tumšakas..

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tev droši vien taisnība par tām gaišajāmlakām. Bet, piemēram, tādas gaišās krāsas kā dzeltena, gaiši zila vai zaļa man izskatās labi. Bet tieši šie nude (bēšie, brūnie, rozīgie) toņi - nu nē.. nē.. nē .. tie nav priekš manis :D

      Dzēst
  2. Kādas šausmas.... Mēģināji nagu lakad no kinetics? Manuprāt ir baigi labās)))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Kinetics nav gan mēģinātas, bet iekļaušu wishlist :)

      Dzēst

Ievadiet komentāru